<3 IKM uke 42 <3

Ikke bare jeg som stusset altså, men jeg testet med EL-tester også Vis vedlegget 200937
Så... ja, nei jeg vet ikke. Syns ikke EL-testen på CD11 er helt der, men?

Hm... Men enig i at CD 11 er nærmest i hvertfall! Mulig kroppen prøvde på EL, men fikk det ikke til og prøver igjen senere...

Gudd nait...kjenner jeg er sååååå hormonell:eek::(:rolleyes:ingenting som skal til før pluggene tennes.. .aldri hatt d sånn før....æsj....er normal mot mannen;men inni meg bobler det:oops::oops::oops:

Sånn hadde jeg det i går. Aldri kjent makan. Følte meg som i en sånn Tom og Jerry-film, der katta blir så sint at topplokket åpner seg og det kommer ut damp, haha

Litt sånn med mine også. Hadde høyden CD 12 men forsetter å teste.
Fra forrige svangerskap fikk jeg aldri helt klar positiv EL test heller med ble gravid på første pp
Testet i går og i dag, og da var streken borte. Ja, nei.... kroppen altså, ikke til å bli klok på! :)

Gudd nait...kjenner jeg er sååååå hormonell:eek::(:rolleyes:ingenting som skal til før pluggene tennes.. .aldri hatt d sånn før....æsj....er normal mot mannen;men inni meg bobler det:oops::oops::oops:

Fort gjort. Som regel er man mindre normal mot mannen enn man tror også :p Er fælt å ha det slik..

Rød flekk?! Hm...men hvor fort kommer du til gyn?
Egentlig litt bra at EL drøyer litt da, siden dere ikke fikk lagt inn aksjer.

Oh, yes! :D
Jepp sånn ser jeg også på det!
Aner ikke hvor lenge men regner med det blir ett par mnder :( Har ikke privat gyn her jeg bor heller ..

Sånn hadde jeg det i går. Aldri kjent makan. Følte meg som i en sånn Tom og Jerry-film, der katta blir så sint at topplokket åpner seg og det kommer ut damp, haha
Hahahaaaa;);):cool::cool::eek::eek:akkurat sånn æ hadde det;);):D heilt te æ fikk mæ no vin;å fikk mæ ein bede:rolleyes:;);)hehe...Nå er aaaaalt ok:p:p

Pleier du å ha det sånn?? Erru gravid?? :D :D

Er du overhode mulig å merke tegn til graviditet alt nå om man hadde EL på mandag?

Begge mine tidligere svangerskap så har jeg blødd lett, både fra tannkjøtt og neseblod. I går når jeg pusset tennene begynte jeg å blø av tannkjøttet helt uten å ta tatt i.
Kjenner også litt sånn stikninger i livmor eller eggstokk.
Oooh... dette er så spennende

Back
Topp