<3 IKM uke 2 <3

Fikk endelig tatt en digital. Vi er ganske enige, og strimmeltestene stiger også. Tror jeg kan settes på gravid:woot:
Lykke til videre flott damer! Og takk for følget så langt. Dere er fine å ha på tunge (og fine) dager!:Heartred

Vedlegg

• 31B9CB85-5C51-4DF8-9C9B-0B2CA32C48DC.jpeg
    31B9CB85-5C51-4DF8-9C9B-0B2CA32C48DC.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 171
  • 8C6048BD-15CF-4139-BE72-3B64D9E4966E.jpeg
    8C6048BD-15CF-4139-BE72-3B64D9E4966E.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 159
11 dpo i dag og ingen strek. Ser fortsatt den fra i går ganske tydelig selv om den er supersvak. Var nok bare en skygge! Tipper mensen er her på søndag. Har ingen symptomer på noe, så du kan sette meg på TR, så joiner jeg dere andre i uke 6 :)

1 IKM :wideyed: Må jo begynne å lure litt, men venter til i morgen med å kjøpe test... PP1, og sex kun én dag 3-4 dager før el, så tror nok bare mensen er litt forsinket... Kan ikke ha SÅ flaks:woot:

Fikk endelig tatt en digital. Vi er ganske enige, og strimmeltestene stiger også. Tror jeg kan settes på gravid:woot:
Lykke til videre flott damer! Og takk for følget så langt. Dere er fine å ha på tunge (og fine) dager!:Heartred

Gratulerer så mye med spiren:Heartred

Negativ test i dag også 11dpo. Mister litt motet, men det positive er at cyclogest tbl har klart å forlenge lutelfasen med en dag til nå :)

Noen som testet hver dag fra 8dpo og ikke fikk noen tegn til strek før rundt 13-14dpo?

Negativ test i dag også 11dpo. Mister litt motet, men det positive er at cyclogest tbl har klart å forlenge lutelfasen med en dag til nå :)

Noen som testet hver dag fra 8dpo og ikke fikk noen tegn til strek før rundt 13-14dpo?
Jeg har aldri testet positivt før tidligst 13dpo, og da knapt synlig strek.

Har du testet på forhånd da? Og har du vist nøyaktig når EL var?:)
Testet noen dager i forveien ja. Testet og på ikm med eldste, negativ test. Da testet jeg ikke på nytt igjen før ved 8 uker :hilarious:
Hatt ganske stabile sykluser, så vet sånn nesten nøyaktig når el har vært.

Testet noen dager i forveien ja. Testet og på ikm med eldste, negativ test. Da testet jeg ikke på nytt igjen før ved 8 uker :hilarious:
Hatt ganske stabile sykluser, så vet sånn nesten nøyaktig når el har vært.

Aah, får ha deg i bakhodet og tenke at ingenting eg over før TR kommer :rolleyes::rolleyes:

Hvordan går det med dere?

Malins83 - 37år - PP4(etter SA) - B3 - EL 1/1 - IKM 15/1
Fru.86 - 34 år - PP3 (etter MA) - B2 - EL ca. 2/1 - IKM ca. 15/1
Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP7 - B2 - EL 5/1-2021 - IKM 15/1-2021

Ingen tegn til TR, men negativ test på torsdag. Har ikke testet etterpå. Usikker på DPO. Tipper TR bare er litt forsinket!

TR her!

Back
Topp