<3 MAI 2019 <3

Hmm.. får vel bare ta en dag av gangen - og håpe at det lønner seg til slutt! :D

Spennende tid vi har foran oss! Lykke til med sprayingen!
Det må vi, er ikke så mye annet å gjøre enn det :)

Sprayinga går knirkefritt den.
Men gleder meg til å komme mer i gang

Dette kommer til å bli den lengste april mnd noen sinne :hilarious::hilarious::hilarious:

Synes den har gått fort jeg, egentlig siden jul.
Alt bare spinner avgårde for meg om dagen.

Dette kommer til å bli den lengste april mnd noen sinne :hilarious::hilarious::hilarious:
Så enig! Venter på beskjeden om jeg får begynne på synarela i slutten av måneden, så nå går tida sakte :hilarious::hilarious:

Så enig! Venter på beskjeden om jeg får begynne på synarela i slutten av måneden, så nå går tida sakte :hilarious::hilarious:

Får holde oss opptatt med kjekke ting, så tida går fortere ❤❤

Nesa mi svir etter to og en halvs dags Synarella bruk, bare nesten en måned igjen :hilarious:

En liten oppdatering, da jeg har bytta fra Crinone til Lutinus:

• Veslejinta - 29/30 år - Barn1 - IVF2 - Rikshospitalet - Synarella fra 08.04, Gonal-F fra 25.04, Ovitrelle, Lutinus - Uttak/innsett uke 19

Lei Crinone etter to år på den og tre tidlige aborter med den... :confused:

Hei! Da er eg endelig ready for nytt forsøk:) har måtta fjerna polypp og litt ventetid med påske ol før eg kunne komma igang. Etterlengta!! No er det 1 år sia eg begynte første forsøk etter graviditet. Hatt 2 uttak og 4 innsett på denne tida. Misslykkast medt sansynlig pga polypp så var i veien.

Evis84 - 34 - barn1 - 3ICSI/FER3- Porsgrunn - synarela og menopur - Medio/slutt mai for uttak og innsett

Lillemirakel2020 - 27 - B1 - #2IVF #1frys (etter to mislykka fersk) - Letrozol og Ovitrelle - Medicus Stavanger - oppstart ved mens ca. uke 17

Hei! Da er eg endelig ready for nytt forsøk:) har måtta fjerna polypp og litt ventetid med påske ol før eg kunne komma igang. Etterlengta!! No er det 1 år sia eg begynte første forsøk etter graviditet. Hatt 2 uttak og 4 innsett på denne tida. Misslykkast medt sansynlig pga polypp så var i veien.

Evis84 - 34 - barn1 - 3ICSI/FER3- Porsgrunn - synarela og menopur - Medio/slutt mai for uttak og innsett

Så godt å endelig snart være i gang! Håper virkelig at en polypp mindre kan gjøre susen for dere :Heartred

Da kan jeg settes på stimulerer :Heartred:Heartred

Myo - 39 år, barn nr 2 (første barn kom som pergo-baby) første icsi forsøk nå, i Porsgrunn.
Skal ha Menopur, Cetroide og Ovitrelle. Innsett i uke 22 :)
Akkurat startet på femar denne mnd, for å ha en noenlunde "kort" og kontrollert syklus :)
Veldig spent og helt grønn på alt med ivf

Dag 2 på progynova. Aner ikke om det er bivirkninger eller om det er noe annet som ulmer, men jeg er så trøtt. Kjennes ut som hodet og kroppen er utslitt. Skikkelig sær følelse. Kan jo være alt sukkeret som jeg har spist de siste dagene altså. At det har en veldig negativ effekt på kroppen min.

Myo - 39 år, barn nr 2 (første barn kom som pergo-baby) første icsi forsøk nå, i Porsgrunn.
Skal ha Menopur, Cetroide og Ovitrelle. Innsett i uke 22 :)
Akkurat startet på femar denne mnd, for å ha en noenlunde "kort" og kontrollert syklus :)
Veldig spent og helt grønn på alt med ivf

Velkommen hit! Så spennende det blir da, også kommer man godt inni det etterhvert :) Lykke til!

Første dose nesespray tatt, blir spennende å se hvilke bivirkninger jeg får. Håper virkelig jeg slipper unna alle sammen :p

Spennende å være i gang! Jeg har holdt på i akkurat en uke i dag, og det har så langt gått veldig greit. Men jeg reagerte fint på det meste på kort protokoll også. Blir noen ganger veldig varm og nettene, men har ikke hatt noen hetetokter på dagen. Lykke til! :)

Spennende å være i gang! Jeg har holdt på i akkurat en uke i dag, og det har så langt gått veldig greit. Men jeg reagerte fint på det meste på kort protokoll også. Blir noen ganger veldig varm og nettene, men har ikke hatt noen hetetokter på dagen. Lykke til! :)
Så bra å høre! Jeg er egentlig en frysepinne så litt hetetokter kan jeg kanskje klare fint :p

Første dose nesespray tatt, blir spennende å se hvilke bivirkninger jeg får. Håper virkelig jeg slipper unna alle sammen :p

Så godt å være i gang! Håper du slipper mye bivirkninger, det går jo heldigvis greit for de fleste :) Vil du settes på stimulerer eller vente til du starter med sprøyter?

Så godt å være i gang! Håper du slipper mye bivirkninger, det går jo heldigvis greit for de fleste :) Vil du settes på stimulerer eller vente til du starter med sprøyter?
Ja håper på det :)Kan godt settes på stimulerer nå hvis det er vanlig? Eller om det riktige egentlig er fra sprøytestart? :)

Back
Topp