Orkidee
Elsker forumet
Tenkte å vente til ikm. Litt dårlige erfaringer.Satte deg på gravid jeg, håper det er greit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å vente til ikm. Litt dårlige erfaringer.Satte deg på gravid jeg, håper det er greit![]()
huff det var kjedelig.Håpe syklusen stabiliserer seg.Evt prøv nattlysolje eller vitexTempen lyver aldri... der kom tanta
5 dager før tiden.
Ble en 25 dagers syklus med lutealfase på 8 dagerkroppen er jo helt på bærtur
![]()
ok jeg fikser detTenkte å vente til ikm. Litt dårlige erfaringer.
Spennende. Skimter strek. Hvor mange dpo ?Rakk ikke ta bilde før den rakk å tørke, men så definitivt noe der innen tidsfristen ja, men vanskelig å få sett noe på bilde.. Håper det som er der ikke er skygge og at den blir sterkere snart <3 vet av erfaring av jeg produserer hcg ganske sent i begynnelsen så tar tålmodigheten med meg og håper i det lengste men er forberedt på at det ikke er noe og.men etter snart 3 år hadde det vært litt kjekt ;-) Vis vedlegget 125947
jeg har nok en gang gått bananas med tester så jeg er glad det er tomt..hehe testetøs sa duKanskje like greit for oss, men kan bli litt småsprø av å myse på svake streker ;-) krysser fingrene for oss begge toog alle sammen her inne selvfølgelig
![]()
Uff, neiTempen lyver aldri... der kom tanta
5 dager før tiden.
![]()
Føler med deg! Får håpe spiren sitter på neste! Fint å ha bursdag i april!Tempen lyver aldri... der kom tanta
5 dager før tiden.
![]()
Da kom tante rød snikende på besøk alt for mange dager for tidlig.![]()
Lykke til videre jenter! Krysser fingrene for mange positive tester denne uken!
Uff! Kjipt med tanta, og iallefall før tidenTempen lyver aldri... der kom tanta
5 dager før tiden.
![]()
Jeg ser noe!Rakk ikke ta bilde før den rakk å tørke, men så definitivt noe der innen tidsfristen ja, men vanskelig å få sett noe på bilde.. Håper det som er der ikke er skygge og at den blir sterkere snart <3 vet av erfaring av jeg produserer hcg ganske sent i begynnelsen så tar tålmodigheten med meg og håper i det lengste men er forberedt på at det ikke er noe og.men etter snart 3 år hadde det vært litt kjekt ;-) Vis vedlegget 125947
Jeg ser noe!håper den bare blir sterkere og sterkere! Når er Ikm
Samme her hihihijeg har nok en gang gått bananas med tester så jeg er glad det er tomt..hehe testetøs sa du![]()
Spennende. Skimter strek. Hvor mange dpo ?
Føler med deg! Får håpe spiren sitter på neste! Fint å ha bursdag i april!![]()
Det er bra at det som regel er noe å være glad for selv om TR kommer. Jeg tok meg en snus i dag morges, og den var god!Ha helt santogså litt lettere å strekke permisjonen frem til barnehagestart
![]()
Også kan jeg drikke vin på ferie. Og siden tanta kom for tidlig så slipper jeg å ha henne med til syden.
Men disse ujevne sykluser gir meg skikkelig hodebry!
Kommer til å savne vinen. Og akkurat raidet taxfreen også da., ja jaHa helt santogså litt lettere å strekke permisjonen frem til barnehagestart
Også kan jeg drikke vin på ferie. Og siden tanta kom for tidlig så slipper jeg å ha henne med til syden.
Men disse ujevne sykluser gir meg skikkelig hodebry!
Viktig det. Jeg prøver alltid å glede meg over alt som utgår. Som kaffe, biff, Pepsi Max ectDet er bra at det som regel er noe å være glad for selv om TR kommer. Jeg tok meg en snus i dag morges, og den var god!Må få i meg litt alkohol før EL jeg også.
Kjedelig med uregelmessige sykluser, jeg hadde blitt gal! Håper min syklus bare var et engangstilfelle med uregelmessighet.. Det er fælt å si, men jeg trives bedre med TR enn i dpo-land med negative tester.. Nå skal jeg drikke alt for mye koffein!
Viktig det. Jeg prøver alltid å glede meg over alt som utgår. Som kaffe, biff, Pepsi Max ect
Ja blodig biffBiff?