<3 Ikm Uke 29 <3

Har hatt masse murring i ryggen,magen og innsiden av lårene i dag.Er spent på å se om det er Positiv test eller mensen som overasker meg i morgen tidlig.

Ja mensen kom ikke men tempen sank betraktelig,så da er all morro over for denne gang dessverre.
Jaja da blir det full fest i bryllup til helga :D

Ja mensen kom ikke men tempen sank betraktelig,så da er all morro over for denne gang dessverre.
Jaja da blir det full fest i bryllup til helga :D
Usj :( så dumt! Men da får du kost deg i bryllup da iallefall. Her stoppet den beige utfloden utover kvelden igår men hadde skikkelig menssmerter som jeg forventet skulle ta seg opp iløpet av natten.. Men som ikke gjorde det. Tempen har steget enda mer? Men den kan sikkert fortsette å stige selv med spotting ;) får ta en test for sikkerhetsskyld

Syns ikke akkurat dette ser noe lovende ut :(
image.jpg

Var veldig tidlig til temp nedgang til å være TR. Hvor lang lutealfase har du?hvis du ser på Charts galleriet på FF så trenger ikke temp nedgang så tidlig i grafen bety TR :)
Ja, hvor lang lutealfase pleier du å ha?

Varierer litt, men ca 13 dager. Tror ikke tr kommer helt enda, men tror heller ikke det er noe spire på gang... Da skal vel tempen egentlig stige enda mer!

Varierer litt, men ca 13 dager. Tror ikke tr kommer helt enda, men tror heller ikke det er noe spire på gang... Da skal vel tempen egentlig stige enda mer!
Ja man kan ikke gjøre annet enn å vente å se. Samme hvor irriterende det er ;)

Da kom tante rød snikende på besøk alt for mange dager for tidlig. :(
Lykke til videre jenter! Krysser fingrene for mange positive tester denne uken!

Jeg henger meg på denne tråden, skal etter kalenderen og alt sunt vett være denne uka, men har dessverre svært uregelmessig syklus så lite datoer å gå etter både med tanke på eggløsing og ikm. Krysser fingrene for at prøvingen går fort unna denne gang som sist (da var vi prøvene to mnd :D ) :)

Rakk ikke ta bilde før den rakk å tørke, men så definitivt noe der innen tidsfristen ja, men vanskelig å få sett noe på bilde.. Håper det som er der ikke er skygge og at den blir sterkere snart <3 vet av erfaring av jeg produserer hcg ganske sent i begynnelsen så tar tålmodigheten med meg og håper i det lengste men er forberedt på at det ikke er noe og. :) men etter snart 3 år hadde det vært litt kjekt ;-)
ImageUploadedByBV Forum1436687171.610621.jpg

Da kom tante rød snikende på besøk alt for mange dager for tidlig. :(
Lykke til videre jenter! Krysser fingrene for mange positive tester denne uken!
Kjedelig med den tanta assa,kjenner hu er på vei sjøl.Lykke til i neste PP :)

Rakk ikke ta bilde før den rakk å tørke, men så definitivt noe der innen tidsfristen ja, men vanskelig å få sett noe på bilde.. Håper det som er der ikke er skygge og at den blir sterkere snart <3 vet av erfaring av jeg produserer hcg ganske sent i begynnelsen så tar tålmodigheten med meg og håper i det lengste men er forberedt på at det ikke er noe og. :) men etter snart 3 år hadde det vært litt kjekt ;-) Vis vedlegget 125947
Krysser fingrene for en sterk strek i morgen :)

Jeg henger meg på denne tråden, skal etter kalenderen og alt sunt vett være denne uka, men har dessverre svært uregelmessig syklus så lite datoer å gå etter både med tanke på eggløsing og ikm. Krysser fingrene for at prøvingen går fort unna denne gang som sist (da var vi prøvene to mnd :D ) :)
Skal du settes opp på en ikm dag?

Jeg og! Men kan se ut som at det må vente til tirsdag for nå er jeg tom for tester :eek: hvis ikke jeg sparer morgenurinen i kjøleskapet i morgen til de forhåpentligvis ligger i postkassen på ettermiddagen ;-)
Er tom for tester jeg også.Så nå blir det ikke flere tester før TR:)

Back
Topp