****** <3 IKM UKE 25 <3 *****

tjohoo skrev:
IKM 21.juni :)

*fingers crossed*

Ført opp

Så gøy å lage en oversikt..:)
IKM på fredag her....*Spent*

Prøver siden September -11
MA Januar 2012... 

Håper mest mulig av oss snart får gleden av å teste positivt :)
Lykke til jenter <3

Da er vel alle i dpo-land her.... :)

Er 1 dpo selv og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt fram til IKM.....(ikke at jeg noen gang har venta til IKM med å teste da :P)
Kommer til å bli VEEEEELDIG skuffa om det ikke klaffer!!!! Hadde egentlig akseptert at det kom til å ta sin tid, men etter SA`n har jeg virkelig ikke tålmodighet til å vente mer :S

Blir dere som har vært igjennom SA/MA ekstra skuffa når TR kommer?

Nanne-Mi skrev:

Er 1 dpo selv og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helt fram til IKM.....(ikke at jeg noen gang har venta til IKM med å teste da :P)
Kommer til å bli VEEEEELDIG skuffa om det ikke klaffer!!!! Hadde egentlig akseptert at det kom til å ta sin tid, men etter SA`n har jeg virkelig ikke tålmodighet til å vente mer :S

Jeg er ikke i dpo-land enda, men om noen dager så!
Har korte sykluser, og EL på ca cd 15, så kommer plutselig humpende etter 

stinefine skrev:

Nanne-Mi skrev:

Jeg er ikke i dpo-land enda, men om noen dager så!
Har korte sykluser, og EL på ca cd 15, så kommer plutselig humpende etter 

ooooooooooooook, du får "humpe" i vei (hihi).........ille morsom ja!

Ikm 18 Juni her :))

Sylvia80 skrev:

Lohe skrev:
Takk for at du førte meg opp på lista
Den eldste er 2 år og yngste 6mnd, ca 18mnd  mellom dem.

Oisann ja da blir de tette! Så koselig. Her er også min eldste 2, eller han blir det nå på St.Hans da :) Men så er han også den eneste jeg har, hehe.. Hadde håpt på litt tettere men det går ikke alltid som man vil ;) Satser på vi lykkes snart!

Ja, går så bra med de to første, så vi kjører på med en til mens vi er i gamet(hvis det klaffer da)
Blir fort ferdig med småbarnstida, ikke at jeg misliker den asså. Har bare alltid ønska meg 3 tette. Så vi håper alt går bra!

Håper du blir gravid så snart som mulig!
Uansett; Lykke til framover! Spennende tider.

Baby i vente ? skrev:
3dpo her i dag. :) Nå er vi midt i pakke- og ryddemas. i natt reiser vi til to deilige uker i Hellas! I kofferten ligger både tamponger og g-tester, satser på at jeg ikke trenger førstnevnte...:P

Satser på at førstnevnte bare forblir unødvendig koffertfyll!! 

Nanne-Mi skrev:

Ja... Har vært så skuffa og lei meg de 3 siste pp når det ikke har klaffa og det har føltes enda verre for hver gang.. Da fortsetter man bare å telle etter hvor langt man skulle vært.. :( Men denne gangen tar jeg det litt mer med ro, prøver å ikke tenke så mye på det (jæææævlig enkelt..:P) 
Men.. denne gangen sier jeg til meg selv at akkurat denne pp er ikke så farlig for igår det ikke kan jeg dra på ferie og drikke vin.. Haha.. og så har jeg søkt ny jobb, så hadde vært litt greit å få avklart det.. Men aller mest (og det jeg prøver å unngå å tenke for blir sååå skuffa) så vil jeg bare bli gravid...

