Krysser-fingrene
Blir kjent med forumet
Gode tanker til degTror det trengs masse gode tanker jeg nå, for den var ikke noe bedre i dag.
Samme her også i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode tanker til degTror det trengs masse gode tanker jeg nå, for den var ikke noe bedre i dag.
Gode tanker til dere begge!!Gode tanker til deg
Samme her også i dag
Tror ikke jeg tørr endaÅååh, fantastisk!! Kjempefin strekVil du settes på gravid?
![]()
gir en lyd når jeg er klar. Trenger nok å se økning til i morgen før jeg føler meg klar Satt du inn en 5dagers eller 3dagers?Hei alle kloke damer
Hvordan regner jeg DPO når jeg har hatt styrt syklus?
Satt inn 16. mai..

jeg hadde FER i naturlig syklus, men vil tro det blir det samme i styrt?!Tror ikke jeg tørr endagir en lyd når jeg er klar. Trenger nok å se økning til i morgen før jeg føler meg klar
![]()

Hei alle kloke damer
Hvordan regner jeg DPO når jeg har hatt styrt syklus?
Satt inn 16. mai..
Så sykt mye bedre forklart enn det jeg prøvde meg påDu legger sammen antall dager siden innsett og hvor mange dager embryoet var. Så tre dager etter innsett av tredagers er du 6dpo![]()

Jeg har egentlig ikke hatt noe frem til i dag. I dag er jeg av og på skikkelig kvalm. Vet jo ikke om det er psykisk etter den positive testen i morges, men tror ikke detDere som har testet positivt, har dere noen symptomer. Eller noen av dere andre?
Jeg er på symptomjakt, men tror ikke jeg finner så mange. Eller så kan de bortforklares med andre ting.Jeg har egentlig testdato neste mandag, men IKM på lørdag, så skal prøve å holde meg til da.
![]()

Dere som har testet positivt, har dere noen symptomer. Eller noen av dere andre?
Jeg er på symptomjakt, men tror ikke jeg finner så mange. Eller så kan de bortforklares med andre ting.Jeg har egentlig testdato neste mandag, men IKM på lørdag, så skal prøve å holde meg til da.
![]()

Tusen takk for svar!Jeg har egentlig ikke hatt noe frem til i dag. I dag er jeg av og på skikkelig kvalm. Vet jo ikke om det er psykisk etter den positive testen i morges, men tror ikke det![]()

Hehe, jeg har FER i naturlig syklus så jeg slipper alle Lutinus bivirkningeneTusen takk for svar!Ser vi har samme innsettingsdag.
Da forholder jeg meg i ro, så får symptomene som ikke er på grunn av Lutinus komme når de eventuelt kommer.
![]()
men har du ikke testdag før neste mandag?! Det var lenge! Jeg har på torsdag egentlig Tusen takk for svar. Inne i den vanskeligste uken syns jeg. Liksom ikke noe annet enn venting og kjenne etter på kroppen som gjelder. Slitsomt at Lutinus-symptomene er de samme som ved en graviditet, men de siste dagene har jeg nesten ingen murringer eller noe heller. Godt å høre at du ikke har hatt så mange heller, og jeg er jo litt bak deg i prosessen. Jeg er mer sliten enn vanlig, men ser at flere her er det på grunn av Lutinusen.Jeg har ikke hatt noe nesten, bare progesteronbivirkninger.. Så altså oppblåst, småkvalm, forstoppet, trøtt/likevel vanskelig å sove, men alt dette kom når jeg starta på cyclogest og altså før innsettet
Eneste som er annerledes nå er at jeg har fått veldig ømme brystvorter de siste to dagene, er SULTEN og kanskje enda litt mer trøtt, men nå er jeg jo 4+3. Så altså egentlig ingenting før IKM!
Masse lykke til når du begynner å teste, bra gjort hvis du klarer å holde deg så lenge![]()
Tusen takk!Du legger sammen antall dager siden innsett og hvor mange dager embryoet var. Så tre dager etter innsett av tredagers er du 6dpo![]()
Dere forklarte forståelig begge to. Tusen takk!Så sykt mye bedre forklart enn det jeg prøvde meg på![]()
Det har du vettu. Innbiller meg at jeg gikk på Lutinus eller noe lignende da jeg hadde det.Hehe, jeg har FER i naturlig syklus så jeg slipper alle Lutinus bivirkningenemen har du ikke testdag før neste mandag?! Det var lenge! Jeg har på torsdag egentlig
![]()
På Medicus er det 10 dager etter innsett, men jeg satt altså inn 5 dagers blasto. Det har jo også litt å siDet har du vettu. Innbiller meg at jeg gikk på Lutinus eller noe lignende da jeg hadde det.
På St.Olavs praktiserer de med to uker fra innsett. Såååå lang ventetid. Har uansett bestemt meg for å teste på IKM eller dagen før, altså fredag eller lørdag, men får se om jeg klarer å holde meg. Torsdag ja? Kanskje jeg også kan teste da?![]()
Jeg satte også inn blasto. Rart at de opererer med så ulike lengder. Blir spennende å følge testene dine, hvis du legger dem ut.På Medicus er det 10 dager etter innsett, men jeg satt altså inn 5 dagers blasto. Det har jo også litt å si![]()
Tusen takk for svar. Inne i den vanskeligste uken syns jeg. Liksom ikke noe annet enn venting og kjenne etter på kroppen som gjelder. Slitsomt at Lutinus-symptomene er de samme som ved en graviditet, men de siste dagene har jeg nesten ingen murringer eller noe heller. Godt å høre at du ikke har hatt så mange heller, og jeg er jo litt bak deg i prosessen. Jeg er mer sliten enn vanlig, men ser at flere her er det på grunn av Lutinusen.
Ja, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Skal virkelig prøve å holde meg til fredag/lørdag.
Veldig koselig å lese historien din forresten!![]()
Ja, det er skikkelig vakuum-dager du er inne i nå! Og mye grubling.. Veldig vanskelig å la være å teste. Jeg starta tidlig for jeg ble så koko av å vente, men kan love man blir koko av å teste også