<3 MAI 2019 <3

Dere som har testet positivt, har dere noen symptomer. Eller noen av dere andre?
Jeg er på symptomjakt, men tror ikke jeg finner så mange. Eller så kan de bortforklares med andre ting. ;) Jeg har egentlig testdato neste mandag, men IKM på lørdag, så skal prøve å holde meg til da. ;)

Forsøket vårt i 2015 resulterte i graviditet, og har aldri hatt så lite symptomer som då trur eg Eineste var dei siste dagane, då kom puppane for fullt. Skulle i dåp og bruke bunad dagen før testdato, og det var trangt

Forsøket vårt i 2015 resulterte i graviditet, og har aldri hatt så lite symptomer som då trur eg Eineste var dei siste dagane, då kom puppane for fullt. Skulle i dåp og bruke bunad dagen før testdato, og det var trangt
Tusen takk for svar! Hihi, ja, vet det skjer noe med puppene ja.
Tror jeg har litt ulik erfaring med mine to jeg også, men glemmer jo så fort. Med lite symptomer, er det godt å høre at og bli minnet på at man kan være gravid likevel.

Er så vidt jeg tør å si det og tro på det igjen, men jeg er gravid ❤️❤️❤️

IMG_20190519_215246.jpg

13dpo (7dp5dt), og i dag trengte jeg ikke å demontere testen for å tro på den :woot:
Jeg skal innom klinikken i dag av andre grunner, så tenker kanskje jeg spør om å ta blodprøve i dag også så jeg slipper å vente til torsdag :p

Vedlegg

• 838F8DE8-C4BF-4339-A31D-04D0CB0BB737.jpeg
    838F8DE8-C4BF-4339-A31D-04D0CB0BB737.jpeg
    14,7 KB · Visninger: 114
Æsj...hadde bestemt meg for å vente, men som den lille junkien jeg er klarte jeg ikke, siden jeg har 100 tester liggende. Den var så blank som den kan få blitt 10dpo i dag. Så da er det nok best å forberede seg på nederlag.
...og jadajadajada, jeg vet det er tidlig og alt det der...men allikevel. Klarer ikke å kjenne på noe håp.

Æsj...hadde bestemt meg for å vente, men som den lille junkien jeg er klarte jeg ikke, siden jeg har 100 tester liggende. Den var så blank som den kan få blitt 10dpo i dag. Så da er det nok best å forberede seg på nederlag.
...og jadajadajada, jeg vet det er tidlig og alt det der...men allikevel. Klarer ikke å kjenne på noe håp.
Åh, Signy ❤️

Selvom du vet det, så vil jeg poengtere: det ER tidlig!
Prøv å gi deg selv litt håp fram til mensen kommer.

Masse varme tanker fra meg!

Sendt melding til riksen for å høre når kontrolldag skal være med tanke på jobb, ene sjefen er sykemeldt og vi er bare 5 ansatte og nå mest fly på hele Gardermoen så hadde vært kjekt å vite når jeg er borte en hel dag :hilarious:

Jeg hadde uttak 08.05 og innsett 13.05. Jeg fikk ut 11 egg, 10 var modne, 6 ble befruktet, 3 ble med til dag 5, de var visst litt treige men fikk satt inn en fin "early blastocyst" (under et litt kronglete innsett:inpain:) og de 2 andre ble dyrket videre. 1 falt fra og 1 blasto ble fryst.
Har tatt daglige tester siden 3dp5dt, og i dag morres 7dp5dt /12 dpo var den nok en gang blendahvit, så kan nok konkludere med et negativt 1. forsøk og settes under "ikke gravid" :sorry: Dessverre så måtte jeg få en fin liten skyggestrek i går kveld, som ga meg og min kjære sommerfugler i magen... men så viste altså testen i morres en trist og ensom strek.... absolutt ingen antydning til en skyggestrek en gang...

Vet at St. Olavs har testdag 2 uker etter innsett, altså neste mandag (27.05) for meg, men det er bare tull, hvis det tas en test 1 uke etter innsett av blasto så er det ytterst sjeldent at testen viser feil.

Håper å komme i gang med fryseforsøk så fort som mulig. Noen som vet når St. Olavs bruker å sette igang med fryseforsøk etter mislykket fersk-forsøk?

Jeg hadde uttak 08.05 og innsett 13.05. Jeg fikk ut 11 egg, 10 var modne, 6 ble befruktet, 3 ble med til dag 5, de var visst litt treige men fikk satt inn en fin "early blastocyst" (under et litt kronglete innsett:inpain:) og de 2 andre ble dyrket videre. 1 falt fra og 1 blasto ble fryst.
Har tatt daglige tester siden 3dp5dt, og i dag morres 7dp5dt /12 dpo var den nok en gang blendahvit, så kan nok konkludere med et negativt 1. forsøk og settes under "ikke gravid" :sorry: Dessverre så måtte jeg få en fin liten skyggestrek i går kveld, som ga meg og min kjære sommerfugler i magen... men så viste altså testen i morres en trist og ensom strek.... absolutt ingen antydning til en skyggestrek en gang...

Vet at St. Olavs har testdag 2 uker etter innsett, altså neste mandag (27.05) for meg, men det er bare tull, hvis det tas en test 1 uke etter innsett av blasto så er det ytterst sjeldent at testen viser feil.

Håper å komme i gang med fryseforsøk så fort som mulig. Noen som vet når St. Olavs bruker å sette igang med fryseforsøk etter mislykket fersk-forsøk?

Uff, det var leit å høre.
Hvis du ikke skal ha innsett i naturlig syklus vil de nok ha en vanlig syklus før du kan starte FER.
Det er i hvert fall det St. Olav har operert med ved alle mine forsøk (2fersk, 3 frys) så da blir det nok nytt forsøk i august.
Er redd jeg også er i samme båt som deg. Tidlig enda, men satte inn blasto 15. og testet blenda i dag.

Åh, Signy ❤️

Selvom du vet det, så vil jeg poengtere: det ER tidlig!
Prøv å gi deg selv litt håp fram til mensen kommer.

Masse varme tanker fra meg!
Takk søte deg :Heartred
Ja, jeg vet det er tidlig. Bare mistet helt håpet, og har gitt meg selv lov til å føle at livet er dritt og urettferdig i dag. Men sånn er livet ikke alt man kan få. Har heldigvis 2 til på frys da, så da får jeg heller nyte en medisinfri sommer og mobilisere til ny start i august.

Veldig lyst å følge med her;) Helt fersk på forumet her :D

Rouge- 33-år- barn1- 1ICSI (2. uttak)- Porsgrunn- Menopur, bemfola, fyramedel, ovitrelle og Lutinus.
Uttak 20/5, planlagt innsett 22/5.

Back
Topp