3 påstander-lek

Juhu:D

Då køyrer eg på:
1. Eg har ridd på ein elefant, på familieferie då eg var 12 år gamal.
2. Eg har symt med delfinar, då eg budde i USA.
3. Eg har dreve med synkronsymjing før, medan eg gjekk på ungdomsskulen.

2?:D

1. Jeg er mer redd for å skjære meg på en kniv og blø litt, enn foran neste fødsel.
2. Jeg har gått til psykolog for angst i forhold til edderkopper.
3. Når jeg var liten hendte det at jeg spiste meitemark når vi skulle fiske. Puttet de i munnen i stedenfor på kroken som agn.

Yayyy. Jeg er flink:D
Det må ha vært gøy?
Jeg har svømt med sjøløver:P
Husker den hete het balloo som han i jungelboken:P haha...
Har bilder av det, gøy å ha som minne:D
Det var utrulig kjekt:D fekk både svømme og kose med dei, og stå på "snuten" til to av dei når dei svømte i full gass framover. Var nesten så eg letta:D

1. Jeg er mer redd for å skjære meg på en kniv og blø litt, enn foran neste fødsel.
2. Jeg har gått til psykolog for angst i forhold til edderkopper.
3. Når jeg var liten hendte det at jeg spiste meitemark når vi skulle fiske. Puttet de i munnen i stedenfor på kroken som agn.
Hmm...
3? :p

Hehe. Litt ulogisk på en måte. Men på en annan måte er jo fødsel naturlig. Det er det ikkje å skjære seg på ein kniv:p

Ja det er noe der:D Jeg besvimer når jeg kutter meg:P Gikk rett i gulvet en nyttårsaften med huset fullt av gjester, haha. Skulle lage hjemmelagde fløtegratinerte og brukte sånn potetkutter sak og vips:P

Ja det er noe der:D Jeg besvimer når jeg kutter meg:P Gikk rett i gulvet en nyttårsaften med huset fullt av gjester, haha. Skulle lage hjemmelagde fløtegratinerte og brukte sånn potetkutter sak og vips:P
Ånei! Uff :( gikk det bra då??

Ånei! Uff :( gikk det bra då??

Jada. Jeg falt nå bare i gulvet og ble bært inn på soverommet av mannen og en kompis av han. Der lå jeg til jeg kom til meg selv igjen:P Var litt flaut...Kjente ikke alle så godt da, og noen var jeg hilst på samme kvelden:P

1. Eg har møtt kongen!
2. Eg har jobba med Shrek!
3. Eg har vore på alle kontinent!

Back
Topp