<3 IKM uke 42 <3

Hahahaaaa;);):cool::cool::eek::eek:akkurat sånn æ hadde det;);):D heilt te æ fikk mæ no vin;å fikk mæ ein bede:rolleyes:;);)hehe...Nå er aaaaalt ok:p:p
Vin vettu, vidundermedisin for temperamentet :D hvor mange DPO er du på?

Er du overhode mulig å merke tegn til graviditet alt nå om man hadde EL på mandag?

Begge mine tidligere svangerskap så har jeg blødd lett, både fra tannkjøtt og neseblod. I går når jeg pusset tennene begynte jeg å blø av tannkjøttet helt uten å ta tatt i.
Kjenner også litt sånn stikninger i livmor eller eggstokk.
Oooh... dette er så spennende

Mulig egget AKKURAT har festet seg, og noen symptomer er da mulig å kjenne (stikkinger er et godt tegn!). :) Men blødende tannkjøtt er fort gjort om det har fått ligget bakterier der noen dager. Trenger ikke ta i noenting for å få det til å blø da.
Det kan jo være graviditet, ikke for det, men det KAN også være litt tidlig for slike "større" symptomer.

Mulig egget AKKURAT har festet seg, og noen symptomer er da mulig å kjenne (stikkinger er et godt tegn!). :) Men blødende tannkjøtt er fort gjort om det har fått ligget bakterier der noen dager. Trenger ikke ta i noenting for å få det til å blø da.
Det kan jo være graviditet, ikke for det, men det KAN også være litt tidlig for slike "større" symptomer.

Blir spennende å se:)
Tippet egentlig det var litt for tidlig men jeg ble bare så overrasket i går for bruker ikke blø fra tannkjøttet mens typisk for mine tidligere graviditeter har vært at jeg blør veldig lett. Så mannen og jeg tok det som et lite tegn i går

Vin vettu, vidundermedisin for temperamentet :D hvor mange DPO er du på?
I følge appen ovia har jeg siste dagen I den fertile uka I dag;men ikke fått positiv EL-Tester enda:cool::confused: sterkere kontrollstrek i dag;men fortsatt ikke positiv;) jepp;vin e vidunderlig for humøret;);)

Våkna i natt med konstant smerte i høyre eggstokkområde og ekstremt kvalm.. så kvalm at jeg nesten angret litt på at vi har startet denne prøvinga :hilarious: Andre som er kvalme under/etter EL?

Våkna i natt med konstant smerte i høyre eggstokkområde og ekstremt kvalm.. så kvalm at jeg nesten angret litt på at vi har startet denne prøvinga :hilarious: Andre som er kvalme under/etter EL?
Ja, under og rett etter :-) Hadde EL i går, og var skikkelig uggen på kvelden.

20161008_163254.png

Skal ikke stå på innsatsen denne uka hvertfall.. *fnis* :facepalm:

CD17 i dag og våkna til "ett tørk" brunt blod da jeg var på do, etter det har det vært spor på papiret noen av gangene jeg har vært på do (men ikke alle), så da får vi se da! Er det tanta som kommer for tidlig eller er det festeblødning allerede nå...

CD17 i dag og våkna til "ett tørk" brunt blod da jeg var på do, etter det har det vært spor på papiret noen av gangene jeg har vært på do (men ikke alle), så da får vi se da! Er det tanta som kommer for tidlig eller er det festeblødning allerede nå...
Knapp på festeblødning:D:D;);)

Er du overhode mulig å merke tegn til graviditet alt nå om man hadde EL på mandag?

Begge mine tidligere svangerskap så har jeg blødd lett, både fra tannkjøtt og neseblod. I går når jeg pusset tennene begynte jeg å blø av tannkjøttet helt uten å ta tatt i.
Kjenner også litt sånn stikninger i livmor eller eggstokk.
Oooh... dette er så spennende

Ja, hvorfor ikke?!! Åh, spennende!! Når tester du da??

Jupp! Under og ikke minst etter, verst etter....! Hold ut i ca. 11 uker til da :P :D

Hvilken dpo??

Våknet opp til 3 dpo i følge FF i dag :D :D Det er gøy! Selv om jeg egentlig holder en knapp på at jeg bare er 2 dpo.... Men la symptomjakta begynne :D :D :D

Back
Topp