<3 IKM uke 2 <3

Har ikke rukket å få tak i nye tester (i posten fremdeles), så da ble den siste jeg hadde i hus fra samme merke svidd av i dag tidlig. Den er sterkere enn gårsdagens. Jeg er nok gravid. Håper bare så inderlig det ikke er kjemisk, at den sitter i livmoren (og ikke utenfor) denne gangen, og at den har tenkt å klamre seg fast i ca 36 uker til!:crybaby2:Heartred Tør ikke ferie ennå, men fortalte det til mannen i går:Heartred Så har jeg en til på laget om TR dukker opp likevel.
Bildet med tre på: to fra i går (midt og høyre). Venstre fra i dag.
De andre bildene er den fra i dag.
10 DPO.
Hadde ikke vært i tvil om den var mine tester :)❤️ Ser veldig lovende ut!

10 dpo og blenda i dag. Ikke overraskende, men selvfølgelig veldig skuffa :( fikk antydning av svaaaaaaaak strek i går på både tidligtest og vanlig på babyplan strimmel. Har lest veldig mye om det her på forumet i det siste, at mange har opplevd det :mad: har forresten forventet mensen til å komme søndag, og ikke lørdag som jeg tidligere skrev. Ikke at det har så mye å si da... tipper jeg joiner mange av dere andre som er i IKM uke 6! :)

Kjempefin stigning på testene dine. Til å være 10 dpo er det en fin strek idag :D Krysser fingrene for at alt går bra fremover !
Så fantastisk! Det er flott og tydelig stigning og jeg krysser alt jeg har for at testene fortsetter å stige! Sier forsiktig gratulerer :joyful:
Hadde ikke vært i tvil om den var mine tester :)❤️ Ser veldig lovende ut!

Tusen takk! Jeg krysser alt jeg har. Om jeg kommer meg forbi IKM, blir det nok en tur til legen for å sjekke at alt er greit ganske kjapt :Heartred

Har ikke rukket å få tak i nye tester (i posten fremdeles), så da ble den siste jeg hadde i hus fra samme merke svidd av i dag tidlig. Den er sterkere enn gårsdagens. Jeg er nok gravid. Håper bare så inderlig det ikke er kjemisk, at den sitter i livmoren (og ikke utenfor) denne gangen, og at den har tenkt å klamre seg fast i ca 36 uker til!:crybaby2:Heartred Tør ikke ferie ennå, men fortalte det til mannen i går:Heartred Så har jeg en til på laget om TR dukker opp likevel.
10 DPO.
Gratulerer så mye!:D Veldig fine streker :love7:Heartred

Noen som har erfaring med skygge på Metode tidligtest sin testpinne? Får en svak svak strek, synes jeg så den også når det var innenfor tidsrammen, men ser den bedre nå! Er for svak til å fanges på bilde desverre :wacky: Får ingen strek på vanlig Makesure 25 :p Er kun 9dpo altså, men blir så nyskjerrig! Første runde med Cyclogest

Noen som har erfaring med skygge på Metode tidligtest sin testpinne? Får en svak svak strek, synes jeg så den også når det var innenfor tidsrammen, men ser den bedre nå! Er for svak til å fanges på bilde desverre :wacky: Får ingen strek på vanlig Makesure 25 :p Er kun 9dpo altså, men blir så nyskjerrig! Første runde med Cyclogest
Jeg har bare prøvd en Metode tidligtest, og fikk da svak strek, den streken er nå en mer tydelig strek på vanlig babyplan 25. Jeg har også Googlet masse om erfaringer med metode tidligtest, og fant veldig lite negativt. Håper du får sterkere strek i morgen! :)

10 DPO.

Babystreker:love7
Gratulerer så mye med spiren:Heartred

Ser ut som det har blitt en liten stigning fra i går, så tror jeg skal prøve meg på en digital til helga :angelic::joyful:

9AFAFBEC-B4C9-4B8D-AEE4-D8D7A1A67EC4.jpeg
7397361F-7106-45DD-AAF7-7559D1450902.jpeg

