Nei var ikke klar over det selvÅåå? Må man det? Det viste ikke jeg.
Håpet er ikke ute enda da, spermier kan leve lenge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var ikke klar over det selvÅåå? Må man det? Det viste ikke jeg.
Håpet er ikke ute enda da, spermier kan leve lenge![]()
Joo det er vel det? kanskje et raskt google søk vil gi deg svaret på detVurderte å ta en telefon til legen og høre om jeg kunne ta det, men er det ikke en spesiell sag i syklusen man skal ta den prøven? Hmm....
Hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg har vært plaget med smerter i tappen så mistenker at noe har gått galt når de fjernet spiralen eller noe lignende og mulig det kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid! :/ så tenker å ta celle, bakterie og virusprøveOh, no!!! Men er det ingen sjans for at den timen kan flyttes??![]()
TakkVelkommen inn hit og masse lykke til!!![]()
HURRACD 16 i dag og fast smiley!!! WOOP, WOOP!!!EL trolig i morgen....men ut i fra temp så kan det nesten hende at det er i dag, det blir spennende å se de neste dagene
![]()
Huff... Håper du ikke er igjennom den drittenNei var ikke klar over det selvStår vist på kreftforeningen sin side
Håper el blir litt senere denne ppen!
![]()
hva mener du?Huff... Håper du ikke er igjennom den dritten![]()
Celleprøve og du leste innpå kreft etterlanet?hva mener du?![]()
Åjaa sånn! Ja takk det håper ikke jeg hellerCelleprøve og du leste innpå kreft etterlanet?
Håper prøvene dine er fine og du ikke må gå igjenom å ha kreft![]()
Lykke til ihvertfall, nei kreft er grusomt å få!Åjaa sånn! Ja takk det håper ikke jeg hellerHar ikke typiske symptomer på det heller takk gud men har en del smerter der men ingen blødninger osv
Nei kreft unner jeg ikke en gang min verste fiende! MAX Urettferdig
takkLykke til ihvertfall, nei kreft er grusomt å få!
Vi var heldigvis heldige, X'er for det ALDRI blusser oppigjen![]()
Google sier dag 20,21 og 25, hoho! Får bare spøre legen når jeg skal. Tror timen er på SD20, så da rekker jeg det sansynligvis uansett daJoo det er vel det? kanskje et raskt google søk vil gi deg svaret på det![]()
Weee! Da ligger vi ganske likt. Jeg fikk Max og smilefjes på fertilitetsmonitoren min i dag tidlig. Så da er vel el i i løpet av dagen i dag eller morra..?
Hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg har vært plaget med smerter i tappen så mistenker at noe har gått galt når de fjernet spiralen eller noe lignende og mulig det kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid! :/ så tenker å ta celle, bakterie og virusprøve
Hei! Lurer på om jeg må komme inn hithar egentlig ikm i uke 41, men virker som jeg har el nå! El slim på mandag, menssmerter igår og idag stikking i høyre eggstokk så håper det er el som er her
passer egentlig super bra siden mannen var bortreist da jeg egentlig skulle ha el
tror jeg kan settes opp på 19.10
pp 2 etter MA, prøver på nr 2.