Det var virkelig leitDa kan jeg flyttes til ikke gravid..![]()
Sender deg en god klem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var virkelig leitDa kan jeg flyttes til ikke gravid..![]()

Oj, se her ja! Dette var jo kjempefine tester!Hei!
Sniker meg inn her (første gang på forumet).
Berry - 27 - barn0 - FER - St.Olavs - Progynova og Lutinus - Innsett 20.mai (5-dagers egg) - Testdato 3.juni
Selv om jeg fikk testdato 3.juni har jeg allerede testet Testet på rugedag 7 og den ble positiv, testet også på rugedag 8 og den er biiittelitt sterkere. Er veldig redd for at det er kjemisk.. Hva tror dere?
Endelig i gang! SpennendeDa er jeg på spraydag nr 1 og kan settes på stimulerer! ENDELIG!!!Var ikke så ille som jeg trodde, forventa å brekke meg med en gang jeg spraya men gikk helt fint
![]()

Då kan eg strykast frå denna gruppa
Blei innlagt på sykehus på søndag med kraftige smerter. Fått antibiotika og div. Viste ikkje om d var overstimulering el infeksjon. Va ikkje voldsomt utslag på nokon. alle sa at det ikke blei innsett i morgen. So tok ikkke meir lutinus. Legen fra Ivf ringte i dag og meinte eg kunne setta inn men sia eg ikkje hadde tatt lutinus i går så var det domt. Må venta til septemberså fleire slag i tryne den siste tida
![]()
Jeg kan endelig settes på ruger! Har fått tilbake to egg i dag![]()

Hei!
Sniker meg inn her (første gang på forumet).
Berry - 27 - barn0 - FER - St.Olavs - Progynova og Lutinus - Innsett 20.mai (5-dagers egg) - Testdato 3.juni
Selv om jeg fikk testdato 3.juni har jeg allerede testet Testet på rugedag 7 og den ble positiv, testet også på rugedag 8 og den er biiittelitt sterkere. Er veldig redd for at det er kjemisk.. Hva tror dere?
Da kan jeg flyttes til ikke gravid..![]()

TakkÅneeeei, så utrolig leit! Og så ekstra kjipt når det kanskje ikke skulle blitt sånnFøler virkelig med deg! Har du fått vite noe om frys eller er det noen dager til?
Glemte å skrive - testdato er 11.6., og jeg går på Progynova og Lutinus.Hipp hurra og gratulerer så mye som dobbeltruger!!! Spennende![]()
Synarela jaEndelig i gang! SpennendeSå bra det gikk fint med sprayen, er det synarela?
Takkdet var 6 embryo i går, i dag var det 4 bra og 2 kanskje. Så får veta da i morgen kor mange så skal frysast! Då fryses dei så er gode! det positive er at det kanskje er 4 med bra kvalitet! Så mange har eg aldri hatt i frysen før
![]()
![]()
I det minste blir det utrolig deilig å kunne gå rett på fryseforsøk når den tid kommer, og en av den MÅ jo være barnet deres! 
I dag har vi vært i Danmark og fått satt inn en fryse-blasto. Kan teste etter 9 dager siden det er en 5-dagers blasto blir ulidelig spennende dager
Jeg kan settes på ikke gravid![]()