****** <3 IKM UKE 25 <3 *****

Ja da var håpet ute for denne pp.. Tok en test i går med en veldig svak strek men stolte ikke på den for fikk svak strek forrige pp også to dager på rad...  og TR kom likevel.. så samme nå.. Jaja.. Da vet jeg det.. skal slutte å teste før TR er for sein.. :P
Blæh.... Dumme TR...

Var da voldsomt så mye tante rød farter på besøk da... Jeg låser døra!!!!!!I dag har jeg fått menssmerter, så frykter at hun kommer likevell.... Men så lenge hun ikke har kommet har jeg et bittelite håp enda... Håååååååpe:)

Her kom ikke TR, her fikk jeg 2 flotte streker på testen i stede 

tjohoo skrev:
Ja, håper dere alle kommer dettende inn på mars en etter en  :D
Lykke til :)

Jeg blir i alle fall med inn på mars :D
Og gratulerer så mye til deg!!
Nå satser vi på at de små spirene våres klamrer seg fast i mange mange mnd :D

lucky mama skrev:
Her kom ikke TR, her fikk jeg 2 flotte streker på testen i stede 

Gratulerer så mye! Kos deg med spiren!!! :)

TR kommet her å!

så gøy at dere har fått positiv tester da tjohoo og lucky mama

Tr kom denne gangen også. Men nå hadde jeg menssmerter for første gang siden jeg sluttet med p-ringen. Så - nytt håp? :)

helene11 skrev:
Tr kom denne gangen også. Men nå hadde jeg menssmerter for første gang siden jeg sluttet med p-ringen. Så - nytt håp? :)

Kanskje i neste pp at det sitter en spire hos deg helene11 og dere andre

ikm i dag, hatt mensmurringer i flere dager nå. Tok test i går som var negativ. :(
Men håper fortsatt litt... Mistenker at tanta kommer i kveld... :(

Jeg venter fortsatt! Har ikke tr kommet i morgen tester jeg! :)

TR ikke kommet enda, men testa negativt igår da den skulle kommet, så har ingen god følelse. Gratulerer så mye til alle gravide :)

Da er IKM dagen her, men ingen tr har dukket opp, tok en test nå for snart en time siden! Brukte strimmel, men det var bare kontrollstreken som dukket opp gitt! Tror håpet er ute for min del! :(

Fortsatt ingen tr her, har lurt litt på om jeg kan ha hatt el 2-3 dager senere enn det jeg egentlig trodde. Når jeg tenker på el symptomene.

Jeg hadde ikke el slim eller symptomer når jeg trodde jeg hadde el, men 2-3 dager etterpå hadde jeg det.. Men da tenkte jeg ikke at det var el..

Hadde nok låst fast hjernen min på at el var når jeg trodde. Hadde bare 2 el tester som jeg tok med en dag mellom, begge neg.. 
Ler av meg selv har jeg sitter og funderer. Føler meg som en etterforsker..haha
Men vi hoppa i høyet flere ganger den perioden, så sjansen er der... 

Så da blir ikm i dag eller i morgen, og jeg er tom for tester... hohoho (Og syklusen min er 2 dager lenger enn det den har vært tidligere) ?

Holder på å blir småsprø av meg selv.... :P

Tester er bestillt, så får de sikkert på onsdag..

Back
Topp