Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på CD 17. Her kom fast smiley i gårel er i dag trooor jeg. Spennende uker foran oss
![]()
Lykke til jenter! Måtte vi bli gravide hele hurvenher er det fertile vinduet forbi og jeg håper så inderlig at jeg får termin 1. Juli
![]()
![]()
Jaa det kan jeg tenke meg at det er. Vanskelig å sette seg inn i deres situasjon, glad ting ser ut til å bli bra daTusen takkFår ikke vite noe før fredagen, når de har alle testene klart så det blir nervepirrende
![]()
Ånei så kjedelig! Håper du har hatt! Kan du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt?Temper ja. Hadde det jeg antok var en dipp i går, men i dag var tempen bare 0,02 høyere enn i går. Bruker være mer markant økning ... -.- frykter jeg atter en gang ikke har hatt EL egentlig. Var hos legen før helga og tok masse blodprøver for å se på hormoner og forskjellig.
Har hatt EL-slim noen dager, så jeg var bombesikker på at EL skulle vært i går, men nå er jeg i tvil gitt....
Jaa det kan jeg tenke meg at det er. Vanskelig å sette seg inn i deres situasjon, glad ting ser ut til å bli bra daGikk det greit på prøvetaking i dag eller?
![]()

Æsj her går det ikke helt som planlagt! Skal til gyn på torsdag å ta celleprøve og da må man visstnok være uten samleie i 48 timer før prøven skal taes. Dvs jeg mister de viktigste dagene i denne ppen![]()
Vurderte å ta en telefon til legen og høre om jeg kunne ta det, men er det ikke en spesiell sag i syklusen man skal ta den prøven? Hmm....Ånei så kjedelig! Håper du har hatt! Kan du ta blodprøve for å sjekke om du har hatt?
Æsj her går det ikke helt som planlagt! Skal til gyn på torsdag å ta celleprøve og da må man visstnok være uten samleie i 48 timer før prøven skal taes. Dvs jeg mister de viktigste dagene i denne ppen![]()

Vi kom ikveld og imorgen kl.10 skal han møte opp på PET.
Har gjort det flere ganger, så går nok helt fint denne gangen også
Nettopp ferdig med å legge inn aksjer
Imorgen blir han radioaktiv i 8-12timer så, får vente på torsdag igjen.
Har masse EL slim enda og små kviser hehe![]()
Vurderte å ta en telefon til legen og høre om jeg kunne ta det, men er det ikke en spesiell sag i syklusen man skal ta den prøven? Hmm....
Nei jeg bruker ikke deDu bruker ikke EL tester, husker jeg riktig nå?

Nei jeg bruker ikke de
Gjorde det men følte det ble mer press og ha for vi MÅ ha.
Når jeg klarte å bli gravid med X på flrste forsøkene og tsja vi hadde bare sex 1 gang i uken o.l så er jeg ihvertfall veldig fruktbar
Tatt UL i februar og alt såg fint ut![]()
Hmm, ska til legen på det jeg tror er syklusdag 20, skal spørre han daJeg lurer på om det er CD 21?? Men ta den telefonen a![]()
CD 16 i dag og fast smiley!!! WOOP, WOOP!!!EL trolig i morgen....men ut i fra temp så kan det nesten hende at det er i dag, det blir spennende å se de neste dagene
![]()
ÅjaaVi kom ikveld og imorgen kl.10 skal han møte opp på PET.
Har gjort det flere ganger, så går nok helt fint denne gangen også
Nettopp ferdig med å legge inn aksjer
Imorgen blir han radioaktiv i 8-12timer så, får vente på torsdag igjen.
Har masse EL slim enda og små kviser hehe![]()