<3 IKM uke 42 <3

Vurderte å ta en telefon til legen og høre om jeg kunne ta det, men er det ikke en spesiell sag i syklusen man skal ta den prøven? Hmm....
Joo det er vel det? kanskje et raskt google søk vil gi deg svaret på det :P

Oh, no!!! Men er det ingen sjans for at den timen kan flyttes??:wideyed:
Hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg har vært plaget med smerter i tappen så mistenker at noe har gått galt når de fjernet spiralen eller noe lignende og mulig det kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid! :/ så tenker å ta celle, bakterie og virusprøve

Celleprøve og du leste innpå kreft etterlanet?
Håper prøvene dine er fine og du ikke må gå igjenom å ha kreft :)
Åjaa sånn! Ja takk det håper ikke jeg heller :) Har ikke typiske symptomer på det heller takk gud men har en del smerter der men ingen blødninger osv :)
Nei kreft unner jeg ikke en gang min verste fiende! MAX Urettferdig

Åjaa sånn! Ja takk det håper ikke jeg heller :) Har ikke typiske symptomer på det heller takk gud men har en del smerter der men ingen blødninger osv :)
Nei kreft unner jeg ikke en gang min verste fiende! MAX Urettferdig
Lykke til ihvertfall, nei kreft er grusomt å få!
Vi var heldigvis heldige, X'er for det ALDRI blusser oppigjen :)

Joo det er vel det? kanskje et raskt google søk vil gi deg svaret på det :P
Google sier dag 20,21 og 25, hoho! Får bare spøre legen når jeg skal. Tror timen er på SD20, så da rekker jeg det sansynligvis uansett da :)

Weee! Da ligger vi ganske likt. Jeg fikk Max og smilefjes på fertilitetsmonitoren min i dag tidlig. Så da er vel el i i løpet av dagen i dag eller morra..?

Åh, så gøy!! :D Jeg temper i tillegg til EL tester og det kan se ut som EL skjer i dag (dag to med max), men kan også drøye til i morgen. Blir spennende å se :)

Hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg har vært plaget med smerter i tappen så mistenker at noe har gått galt når de fjernet spiralen eller noe lignende og mulig det kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid! :/ så tenker å ta celle, bakterie og virusprøve

Okei da!:rolleyes: Men det høres lurt ut altså;)

Hei! Lurer på om jeg må komme inn hit :) har egentlig ikm i uke 41, men virker som jeg har el nå! El slim på mandag, menssmerter igår og idag stikking i høyre eggstokk så håper det er el som er her :D passer egentlig super bra siden mannen var bortreist da jeg egentlig skulle ha el :) tror jeg kan settes opp på 19.10 :) pp 2 etter MA, prøver på nr 2.

Hei!! Men så greit at EL ventet da! :D Lykke til, Mi88!! :D

CD 19 i dag, og superpositiv el test!!! Kanskje vitex virker? Hadde el på cd 26 forrige mnd :-)

El etter kalenderen i dag, mye el-smerter i går. Men, el-testen i dag er svakere enn den i går (tester en gang på ettermiddagen). Kan jeg gå ut fra at jeg missa toppen i går da? Ikke for det, aksjer blir det lagt inn både i går kveld og noen dager fremover for å være helt sikker ;)

SD 16 i dag, og jeg er så sinna. Sånn skikkelig pms-troll. Koker over for den minste ting. Hva skjer'a? Bruker jo ikke være slik :-S

Back
Topp