****** <3 IKM UKE 25 <3 *****

frøkenlinn skrev:
tr kom idag, 7 dager for tidlig :(
Lykke til for dere andre her inne :)

julibia skrev:
Har visst lagt meg inn i feil uke jeg... følger visst ikke helt med :P IKM fredag hadde jeg regnet meg frem til, men det er visst torsdag...dvs i dag !!!! :P Så IKM uke 24 på meg da..:)

Da skal jeg ta deg bort igjen også håper vi at du forblir uten TR

Jaja.. 8dpo... 
Ble akutt dårlig i går med svimmel og kvalm, og kasta plutselig opp.. så gikk det over..
Måtte jo ta test da, men var bare 7 dpo så den var jo negativ, ikke så rart.. Men det var litt pussig..
Ellers.. stikke ri puppene og menssmerter som komme rog går, men sånn var det sist pp også uten at det var noe på gang.. Sipper som en baby av alt.. men har egentlig alltid vært sippete og spesielt siste månedene.. Får smøøøøøre seg med tålmodighet... Noen som har en stoooor krukke ekstra sterk tålmodighet på boks til overs eller????? 

Sylvia80 skrev:
Jaja.. 8dpo... 
Ble akutt dårlig i går med svimmel og kvalm, og kasta plutselig opp.. så gikk det over..
Måtte jo ta test da, men var bare 7 dpo så den var jo negativ, ikke så rart.. Men det var litt pussig..
Ellers.. stikke ri puppene og menssmerter som komme rog går, men sånn var det sist pp også uten at det var noe på gang.. Sipper som en baby av alt.. men har egentlig alltid vært sippete og spesielt siste månedene.. Får smøøøøøre seg med tålmodighet... Noen som har en stoooor krukke ekstra sterk tålmodighet på boks til overs eller????? 

Hehe, skjønner du ville teste etter det skjedde, men det er kanskje litt tidlig? 

Du kan få litt ekstra tålmodighet herfra? Jeg har grusomt mye ekstra til overs 
Orker rett og slett ikke å stresse lengre 

Sylvia80 skrev:
Jaja.. 8dpo... 

Rare greier med oppkast og svimmelhet da.....skjønner du lurer litt da ja! Jeg har desverre ikke noe tålmodighet til overs, tenker faktisk å teste allerede i morgen tidlig, 11 dpo, ennå jeg skulle vente til søndagenEr så spennt at jeg må bare!! Tror jeg da, vipper fra at jeg er 99,99 % sikker på at jeg ikke er gravid til at jeg har en mistanke om at jeg er gravid, hehehhe, helt sprø vettu!! Ennå jeg ikke har noen symptomer enda, bortsett fra at det stikker skikkelig i puppene til tider og veldig svake murringer noen ganger, men det kan like gjerne være tr som er på vei. + noe lys lys gul utflod.(sorry for detaljene, men det er vel slikt vi prater om her inne, hihi)  Ja og humøret svinger som en berg-og dalbane, men det gjør det uansett føler jeg, hehe.

Er det noen som har prøvd A1 graviditetstester?? Er de greie? Har kjøpt 2 stk.

Og hvor tidlig har noen av dere fått positivt svar??

da hopper jeg videre til uke 26, da EL var treigis denne gangen =) Lykke til videre jenter =)

stinefine skrev:
da hopper jeg videre til uke 26, da EL var treigis denne gangen =) Lykke til videre jenter =)

Masse lykke til til deg også :)

Noen som har begynt å teste enda???

ÆSJ...er i det værste dpo-land ever!!!! Er bare 5 dpo i dag...:S Og innbiller meg at jeg er gravid!!! Er fryktelig redd for at jeg får den skuffelsen til uka.....:( Gleder meg til den PP er over! Sorry, måtte bare få det ut...

Nanne-Mi skrev:

ÆSJ...er i det værste dpo-land ever!!!! Er bare 5 dpo i dag...:S Og innbiller meg at jeg er gravid!!! Er fryktelig redd for at jeg får den skuffelsen til uka.....:( Gleder meg til den PP er over! Sorry, måtte bare få det ut...

Da er vi 2! Jg innbiller meg også at jeg er gravid, men det blir nok enda en mnd med skuffelse tror jeg! Håper bare dagene frem til testing kan gå litt fortere! Vi er jo like langt i sykluser så blir spennende og se! Hadde jo vært veldig hyggelig om begge kunne jublet ut! :)

Millacamilla skrev:

Nanne-Mi skrev:

Da er vi 2! Jg innbiller meg også at jeg er gravid, men det blir nok enda en mnd med skuffelse tror jeg! Håper bare dagene frem til testing kan gå litt fortere! Vi er jo like langt i sykluser så blir spennende og se! Hadde jo vært veldig hyggelig om begge kunne jublet ut! :)

Ikke rart vi innbiller oss ting når vi er så trøtte da! Er god til å kjenne alle slags symptomer bare jeg vil, meg den trøttheten har kun vært når jeg har vært gravid!!! Vi SKAL juble i kor på onsdag vi, bare vent å se ;)

Nanne-Mi skrev:

Millacamilla skrev:

Nanne-Mi skrev:

Ikke rart vi innbiller oss ting når vi er så trøtte da! Er god til å kjenne alle slags symptomer bare jeg vil, meg den trøttheten har kun vært når jeg har vært gravid!!! Vi SKAL juble i kor på onsdag vi, bare vent å se ;)

Ja, håper det:) krysser fingrene for oss! :)

Ikm 24.. 

Krysser fingrene for oss!

frksc skrev:
Ikm 24.. 

Krysser fingrene for oss!

Da ergo 4 med IKM den 24. Blir spennende og høre hvem som har fått positiv test :) lykke til!

Ikm 20. juni :D

Jeg tror ikke vi har lykkes denne mnd.. men men.. får vel mensen om få dager..Blenda hvit test på 11 dpo (søndag morgen) og det var sånne supersensitive som reagerer på 10 og ikke 25. 
Pluss menssmerter i dag, og det er veldig typisk noen dager før mens... så... Men masse stikking i puppene i dag da..
Æsj.. jaja.. får bare vente på TR.. blir overraska om den ikke kommer for å si det sånn.. Kanskje også litt denne innstillinga for å ikke bli så skuffa, selv om det egentlig hjelper lite tror jeg... :P

onsdag her. masse vondt i magen, utflod... håper ikke d kommer noe ekkelt denne uka altså...

bias skrev:
onsdag her. masse vondt i magen, utflod... håper ikke d kommer noe ekkelt denne uka altså...

Har skrevet deg opp

Er det noen som har testet positivt???? *håperhåper*

Back
Topp