<3LykkeligMamma<3
Flørter med forumet
tr kom idag, 7 dager for tidlig :(frøkenlinn skrev:
Lykke til for dere andre her inne :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tr kom idag, 7 dager for tidlig :(frøkenlinn skrev:
Lykke til for dere andre her inne :)
Har visst lagt meg inn i feil uke jeg... følger visst ikke helt med :P IKM fredag hadde jeg regnet meg frem til, men det er visst torsdag...dvs i dag !!!! :P Så IKM uke 24 på meg da..:)julibia skrev:
Jaja.. 8dpo...Sylvia80 skrev:
Ble akutt dårlig i går med svimmel og kvalm, og kasta plutselig opp.. så gikk det over..
Måtte jo ta test da, men var bare 7 dpo så den var jo negativ, ikke så rart.. Men det var litt pussig..
Ellers.. stikke ri puppene og menssmerter som komme rog går, men sånn var det sist pp også uten at det var noe på gang.. Sipper som en baby av alt.. men har egentlig alltid vært sippete og spesielt siste månedene.. Får smøøøøøre seg med tålmodighet... Noen som har en stoooor krukke ekstra sterk tålmodighet på boks til overs eller?????
Jaja.. 8dpo...Sylvia80 skrev:
Ble akutt dårlig i går med svimmel og kvalm, og kasta plutselig opp.. så gikk det over..
Måtte jo ta test da, men var bare 7 dpo så den var jo negativ, ikke så rart.. Men det var litt pussig..
Ellers.. stikke ri puppene og menssmerter som komme rog går, men sånn var det sist pp også uten at det var noe på gang.. Sipper som en baby av alt.. men har egentlig alltid vært sippete og spesielt siste månedene.. Får smøøøøøre seg med tålmodighet... Noen som har en stoooor krukke ekstra sterk tålmodighet på boks til overs eller?????
Noen som har begynt å teste enda???Nanne-Mi skrev:
ÆSJ...er i det værste dpo-land ever!!!! Er bare 5 dpo i dag...:S Og innbiller meg at jeg er gravid!!! Er fryktelig redd for at jeg får den skuffelsen til uka.....:( Gleder meg til den PP er over! Sorry, måtte bare få det ut...
Millacamilla skrev:
ÆSJ...er i det værste dpo-land ever!!!! Er bare 5 dpo i dag...:S Og innbiller meg at jeg er gravid!!! Er fryktelig redd for at jeg får den skuffelsen til uka.....:( Gleder meg til den PP er over! Sorry, måtte bare få det ut...
Da er vi 2! Jg innbiller meg også at jeg er gravid, men det blir nok enda en mnd med skuffelse tror jeg! Håper bare dagene frem til testing kan gå litt fortere! Vi er jo like langt i sykluser så blir spennende og se! Hadde jo vært veldig hyggelig om begge kunne jublet ut! :)
Nanne-Mi skrev:
Millacamilla skrev:
Da er vi 2! Jg innbiller meg også at jeg er gravid, men det blir nok enda en mnd med skuffelse tror jeg! Håper bare dagene frem til testing kan gå litt fortere! Vi er jo like langt i sykluser så blir spennende og se! Hadde jo vært veldig hyggelig om begge kunne jublet ut! :)
Ikke rart vi innbiller oss ting når vi er så trøtte da! Er god til å kjenne alle slags symptomer bare jeg vil, meg den trøttheten har kun vært når jeg har vært gravid!!! Vi SKAL juble i kor på onsdag vi, bare vent å se ;)
Ikm 24..frksc skrev:
Krysser fingrene for oss!
onsdag her. masse vondt i magen, utflod... håper ikke d kommer noe ekkelt denne uka altså...bias skrev: