<3LykkeligMamma<3
Flørter med forumet
IKM 21.juni :)tjohoo skrev:
*fingers crossed*
Ført opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM 21.juni :)tjohoo skrev:
*fingers crossed*
Da er vel alle i dpo-land her.... :)Nanne-Mi skrev:
Er 1 dpo selv og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt fram til IKM.....(ikke at jeg noen gang har venta til IKM med å teste da :P)
Kommer til å bli VEEEEELDIG skuffa om det ikke klaffer!!!! Hadde egentlig akseptert at det kom til å ta sin tid, men etter SA`n har jeg virkelig ikke tålmodighet til å vente mer :S
Blir dere som har vært igjennom SA/MA ekstra skuffa når TR kommer?
stinefine skrev:
Er 1 dpo selv og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt fram til IKM.....(ikke at jeg noen gang har venta til IKM med å teste da :P)
Kommer til å bli VEEEEELDIG skuffa om det ikke klaffer!!!! Hadde egentlig akseptert at det kom til å ta sin tid, men etter SA`n har jeg virkelig ikke tålmodighet til å vente mer :S
Jeg er ikke i dpo-land enda, men om noen dager så!
Har korte sykluser, og EL på ca cd 15, så kommer plutselig humpende etter
Sylvia80 skrev:
Takk for at du førte meg opp på listaLohe skrev:
Den eldste er 2 år og yngste 6mnd, ca 18mnd mellom dem.
Oisann ja da blir de tette! Så koselig. Her er også min eldste 2, eller han blir det nå på St.Hans da :) Men så er han også den eneste jeg har, hehe.. Hadde håpt på litt tettere men det går ikke alltid som man vil ;) Satser på vi lykkes snart!
3dpo her i dag. :) Nå er vi midt i pakke- og ryddemas. i natt reiser vi til to deilige uker i Hellas! I kofferten ligger både tamponger og g-tester, satser på at jeg ikke trenger førstnevnte...:PBaby i vente ? skrev:
Sylvia80 skrev:
Ja... Har vært så skuffa og lei meg de 3 siste pp når det ikke har klaffa og det har føltes enda verre for hver gang.. Da fortsetter man bare å telle etter hvor langt man skulle vært.. :( Men denne gangen tar jeg det litt mer med ro, prøver å ikke tenke så mye på det (jæææævlig enkelt..:P)
Men.. denne gangen sier jeg til meg selv at akkurat denne pp er ikke så farlig for igår det ikke kan jeg dra på ferie og drikke vin.. Haha.. og så har jeg søkt ny jobb, så hadde vært litt greit å få avklart det.. Men aller mest (og det jeg prøver å unngå å tenke for blir sååå skuffa) så vil jeg bare bli gravid...
<3LykkeligMamma<3 skrev:
Syns det er en fin alder mellom de to jeg. Vi har 2 år og 10 mnd mellom de vi har og visst vi blir gravid med en gang i september så vil da yngste være 3 år og 5 mnd og eldste 6 år og 3 mnd
og jeg får permisjon i eldste sitt første år på skolen
Lohe skrev:
<3LykkeligMamma<3 skrev:
Syns det er en fin alder mellom de to jeg. Vi har 2 år og 10 mnd mellom de vi har og visst vi blir gravid med en gang i september så vil da yngste være 3 år og 5 mnd og eldste 6 år og 3 mnd
og jeg får permisjon i eldste sitt første år på skolen
TakkJa vi syns det går bedre enn forventa, klart det er litt sjalusi iblandt, men det er det vel uansett alder.
Så bra hvis det klaffer sånn at du får perm akkurat det året, blir godt for dere, er jo enda en overgang for alle i familien når lillegullet plutselig skal begynne på skolen, tida går så fort jo!
Krysser fingrene for full klaff i september!