<3 IKM uke 42 <3

Jeg er på CD 17. Her kom fast smiley i går :-) el er i dag trooor jeg. Spennende uker foran oss :)

Tusen takk:Heartred Får ikke vite noe før fredagen, når de har alle testene klart så det blir nervepirrende:confused:
Jaa det kan jeg tenke meg at det er. Vanskelig å sette seg inn i deres situasjon, glad ting ser ut til å bli bra da :) Gikk det greit på prøvetaking i dag eller? :)

Temper ja. Hadde det jeg antok var en dipp i går, men i dag var tempen bare 0,02 høyere enn i går. Bruker være mer markant økning ... -.- frykter jeg atter en gang ikke har hatt EL egentlig. Var hos legen før helga og tok masse blodprøver for å se på hormoner og forskjellig.
Har hatt EL-slim noen dager, så jeg var bombesikker på at EL skulle vært i går, men nå er jeg i tvil gitt....
Ånei så kjedelig! Håper du har hatt! Kan du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt?

Æsj her går det ikke helt som planlagt! Skal til gyn på torsdag å ta celleprøve og da må man visstnok være uten samleie i 48 timer før prøven skal taes. Dvs jeg mister de viktigste dagene i denne ppen :(

Jaa det kan jeg tenke meg at det er. Vanskelig å sette seg inn i deres situasjon, glad ting ser ut til å bli bra da :) Gikk det greit på prøvetaking i dag eller? :)

Vi kom ikveld og imorgen kl.10 skal han møte opp på PET.
Har gjort det flere ganger, så går nok helt fint denne gangen også :)
Nettopp ferdig med å legge inn aksjer:hilarious:
Imorgen blir han radioaktiv i 8-12timer så, får vente på torsdag igjen.
Har masse EL slim enda og små kviser hehe ;)

Æsj her går det ikke helt som planlagt! Skal til gyn på torsdag å ta celleprøve og da må man visstnok være uten samleie i 48 timer før prøven skal taes. Dvs jeg mister de viktigste dagene i denne ppen :(

Ååå? Må man det? Det viste ikke jeg.
Håpet er ikke ute enda da, spermier kan leve lenge :)

Ånei så kjedelig! Håper du har hatt! Kan du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt?
Vurderte å ta en telefon til legen og høre om jeg kunne ta det, men er det ikke en spesiell sag i syklusen man skal ta den prøven? Hmm....

Oh, no!!! Men er det ingen sjans for at den timen kan flyttes??:wideyed:

Du bruker ikke EL tester, husker jeg riktig nå?

Du bruker ikke EL tester, husker jeg riktig nå?
Nei jeg bruker ikke de :)
Gjorde det men følte det ble mer press og ha for vi MÅ ha.
Når jeg klarte å bli gravid med X på flrste forsøkene og tsja vi hadde bare sex 1 gang i uken o.l så er jeg ihvertfall veldig fruktbar:hilarious:
Tatt UL i februar og alt såg fint ut:happy:

Nei jeg bruker ikke de :)
Gjorde det men følte det ble mer press og ha for vi MÅ ha.
Når jeg klarte å bli gravid med X på flrste forsøkene og tsja vi hadde bare sex 1 gang i uken o.l så er jeg ihvertfall veldig fruktbar:hilarious:
Tatt UL i februar og alt såg fint ut:happy:

Det beste er å gjøre det som passer for en :D

CD 16 i dag og fast smiley!!! WOOP, WOOP!!! :D EL trolig i morgen....men ut i fra temp så kan det nesten hende at det er i dag, det blir spennende å se de neste dagene :D

Weee! Da ligger vi ganske likt. Jeg fikk Max og smilefjes på fertilitetsmonitoren min i dag tidlig. Så da er vel el i i løpet av dagen i dag eller morra..?

Hei! Lurer på om jeg må komme inn hit :) har egentlig ikm i uke 41, men virker som jeg har el nå! El slim på mandag, menssmerter igår og idag stikking i høyre eggstokk så håper det er el som er her :D passer egentlig super bra siden mannen var bortreist da jeg egentlig skulle ha el :) tror jeg kan settes opp på 19.10 :) pp 2 etter MA, prøver på nr 2.

Åjaa :P Ja da går det nok sikkert helt fint!
12 timer er jo heldigvis ikke så lenge da :P Det går vel helt fint :)

Back
Topp