CD 19 i dag, og superpositiv el test!!! Kanskje vitex virker? Hadde el på cd 26 forrige mnd![]()
Åh, så gøy!! Håper dere har rukket å legge inn aksjer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 19 i dag, og superpositiv el test!!! Kanskje vitex virker? Hadde el på cd 26 forrige mnd![]()
El etter kalenderen i dag, mye el-smerter i går. Men, el-testen i dag er svakere enn den i går (tester en gang på ettermiddagen). Kan jeg gå ut fra at jeg missa toppen i går da? Ikke for det, aksjer blir det lagt inn både i går kveld og noen dager fremover for å være helt sikker![]()
SD 16 i dag, og jeg er så sinna. Sånn skikkelig pms-troll. Koker over for den minste ting. Hva skjer'a? Bruker jo ikke være slik :-S
Litt usikker pga litt varierende syklus, men tenker de nærmeste dagene. Mye (!) Lotionlignende utflod nå, så da er det vel ikke riktig enda.. eller hva er deres erfaring? Aldri egentlig obervert noe som ligner slim.. men også første gang jeg planlegger graviditet og er så oppmerksomHåhå!Når forventer du EL?
Litt usikker pga litt varierende syklus, men tenker de nærmeste dagene. Mye (!) Lotionlignende utflod nå, så da er det vel ikke riktig enda.. eller hva er deres erfaring? Aldri egentlig obervert noe som ligner slim.. men også første gang jeg planlegger graviditet og er så oppmerksom![]()
Nei, jeg er muligens en av dem som ikke har det.. får legge inn litt aksjer i kveld uansettPleier å ha mer utflod rundt EL, men hos meg er det mer blankt. Lotionlignende etter EL derimot. Det er ikke alle som har EL slim altså![]()

Nei, jeg er muligens en av dem som ikke har det.. får legge inn litt aksjer i kveld uansett![]()

Vet ærligtalt ikke. El-slimet har gått over til school-glue som ovia kaller det, så mye tyder på at det fertile vinduet et over, men jeg ble ikke klok på tempen.Hm... Hva skjedde med EL da? Har den vært?
Både min kalender og appen jeg bruker (womanlog)Er den kalenderen din eller er det en app? Ville ha gjort som du tenker å legge inn aksjer for sikkerhetsskyld![]()
Ja litt flaks må man haGoogle sier dag 20,21 og 25, hoho! Får bare spøre legen når jeg skal. Tror timen er på SD20, så da rekker jeg det sansynligvis uansett da![]()
Jepp ! Ferdig nå, hun så en rød flekk på tappen som hun ikke viste hva var så hun henviste meg videre til gynOkei da!Men det høres lurt ut altså
![]()

JodaBare hvis det blir spire![]()
![]()
![]()
Har blitt jevnt med aksjerÅh, så gøy!! Håper dere har rukket å legge inn aksjer da![]()
Vet ærligtalt ikke. El-slimet har gått over til school-glue som ovia kaller det, så mye tyder på at det fertile vinduet et over, men jeg ble ikke klok på tempen. Vis vedlegget 200881 syns det oppførte seg rart, og nå er jeg super premenstruell, noe jeg aldri er. Fyser på sjokkis liksom, men utover det ingen endring.
Jepp ! Ferdig nå, hun så en rød flekk på tappen som hun ikke viste hva var så hun henviste meg videre til gyn
Lagt inn aksjer i dag ! yay enda neg el test, håper den kommer snart!
JodaMen spenning blir det nok uansett de neste dagene
![]()
Har blitt jevnt med aksjerNesten en uke tidligere EL er veldig bra!!
![]()
Ikke bare jeg som stusset altså, men jeg testet med EL-tester ogsåHm, nei den kurven ble ikke jeg heller klok på dessverre... Men den kan jo fortsatt dukke opp da!?