Vin vettu, vidundermedisin for temperamentetHahahaaaaakkurat sånn æ hadde det
heilt te æ fikk mæ no vin;å fikk mæ ein bede
hehe...Nå er aaaaalt ok
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vin vettu, vidundermedisin for temperamentetHahahaaaaakkurat sånn æ hadde det
heilt te æ fikk mæ no vin;å fikk mæ ein bede
hehe...Nå er aaaaalt ok
![]()
Tja, kan hende. Håper detKan jo hende du hadde EL på CD 12? Den er jo nesten heelt pos på CD11
Er du overhode mulig å merke tegn til graviditet alt nå om man hadde EL på mandag?
Begge mine tidligere svangerskap så har jeg blødd lett, både fra tannkjøtt og neseblod. I går når jeg pusset tennene begynte jeg å blø av tannkjøttet helt uten å ta tatt i.
Kjenner også litt sånn stikninger i livmor eller eggstokk.
Oooh... dette er så spennende
Mulig egget AKKURAT har festet seg, og noen symptomer er da mulig å kjenne (stikkinger er et godt tegn!).Men blødende tannkjøtt er fort gjort om det har fått ligget bakterier der noen dager. Trenger ikke ta i noenting for å få det til å blø da.
Det kan jo være graviditet, ikke for det, men det KAN også være litt tidlig for slike "større" symptomer.
Aldri hatt d sånn før;å ikke gravid enda jaffalPleier du å ha det sånn?? Erru gravid??![]()
![]()
I følge appen ovia har jeg siste dagen I den fertile uka I dag;men ikke fått positiv EL-Tester endaVin vettu, vidundermedisin for temperamentethvor mange DPO er du på?
Ja, under og rett etterVåkna i natt med konstant smerte i høyre eggstokkområde og ekstremt kvalm.. så kvalm at jeg nesten angret litt på at vi har startet denne prøvingaAndre som er kvalme under/etter EL?
Knapp på festeblødningCD17 i dag og våkna til "ett tørk" brunt blod da jeg var på do, etter det har det vært spor på papiret noen av gangene jeg har vært på do (men ikke alle), så da får vi se da! Er det tanta som kommer for tidlig eller er det festeblødning allerede nå...
Aldri hatt d sånn før;å ikke gravid enda jaffal![]()
Er du overhode mulig å merke tegn til graviditet alt nå om man hadde EL på mandag?
Begge mine tidligere svangerskap så har jeg blødd lett, både fra tannkjøtt og neseblod. I går når jeg pusset tennene begynte jeg å blø av tannkjøttet helt uten å ta tatt i.
Kjenner også litt sånn stikninger i livmor eller eggstokk.
Oooh... dette er så spennende
Våkna i natt med konstant smerte i høyre eggstokkområde og ekstremt kvalm.. så kvalm at jeg nesten angret litt på at vi har startet denne prøvingaAndre som er kvalme under/etter EL?
CD17 i dag og våkna til "ett tørk" brunt blod da jeg var på do, etter det har det vært spor på papiret noen av gangene jeg har vært på do (men ikke alle), så da får vi se da! Er det tanta som kommer for tidlig eller er det festeblødning allerede nå...
Ja, hvorfor ikke?!! Åh, spennende!! Når tester du da??
Hadde tenkt til å prøve å vente til 10dpo, da vil det vel innimellom være mulig å se på test