Krysser fingrene masse for deg!!
Hehe den var blenda idag...og jeg spotter lysebeige så tror nok ikke det blir så spennende imorgen
Men man kan jo ta feil!
Det gjør jeg og!
Skjønner. Håpet er ikke ute før det er ute - krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene masse for deg!!
Hehe den var blenda idag...og jeg spotter lysebeige så tror nok ikke det blir så spennende imorgen
Men man kan jo ta feil!
Er vel litt skremselspropaganda det der vel. Ingen av oss hadde overlevd da. Tror ikke våre foreldre begrenset kaffebruken.
Er ganske stor forskjell på å drikke 1-2 kopper kaffe om dagen sammenlignet med tobakk og alkohol.Våre foreldre både drakk og røyka også. Vi overlevde det også, men betyr ikke at ikke noen tok skade av det.
Er ganske stor forskjell på å drikke 1-2 kopper kaffe om dagen sammenlignet med tobakk og alkohol.
Poenget mitt er at du kan drikke 1-2 kopper kaffe om dagen uten være redd..dette står det også i den artikkelen du refferer til.For meg har det ingenting å bety da jeg drikke max 2 latte i mnd.Vel, dersom noen som har forsket på bivirkninger av et stoff (alkohol, koffein eller annet) og konkluderer med at det er skadelig så er det dumt å avfeie det som skremselspropaganda basert på at foreldre våre gjorde det uansett hvilket stoff det gjelder
Jeg drakk heller ikke mer enn 1-2 kopper kaffe for visste jo at man ikke skulle drikke mer enn 100-200 mg
Men jeg trodde kanskje man hadde gått bort ifra at det var trygt også. Var jo ikke hyggelig lesing om økt sjanse for leukemi, men samtidig så finner jeg ikke det studiet gjengitt andre steder. Så skal ikke gi megselv samvittighetskvaler og dårlig nattesøvn pga noe som ikke kan gjøres om. Men vil nok være mye mer forsiktig neste gang
Du er nok gravid ja. GratulererHoho jeg fant en test innerst i skapet som hadde falt ut av posen! Nå håper jeg bare stigningen fortsetter <3
Vis vedlegget 126055
Da er du lagt til. Lykke tilIkm lørdag 18 juli![]()
GrattisHoho jeg fant en test innerst i skapet som hadde falt ut av posen! Nå håper jeg bare stigningen fortsetter <3
Vis vedlegget 126055
Gratulerer!Takk <3 tør ikke slippe jubelen helt løs enda før jeg har fått tatt blodprøver og målt stigningen men kan nok se sånn ut ja :-D
Tempen gikk videre ned her i dag også.så helt greit å ikke kaste bort mer penger på tester.Gratulerer!
Her stupte tempen idagkan se frem til varmeflaske og smertestillende idag jeg da
![]()
Vår og april høres helt greit ut for megIsj... Aprilbarn på oss da![]()