Tror denne uka går fort jeg! 5dpo i dag, og snart er det natta.. så er sambo bortreist hele uka og jeg styrer med barneselskap til helga og planlegging. Gullgutten min blir 2 år!! (på St. Hans men vi feirer litt før siden vi skal på ferie) 
Så plutselig er helga over og da er det jo snart testing.. Hehhe.. Skal prøve å holde meg heeeelt fram til ikm denne gangen, mulig med unntak av en liten prøvetest hehe.. Kjenner jeg meg selv godt nok holder jeg aldri!!

Sylvia80 skrev:

Ja... Har vært så skuffa og lei meg de 3 siste pp når det ikke har klaffa og det har føltes enda verre for hver gang.. Da fortsetter man bare å telle etter hvor langt man skulle vært.. :( Men denne gangen tar jeg det litt mer med ro, prøver å ikke tenke så mye på det (jæææævlig enkelt..:P) 
Men.. denne gangen sier jeg til meg selv at akkurat denne pp er ikke så farlig for igår det ikke kan jeg dra på ferie og drikke vin.. Haha.. og så har jeg søkt ny jobb, så hadde vært litt greit å få avklart det.. Men aller mest (og det jeg prøver å unngå å tenke for blir sååå skuffa) så vil jeg bare bli gravid...

Uff, håper det klaffer for dere snart! Må være grusomt å vente så lenge etter SA/MA :( Hehe...skulle ikke forundre meg om det klaffer for dere denne mnd da, bare så du ikke skal få kose deg med vin liksom :P Du får prøve å lure deg selv til å tro at du heller vil ha vin enn å bli gravid :P

Har faktisk barnepass helga etter IKM og hadde planlagt middag og vin med min kjære :) Så da kan vi jo trøste oss med det om det ikke klaffer :)

nestennesten positiv el-test igår, helt i tide!
Ser ut som om vi er i rute 
Regner med el i løpet av de neste dagene ^^

<3LykkeligMamma<3 skrev:

Lohe skrev:

Syns det er en fin alder mellom de to jeg. Vi har 2 år og 10 mnd mellom de vi har og visst vi blir gravid med en gang i september så vil da yngste være 3 år og 5 mnd og eldste 6 år og 3 mnd og jeg får permisjon i eldste sitt første år på skolen

TakkJa vi syns det går bedre enn forventa, klart det er litt sjalusi iblandt, men det er det vel uansett alder.

Så bra hvis det klaffer sånn at du får perm akkurat det året, blir godt for dere, er jo enda en overgang for alle i familien når lillegullet plutselig skal begynne på skolen, tida går så fort jo!
Krysser fingrene for full klaff i september!

Lohe skrev:

<3LykkeligMamma<3 skrev:

Lohe skrev:

Syns det er en fin alder mellom de to jeg. Vi har 2 år og 10 mnd mellom de vi har og visst vi blir gravid med en gang i september så vil da yngste være 3 år og 5 mnd og eldste 6 år og 3 mnd og jeg får permisjon i eldste sitt første år på skolen

TakkJa vi syns det går bedre enn forventa, klart det er litt sjalusi iblandt, men det er det vel uansett alder.

Så bra hvis det klaffer sånn at du får perm akkurat det året, blir godt for dere, er jo enda en overgang for alle i familien når lillegullet plutselig skal begynne på skolen, tida går så fort jo!
Krysser fingrene for full klaff i september!

Takk for det . Er jo klart det blir litt sjalusi innimellom, det er ikke til å unngå. Ser det en sjelden gang her også. Ja blir en helt ny overgang med å begynne på skolen

IKM 21 juni.
Håper så det klaffer for oss og ikke minst at den lille spiren vil klamre seg fast i 40 uker :) Ikke bare bare denne prøveperioden...

tr kom idag, 7 dager for tidlig :(
Lykke til for dere andre her inne :)

Har visst lagt meg inn i feil uke jeg... følger visst ikke helt med :P IKM fredag hadde jeg regnet meg frem til, men det er visst torsdag...dvs i dag !!!! :P Så IKM uke 24 på meg da..:)

Back
Topp