Bearam
Glad i forumet
Da skjønner jeg at han tjener godtHan er utdannet geolog og jobber som brønnleder i oljeselskap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg at han tjener godtHan er utdannet geolog og jobber som brønnleder i oljeselskap.
Herregud jeg må begynne å finne på vanskeligere ting nåDu har rett IGJEN
)
Finner ut av det på neste neste runde igjenBare jeg som har synske evner![]()
Hehe jaFinner ut av det på neste neste runde igjen![]()
Hahahaha, nummer 2??1. Jeg ville egentlig bli lege, men gadd ikke ta opp fag for å bedre karakterer.
2. Jeg gikk på butikken med banan over hele baken i dag.
3. Jeg kan ikke fordra å lage middag, men min mann tvinger meg.
Haha, fant du ut av det på butikken eller når du kom hjem? De fleste skjønte vel at du er mammaJa, desverrehaha
Haha, fant du ut av det på butikken eller når du kom hjem? De fleste skjønte vel at du er mamma![]()
1?=)1. Jeg begynte å drikke da jeg var 14 år.
2. Jeg begynte å røyke da jeg var 12 år.
3. Jeg begynte med narkotika da jeg var 13 år.
3? Det er forståelig1. Jeg er veldig lite begeisret for bestikk, så foretrekker spise det meste med hendene.
2. Det går ikke en dag uten at jeg ikke kjefter på mannen. Han må få høre det når han er så dum!
3. Hvis det er noe virkelig fint på butikken for eks en topp, men jeg ikke kan få det hender det jeg blir virkelig dårlig og magen knyter seg.
Jeg og begynner å bli synskStemmerHehe.
3?1. Jeg hadde en hund som het Lenka, da jeg var 4 år bet hun meg i kinnet, nå er jeg allergisk mot dyr.
2. Om jeg ikke får det jeg vil ha eller viljen min så går jeg i griningen, jeg kaller det lillesøstersyndrom.
3. Jeg er ofte impulsiv å kjøper et klesplagg som gjerne koster 2000 kroner eller mer, så får jeg dårlig samvittighet og ender opp med å kjøpe noe til mann og baby for å hjelpe på psyken min.