<3 MAI 2019 <3

Gratulerer som ruger! Det er gullegget ❤️
Vi har testdato på samme dag. Håper og krysser alt jeg har for at 3. juni blir en god mandag! ❤️

Takk❤ Ja, det får vi virkelig håpe! Jeg krysser alt jeg har for oss alle her

Når satte du inn? :joyful:

Kjente litt på en skuffelse når det kun var et som overlevde, da vi hadde håpet på å sette inn to stykker i dag. Og dumme meg som måtte spørre hvor delt det var også.. :banghead: Det var ikke smart:facepalm:

Jeg har tatt positive tester siden lørdag, men mannen nekter å tro på det før jeg tar blodprøve på torsdag...! :wacky:
Har lyst å sette meg på gravid, men når han ikke vil tro det enda så synes jeg det er vanskelig å bli overbevist selv :oops:
Min mann ville ikke tro før babyen ble født. Jeg brukte masse krefter for å få ham til å begynne å hjelpe meg med å ordne rom for baby. Han var redd for at han blir veldig skuffet hvis han begynner å glede seg for tidlig. Rare greier med menn :facepalm:

Min mann ville ikke tro før babyen ble født. Jeg brukte masse krefter for å få ham til å begynne å hjelpe meg med å ordne rom for baby. Han var redd for at han blir veldig skuffet hvis han begynner å glede seg for tidlig. Rare greier med menn :facepalm:
Haha :p håper jeg får overbevist han i løpet av 2019 så han er klar til januar/februar når mirakelet forhåpentligvis kommer. Satser på at en større mage kan hjelpe :p det er nok disse 22 månedene med skuffelse som er grunnen til at han ikke er klar for å begynne å tro noe enda..!

Takk❤ Ja, det får vi virkelig håpe! Jeg krysser alt jeg har for oss alle her

Når satte du inn? :joyful:

Kjente litt på en skuffelse når det kun var et som overlevde, da vi hadde håpet på å sette inn to stykker i dag. Og dumme meg som måtte spørre hvor delt det var også.. :banghead: Det var ikke smart:facepalm:
Satte inn 16. mai. Så er under en uke siden..
Men dagene går innmari sakte. Hadde håp i helga, men det daler mer og mer ut i uka.

Røys deg fra skuffelsen, og kjenn gleden og håp i at du ruger på en liten terminspire! ❤️
Er dette ditt første forsøk og første uttak?

Men dagene går innmari sakte. Hadde håp i helga, men det daler mer og mer ut i uka.

Røys deg fra skuffelsen, og kjenn gleden og håp i at du ruger på en liten terminspire! ❤️

Åh, så du har vært ruger snart en uke allerede du ja:joyful: (litt rart vi har samme testdato da, hvor hører du til?)

Ja, du har helt rett. Har all grunn til at dette skal kunne gå bra og at det blir en teminspire:Heartred

Jeg hadde 3 forsøk med aid i fjor og gikk over på ivf i år med et uttak og første FER nå:)

Off, det er ikke en god følelse når en føler at håpet daler. Men det er som du sier til meg, du må bare fortsette å håpe at du ruger på en terminspire og at det enda er alt for tidlig å vite om det har gått veien eller ikke. Så bare hold ut å prøv å tenk posetive tanker:Heartred

Da ble det ingen innsett på meg idag. Ett befrukta, men det delte seg ikke riktig. Så nok ett avbrutt forsøk. Er vel bare tenke fremover og håpe at en vakker dag så klaffer det.

Masse lykke til alle her inne! Håper alle og enhver får positive tester :):)

Uttak gikk fint til tross for at jeg fryktet det som mest :p 11 egg ut, på grensen til overstimulert. Planlagt innsett mandag så sant jeg ikke blir dårligere. Fått noen tabletter som skal hjelpe på å forhindre overstimulering så får vi se hvordan det går :)

Åh, så du har vært ruger snart en uke allerede du ja:joyful: (litt rart vi har samme testdato da, hvor hører du til?)

Ja, du har helt rett. Har all grunn til at dette skal kunne gå bra og at det blir en teminspire:Heartred

Jeg hadde 3 forsøk med aid i fjor og gikk over på ivf i år med et uttak og første FER nå:)
Off, det er ikke en god følelse når en føler at håpet daler. Men det er som du sier til meg, du må bare fortsette å håpe at du ruger på en terminspire og at det enda er alt for tidlig å vite om det har gått veien eller ikke. Så bare hold ut å prøv å tenk posetive tanker:Heartred

Jeg hører til på UNN - de er visstnok kjent for å ha en litt lengre tid fram til testdato.. Jeg er veldig i ambivalent i forhold til testing før. Er så fryktelig redd for å bli skuffa av hvit test, samtidig som jeg også psyker meg ned og forbereder meg på hvit test.

Men det hjelper å snakke litt hardt til seg selv! Positive tanker! <3

Da ble det ingen innsett på meg idag. Ett befrukta, men det delte seg ikke riktig. Så nok ett avbrutt forsøk. Er vel bare tenke fremover og håpe at en vakker dag så klaffer det.

Nei, nei, neiii! :(:(:(
Det var utrolig leit å høre!
Hvordan er det med deg nå? Håper du er litt god med deg selv, og har noen rundt deg som tar vare på deg. Stor klem til deg :Heartbigred

Huff, så fryktelig leit å høre. Vet hvor inderlig vondt det er når det blir avbrutt :( Håper dere finner en god plan videre og at det snur for dere!! Ta godt vare på deg selv :Heartred

Uttak gikk fint til tross for at jeg fryktet det som mest :p 11 egg ut, på grensen til overstimulert. Planlagt innsett mandag så sant jeg ikke blir dårligere. Fått noen tabletter som skal hjelpe på å forhindre overstimulering så får vi se hvordan det går :)

Gratulerer med strålende flott uttak!! Håper formen holder seg grei og at dere får sette inn en fin blasto på mandag :Heartred

Hurra for fin fangst! Håper di får god uttelling på befruktningen! Heia, heia! :)

Jeg kan settes på gravid :)

Back
Topp