<3 MAI 2019 <3

Gratulerer med supert antall hvertfall! Skjønner godt frykten for å ikke få innsett. Men - håper alt ser fint ut mandag! Og uansett (selv om jeg vet det ikke hjelper så mye akkurat nå), nå er det store muligheter for noen fine på frys, og det er gull verdt! Jeg heier :Heartred

Tusen takk! :) Håper på et godt egg-resultat uansett - om det blir innsett og/eller bare frys. Sist hadde jeg jo bare 4 ut, så litt flere muligheter nå ihvertfall.

Dere som har vært gjennom dette, når fikk dere ta eggløsningsprøyte ifht første kontroll?

Har første kontroll i morgen, og har vært så opphengt i å ha nok Gonal-F i tilfelle jeg må gå noen dager til på den. Har glemt helt å ta ut Ovitrelle:wideyed: Tenk om det ser bra ut, og jeg kan ta den allerede i morgen.. Bor på bygda, og apotekene her har ikke den liggende:nailbiting:

Dere som har vært gjennom dette, når fikk dere ta eggløsningsprøyte ifht første kontroll?

Har første kontroll i morgen, og har vært så opphengt i å ha nok Gonal-F i tilfelle jeg må gå noen dager til på den. Har glemt helt å ta ut Ovitrelle:wideyed: Tenk om det ser bra ut, og jeg kan ta den allerede i morgen.. Bor på bygda, og apotekene her har ikke den liggende:nailbiting:
Sykeshusapoteket har stort sett :)

Håper virkelig det, de hadde ikke Synarela på Lillehammer sykehus.. :eek:
Eh, ikke det. Til og med apoteket på Skarnes har det inne :eek:
Og da ett lite, privat apotek. Ikke sånn kjedeapotek.

Det er fire mer enn sist :) Så jeg er skikkelig fornøyd og stolt av kroppen min :)
Så gøy! D e bra å få ut 11 eg! Samma så eg fekk sist. Aldri fått ut så mange før, så var kjekt! Sjøl om d var berre 3 som overlevde... korleis e formen din? Var d like ille som alltids?

Tok ny nå, fortsatt rosais strek! Kan vel ikke være ovitrelle nå? Tok ovitrelle lørdag 27 kl 23:00, lenge siden det nå. Kjenner jeg er så redd for å bli skuffet igjen atte, tørr ikke helt tro på logikken :dead: Innsett av blasto var 3 mai.
769CEDAF-30A0-4C7F-BDBA-10303BE49FB3.jpeg
8250771E-2309-4804-A374-AD4A31ABEF8A.jpeg

Back
Topp