Juhu
Då køyrer eg på:
1. Eg har ridd på ein elefant, på familieferie då eg var 12 år gamal.
2. Eg har symt med delfinar, då eg budde i USA.
3. Eg har dreve med synkronsymjing før, medan eg gjekk på ungdomsskulen.
2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu
Då køyrer eg på:
1. Eg har ridd på ein elefant, på familieferie då eg var 12 år gamal.
2. Eg har symt med delfinar, då eg budde i USA.
3. Eg har dreve med synkronsymjing før, medan eg gjekk på ungdomsskulen.
Stemmer
Yayyy. Jeg er flinkStemmer
Det var utrulig kjekt fekk både svømme og kose med dei, og stå på "snuten" til to av dei når dei svømte i full gass framover. Var nesten så eg lettaYayyy. Jeg er flink
Det må ha vært gøy?
Jeg har svømt med sjøløver
Husker den hete het balloo som han i jungelboken haha...
Har bilder av det, gøy å ha som minne
Hmm...1. Jeg er mer redd for å skjære meg på en kniv og blø litt, enn foran neste fødsel.
2. Jeg har gått til psykolog for angst i forhold til edderkopper.
3. Når jeg var liten hendte det at jeg spiste meitemark når vi skulle fiske. Puttet de i munnen i stedenfor på kroken som agn.
Det var utrulig kjekt fekk både svømme og kose med dei, og stå på "snuten" til to av dei når dei svømte i full gass framover. Var nesten så eg letta
Hmm...
3?
1 då?Haha, nei.
1 då?
Hehe. Litt ulogisk på en måte. Men på en annan måte er jo fødsel naturlig. Det er det ikkje å skjære seg på ein knivUlogisk og tragisk gjerne, men sånn er det
Hehe. Litt ulogisk på en måte. Men på en annan måte er jo fødsel naturlig. Det er det ikkje å skjære seg på ein kniv
Ånei! Uff gikk det bra då??Ja det er noe der Jeg besvimer når jeg kutter meg Gikk rett i gulvet en nyttårsaften med huset fullt av gjester, haha. Skulle lage hjemmelagde fløtegratinerte og brukte sånn potetkutter sak og vips
Ånei! Uff gikk det bra då??
Oh-oh! SorryNye påstander fiona
1. Eg har møtt kongen!
2. Eg har jobba med Shrek!
3. Eg har vore på alle kontinent!
Nei, men har veldig lyst