<3 MAI 2019 <3

Jeg satte meg opp da jeg starta på spray :) Så jeg har heller ikke begynt på sprøyter :)

Ja håper på det :)Kan godt settes på stimulerer nå hvis det er vanlig? Eller om det riktige egentlig er fra sprøytestart? :)

Vet ikke helt hva som er riktig :p Man stimulerer jo ikke egentlig før man starter med sprøyter, men man bruker vel å settes opp der når man starter med medisin, og tror en del ønsker det siden de føler de er i gang :) Så setter deg bare opp jeg!

Setter du opp meg på venter på oppstart?? Regner med å begynne på progynova i slutten av påsken

Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Uttak var i mars - 1 egg på frys

Setter du opp meg på venter på oppstart?? Regner med å begynne på progynova i slutten av påsken

Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Uttak var i mars - 1 egg på frys

Ofcourse! Blir spennende med fryseforsøk :)

Ofcourse! Blir spennende med fryseforsøk :)
Blir veldig spennende Fikk ikke fryseforsøk sist runde siden egga ikke overlevde opptinning. Er litt redd for det nå å

Blir veldig spennende Fikk ikke fryseforsøk sist runde siden egga ikke overlevde opptinning. Er litt redd for det nå å
Jeg skal snappe og sende gode tanker til gullegget på Riksen jeg... :happy093
Også skal jeg lage gullegg også. Også SKAL vi ha treff hos Babybanden igjen.
Det har jeg bestemt! :nailbiting:

Det skjønner jeg! Men heldigvis er det jo størst sjangs for at opptininga går bra, man har bare så alt for god grunn til å bekymre seg når man har vært gjennom det før.. Er det femdagers eller tidligere?

Det skjønner jeg! Men heldigvis er det jo størst sjangs for at opptininga går bra, man har bare så alt for god grunn til å bekymre seg når man har vært gjennom det før.. Er det femdagers eller tidligere?
Tror det er 6 dagers nå. Blei tatt ut mandag og fryst søndag. Fikk beskjed om at det var større sjangs for at det overlever nå å

I dag er det 2 uker igjen av progynova kuren. Jeg håper disse to ukene går fort. Temperamentet mitt er virkelig ikke til å tulle med altså :happy6

Det blir fryseforsøk for oss i slutten av mai. April-mensen var forsinket, da blir insett senere enn det var planlagt (jeg tipper i uke 21/22).

Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle - Uttak ca uke 26

Jeg kan endres til dette da det var fullt denne syklusen :shifty: Da blir det mest sannsynlig uttak uke 26!

25 små blå igjen, så er vi i gang med sprøyter!

Gosh, ja. Nå er vi snart i gang :D
Hvordan ser din timeplan ut?
Starter med gonal-f på 2. syklusdag, så orgalutran på dag 5. Sist hadde jeg kontroll på dag 8, så blir vel rundt da denne gangen og :) jeg slapp å gå flere dager på sprøyter sist gang så da brukte jeg gonal-f i 10 dager og orgalutran 11 dager, satte eggløsningssprøyta den dagen på kvelden :)
Så tipper det blir ca samme nå :)

Back
Topp