Sniker meg inn her, ikm i dag.
Var litt uforsiktig i romjulen... tok en test i går, mente jeg kunne skimte noe, men vanskelig å vite om det kun var innbilning.
Fikk blod på papiret i går, så slo det egentlig fra meg. Men da mensen aldri kom i dag, og jeg leste at graviditetstestene fra Normal ofte viste svake streker, dro jeg innom apoteket på vei hjem fra jobb. Klarte ikke vente, så tok en test nå i ettermiddag. Og før det var gått et minutt var det en klart synlig rosa strek

Må bare finne en måte å fortelle samboer dette nå. Han er egentlig godt fornøyd med de to vi har fra før.

Sniker meg inn her, ikm i dag.
Var litt uforsiktig i romjulen... tok en test i går, mente jeg kunne skimte noe, men vanskelig å vite om det kun var innbilning.
Fikk blod på papiret i går, så slo det egentlig fra meg. Men da mensen aldri kom i dag, og jeg leste at graviditetstestene fra Normal ofte viste svake streker, dro jeg innom apoteket på vei hjem fra jobb. Klarte ikke vente, så tok en test nå i ettermiddag. Og før det var gått et minutt var det en klart synlig rosa strek

Må bare finne en måte å fortelle samboer dette nå. Han er egentlig godt fornøyd med de to vi har fra før.

Finner deg ikke på lista? Jeg trenger info for å legge deg til lista:angel5:Heartred Gratulerer så mye med spiren:Heartbigred

Nick - alder - PP - B - EL - IKM
Salto11- 32 - - 2 - 31.12 - 14.01

Skrev ikke noe på PP da vi egentlig ikke prøvde...

Takk, da setter jeg deg på gravid:Heartred

Jeg har bare prøvd en Metode tidligtest, og fikk da svak strek, den streken er nå en mer tydelig strek på vanlig babyplan 25. Jeg har også Googlet masse om erfaringer med metode tidligtest, og fant veldig lite negativt. Håper du får sterkere strek i morgen! :)

Ååå får håpe! Tok en til litt senere i dag, kan se antydning til strek og at det er rosa, men tørr ikke håpe før jeg ser en sterkere strek og at TR ikke kommer i morgen!:wacky: Livredd for at det kan være skygge siden jeg ikke får tatt bilde som det synes på!

Som dere ser så er det ikke serlig tydelig på bilde :(

Vedlegg

• F038BB5A-970A-4F02-A86F-41018F606653.jpeg
    F038BB5A-970A-4F02-A86F-41018F606653.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 127
Som dere ser så er det ikke serlig tydelig på bilde :(
Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men vet hvor vanskelig det er å få tatt bilde av en svaaaak strek som man selv faktisk ser :hilarious: har selv fått super svake tester nå, altså, virkelig supersvake!! Men jeg ser antydning til strek allikevel. Og kan skimte en strek på bildene mine, men jeg vet at når man laster opp bilder her, så blir de enda dårligere:confused:

10 DPO.

Ojoj ser sterkere ut i dag!

Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men vet hvor vanskelig det er å få tatt bilde av en svaaaak strek som man selv faktisk ser :hilarious: har selv fått super svake tester nå, altså, virkelig supersvake!! Men jeg ser antydning til strek allikevel. Og kan skimte en strek på bildene mine, men jeg vet at når man laster opp bilder her, så blir de enda dårligere:confused:

jaaa sånn her også! Skal ta en test i kveld etter jobb! Prøver å holde meg frem til kl 23, men kan bli utfordrende :yuck:

14 dpo i dag :rolleyes: Tr bør komme i løpet av morgendagen egentlig..... -sex én gang noen dager før el, så jeg har ikke veldig troen men...

jaaa sånn her også! Skal ta en test i kveld etter jobb! Prøver å holde meg frem til kl 23, men kan bli utfordrende :yuck:
Hehe så spennende!! Tenkte å ta én til i dag, men har allerede testa, og må spare resten av testene til i morgen og helga også :hilarious: håper du får frem en sterkere strek!

Back
Topp