Jeg satte meg opp da jeg starta på spray
Så jeg har heller ikke begynt på sprøyter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper på detKan godt settes på stimulerer nå hvis det er vanlig? Eller om det riktige egentlig er fra sprøytestart?
![]()
Setter du opp meg på venter på oppstart?? Regner med å begynne på progynova i slutten av påsken
Krissy136 - 32 - barn# 1 - #IVF2/FER1 - Rikshospitalet - medisiner: progynova og crinone - Uttak var i mars - 1 egg på frys
Blir veldig spennende Fikk ikke fryseforsøk sist runde siden egga ikke overlevde opptinning. Er litt redd for det nå åOfcourse! Blir spennende med fryseforsøk![]()
Jeg skal snappe og sende gode tanker til gullegget på Riksen jeg...Blir veldig spennende Fikk ikke fryseforsøk sist runde siden egga ikke overlevde opptinning. Er litt redd for det nå å

Blir veldig spennende Fikk ikke fryseforsøk sist runde siden egga ikke overlevde opptinning. Er litt redd for det nå å
Tror det er 6 dagers nå. Blei tatt ut mandag og fryst søndag. Fikk beskjed om at det var større sjangs for at det overlever nå åDet skjønner jeg! Men heldigvis er det jo størst sjangs for at opptininga går bra, man har bare så alt for god grunn til å bekymre seg når man har vært gjennom det før.. Er det femdagers eller tidligere?
Tror det er 6 dagers nå. Blei tatt ut mandag og fryst søndag. Fikk beskjed om at det var større sjangs for at det overlever nå å

Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle - Uttak ca uke 26
Jeg kan endres til dette da det var fullt denne syklusenDa blir det mest sannsynlig uttak uke 26!
Jagodt å snart være igang igjen
![]()
Starter med gonal-f på 2. syklusdag, så orgalutran på dag 5. Sist hadde jeg kontroll på dag 8, så blir vel rundt da denne gangen ogGosh, ja. Nå er vi snart i gang
Hvordan ser din timeplan ut?