C
Forelsket i forumet
Jeg håper med deg
Viktig å gjøre som dem sier til mandag, også krysser vi fingrene.
Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper med deg
Viktig å gjøre som dem sier til mandag, også krysser vi fingrene.
Gratulerer med supert antall hvertfall! Skjønner godt frykten for å ikke få innsett. Men - håper alt ser fint ut mandag! Og uansett (selv om jeg vet det ikke hjelper så mye akkurat nå), nå er det store muligheter for noen fine på frys, og det er gull verdt! Jeg heier![]()
Tusen takk!Håper på et godt egg-resultat uansett - om det blir innsett og/eller bare frys. Sist hadde jeg jo bare 4 ut, så litt flere muligheter nå ihvertfall.
Jaa, det har viTusen takk!Vi har noen spennende dager foran oss nå!
Gratulerer med sprøytestartDa er jeg endelig i gang med sprøytene![]()
Tenk om det ser bra ut, og jeg kan ta den allerede i morgen.. Bor på bygda, og apotekene her har ikke den liggende
Sykeshusapoteket har stort settDere som har vært gjennom dette, når fikk dere ta eggløsningsprøyte ifht første kontroll?
Har første kontroll i morgen, og har vært så opphengt i å ha nok Gonal-F i tilfelle jeg må gå noen dager til på den. Har glemt helt å ta ut OvitrelleTenk om det ser bra ut, og jeg kan ta den allerede i morgen.. Bor på bygda, og apotekene her har ikke den liggende
![]()
Håper virkelig det, de hadde ikke Synarela på Lillehammer sykehus..Sykeshusapoteket har stort sett![]()
Eh, ikke det. Til og med apoteket på Skarnes har det inneHåper virkelig det, de hadde ikke Synarela på Lillehammer sykehus..![]()
Wiiii gratulera så masse!!! Må vera ein deilig følelse
Tusen takkWiiii gratulera så masse!!! Må vera ein deilig følelse![]()
Så gøy! D e bra å få ut 11 eg! Samma så eg fekk sist. Aldri fått ut så mange før, så var kjekt! Sjøl om d var berre 3 som overlevde... korleis e formen din? Var d like ille som alltids?Det er fire mer enn sistSå jeg er skikkelig fornøyd og stolt av kroppen min
![]()
Skjønna det! Men detta må jo vera måneden for lykkeTusen takkTja, har mista to ganger på rad nå, så kan si nervene er på utsiden
![]()
Som jeg håper det! Tusen takkSkjønna det! Men detta må jo vera måneden for lykkekryssa fingrane!!
Streken er sterkere nå synes jeg, tror det er en liten spire derTok ny nå, fortsatt rosais strek! Kan vel ikke være ovitrelle nå? Tok ovitrelle lørdag 27 kl 23:00, lenge siden det nå. Kjenner jeg er så redd for å bli skuffet igjen atte, tørr ikke helt tro på logikkenInnsett av blasto var 3 mai.Vis vedlegget 297434 Vis vedlegget 297435

Tok ny nå, fortsatt rosais strek! Kan vel ikke være ovitrelle nå? Tok ovitrelle lørdag 27 kl 23:00, lenge siden det nå. Kjenner jeg er så redd for å bli skuffet igjen atte, tørr ikke helt tro på logikkenInnsett av blasto var 3 mai.Vis vedlegget 297434 Vis vedlegget 297435
gratulererÅh, dette er så stas og vel unt! Gratulerer med flotte tester, nå skal den holde hele veien!!
Så spennende! Er ikke bombesikker på når man kan være sikker på at Ovitrellen er ute, men det virker jo lovende!!Tok ny nå, fortsatt rosais strek! Kan vel ikke være ovitrelle nå? Tok ovitrelle lørdag 27 kl 23:00, lenge siden det nå. Kjenner jeg er så redd for å bli skuffet igjen atte, tørr ikke helt tro på logikkenInnsett av blasto var 3 mai.Vis vedlegget 297434 Vis vedlegget 297435