Rosalia
Elsker forumet
Takk håper detSer virkelig helt supert ut! Håper det er nå dere skal helt i mål![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk håper detSer virkelig helt supert ut! Håper det er nå dere skal helt i mål![]()
Takk håper detNår slår 2-3 ut på cbd tro?

Dette er mitt siste forsøk..og jeg er SÅ spent. Innsett i går ..og har lyst å begynne å teste snart![]()
Når tror du at du starter da?Mensen kom i kveld!så da begynner jeg med gonal-f i morgen tidlig
![]()

Ehh...onsdag kanskje..7 dpoHaha, kjenner meg så godt igjenmen kanskje liiitt tidlig enda
Når tror du at du starter da?
Ehh...onsdag kanskje..7 dpo
Hva pleier dere andre?
To dagers ja..vet det er tidlig.. kanskje 17. Mai er en god dagDu satte inn todagers? Har ikke sett særlig mange som får positiv før tiiidligst 9dpo, men om du har tatt ovitrelle kan det jo være lurt å starte på onsdag for å «teste ut den» så du vet at det er gravid-hcg du ser
Edit: ser jeg og veslejinta svarte deg samtidig, men vi er tydeligvis enige da hvertfall![]()
To dagers ja..vet det er tidlig.. kanskje 17. Mai er en god dag
jeg satte inn blasto på onsdag som var. Skikkelig skummelt for det er siste embryoet fra 3 uttak så om det ikke går så blir det vanskelig å takle. Har holdt på med søskenforsøk i så mange år nå. Akkurat i dag føler jeg ikke noe i kroppen så det er skummelt... ikke en gang Lutinus bivirkninger så jeg er nervøs. Kommer ikke til å klare å vente til testdato 21/5.... er jo evig langt å vente til 14 dager over innsett.
Ja bare før meg opp på lista, og masse lykke til for dere ogsåHuff ja, alt for spennende og alt for lenge å vente!! Jeg satte inn dagen før deg og har samme testdag, er jo evigheter til! Gratulerer så mye som ruger hvertfall, håper virkelig det går for dere nå. Vil du skrives opp på lista? Ser jeg ikke har deg der men kan godt sette deg på ruger![]()
Ja bare før meg opp på lista, og masse lykke til for dere også![]()
Test 13 dpo, sterkere gittBruker tidligtester da men. Måtte den klamre seg fast! Ta hcg blodprøve i morgen. Håper flere av dere følger etter snart
Vis vedlegget 297759
Takk,Åhoooi, den var jammen sterk og fin!! Hurra!!

Takk,dette er tidligtester med 10mlu da men. Fortsatt innafor vel?
![]()