Lykke tilJeg kan flyttes til rugertestdsto er 30 mai
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJeg kan flyttes til rugertestdsto er 30 mai
![]()
Hurra!Jeg kan flyttes til rugertestdsto er 30 mai
![]()

Masse lykke til! Håper minst en av dem tar seg!Eg ruger på to blastocyster
Ikkje heilt topp kvalitet på, men dei sa dei ikkje satt inn egg dei ikkje hadde tru på. Ingen på frys, men vi håpa vi har gode aksjer i desse

Det er helt sant - du har virkelig lov til å føle at livet er dritt og urettferdig.Takk søte deg
Ja, jeg vet det er tidlig. Bare mistet helt håpet, og har gitt meg selv lov til å føle at livet er dritt og urettferdig i dag. Men sånn er livet ikke alt man kan få. Har heldigvis 2 til på frys da, så da får jeg heller nyte en medisinfri sommer og mobilisere til ny start i august.
Masse lykke til! Håper minst en av dem tar seg!![]()
Kommer sikkert sterkere tilbake med mere positiv innstilling, selv om jeg ikke har tro på at dette forsøket går veien er jeg ganske flink til å fokusere fremover, men gir meg selv et lite vindu hvor jeg kan få la følelsene flyte litt fritt før jeg tar meg sammen igjen. Siden jeg har styrt syklus må jeg ha en ventesyklus mellom slagene, og så begynne på neste syklus igjen, og St. Olavs har stengt i juli, så da blir det heller å begynne igjen i slutten av juli. Like greit å slippe medisiner litt, for jeg blir helt gal av progynova og cyclogesten hjelper heller ikke på, så det er nok uansett best med pause både for min og resten av familiens delDet er helt sant - du har virkelig lov til å føle at livet er dritt og urettferdig.
Rekker du ikke et til forsøk før sommeren, stenger de så tidlig?
Lykke til!!Veldig lyst å følge med herHelt fersk på forumet her
Rouge- 33-år- barn1- 1ICSI (2. uttak)- Porsgrunn- Menopur, bemfola, fyramedel, ovitrelle og Lutinus.
Uttak 20/5, planlagt innsett 22/5.
Uff, det var da som bare! Så leit! Har akkurat gått rett i kjelleren av negativ test i dag, 10 dpo, så jeg har dessverre ikke noe oppløftende å komme med. Kan bare bekrefte at det er dritt med negativ test12 dpo her..og helt hvit test. Noen som har fått positivt senere enn dette?
Takk, spent på hva de neste dagene bringerLykke til!!![]()
Takk for detTakk, spent på hva de neste dagene bringerDritt med negativ test, men krysser fingrene for at det går veien for deg uansett.
Jeg hadde uttak 08.05 og innsett 13.05. Jeg fikk ut 11 egg, 10 var modne, 6 ble befruktet, 3 ble med til dag 5, de var visst litt treige men fikk satt inn en fin "early blastocyst" (under et litt kronglete innsett) og de 2 andre ble dyrket videre. 1 falt fra og 1 blasto ble fryst.
Har tatt daglige tester siden 3dp5dt, og i dag morres 7dp5dt /12 dpo var den nok en gang blendahvit, så kan nok konkludere med et negativt 1. forsøk og settes under "ikke gravid"Dessverre så måtte jeg få en fin liten skyggestrek i går kveld, som ga meg og min kjære sommerfugler i magen... men så viste altså testen i morres en trist og ensom strek.... absolutt ingen antydning til en skyggestrek en gang...
Vet at St. Olavs har testdag 2 uker etter innsett, altså neste mandag (27.05) for meg, men det er bare tull, hvis det tas en test 1 uke etter innsett av blasto så er det ytterst sjeldent at testen viser feil.
Håper å komme i gang med fryseforsøk så fort som mulig. Noen som vet når St. Olavs bruker å sette igang med fryseforsøk etter mislykket fersk-forsøk?
Jeg har ikke tenkt tanken at dersom jeg tok en test i dag, en uke før testdato, og den var negativ, at løpet var kjørt. Har IKM på lørdag, og tenker å ta test torsdag/fredag. Vet jo at to uker etter innsett kanskje er litt for lang tid da, men er testen ganske sikker en uke etter innsett altså?Fikk ut 5 egg idag. Jeg hadde håpet på litt mer, men bedre enn første runden i mars hvor det kun var 2 ut og ingen befruktning. Så håper på litt bedre utfall denne gangenTakk for det
Hvordan gikk uttaket i dag?
Ble det fin fangst?
Æsj...hadde bestemt meg for å vente, men som den lille junkien jeg er klarte jeg ikke, siden jeg har 100 tester liggende. Den var så blank som den kan få blitt 10dpo i dag. Så da er det nok best å forberede seg på nederlag.
...og jadajadajada, jeg vet det er tidlig og alt det der...men allikevel. Klarer ikke å kjenne på noe håp.

Eg ruger på to blastocyster
Ikkje heilt topp kvalitet på, men dei sa dei ikkje satt inn egg dei ikkje hadde tru på. Ingen på frys, men vi håpa vi har gode aksjer i desse
Jeg kan flyttes til rugertestdsto er 30 mai
![]()

Veldig lyst å følge med herHelt fersk på forumet her
Rouge- 33-år- barn1- 1ICSI (2. uttak)- Porsgrunn- Menopur, bemfola, fyramedel, ovitrelle og Lutinus.
Uttak 20/5, planlagt innsett 22/5.