<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Ja det er jo gøy å vite når man faktisk har EL. Selv så gikk jeg tom i går, var nok litt sterkere enn CD 14, men ikke positiv. Hadde masse EL-slim på onsdag og i dag tidlig, så er frustrerende, men trur EL- har vært, så får bare følge appen og si at jeg er 2 dpo i dag. Har lagt inn aksjer lør-man-ons-fredag, så det burde dekke hele det fertile vinduet:p Har hatt sykluser på 25 dager etter SA, har tidl. Hatt sykluser på 27 dager.
Ja det er jo akuratt det det er ;) jeg tror kansje el var igår? El slim mand, tirs, onsd og torsd, men ikke idag ;) men testene er fortsatt lagt fra positive ;)
Forrige syklus som også var på letrozol var på 28 dager og vil tippe at den ikke svinger så veldig når jeg går på letrozol denne pp også :)

Det klarer jeg ikke å si før evt CD16 testen kommer:p
Her kommer den :p
ImageUploadedByBV Forum1474627047.771052.jpg

Ja det er jo akuratt det det er ;) jeg tror kansje el var igår? El slim mand, tirs, onsd og torsd, men ikke idag ;) men testene er fortsatt lagt fra positive ;)
Forrige syklus som også var på letrozol var på 28 dager og vil tippe at den ikke svinger så veldig når jeg går på letrozol denne pp også :)
Hvis du ikke har EL-slim i dag, så er nok EL over ja☺️ Hva sier appene dine?

Ja tror muli den er det ;)
Den sier at el er ukjent nå pga bare negative el tester :(
Vil si at de tre EL testene dine var mer positive enn hva jeg fikk denne mnd. Du har jo bare testen en gang om dagen også. Når jeg ble gravid med dattera mi fikk jeg aldri positiv EL-test, også var jeg forkjølet + hadde underlivssopp rett etter all prøving:p ble da gravid for det☺️ Lykke til<3

Vil si at de tre EL testene dine var mer positive enn hva jeg fikk denne mnd. Du har jo bare testen en gang om dagen også. Når jeg ble gravid med dattera mi fikk jeg aldri positiv EL-test, også var jeg forkjølet + hadde underlivssopp rett etter all prøving:p ble da gravid for det☺️ Lykke til<3
Ja har bare testet en gang om dagen for startet å ta disse i tilegg til CB digital som bare blinket fra cd 10-15 morgen og kveld ;)
Hehe ja alt går ann ;) takk for det, og ilike måte <3

Last edited:
Hvorfor er den slik? Kommer det ikke opp en antatt EL? Har du lagt inn info som gjør at det den ikke tror du har EL? (Jeg bruker samme appen)
Jo den viser antatt el til vanlig, men nå har den flyttet el frem en dag hver dag jeg har lagt inn negativ el test, nå har den flyttet el så mange ganger at antatt el forsvinner helt til slutt..

Jeg har så ømme pupper. Ifølge eltestene var eggløsning i går. Var da de ble ømme. Men fortsatt ømme i dag. Hvordan er det for dere andre? Har dere ømme pupper etter eggløsning også?

Jeg har så ømme pupper. Ifølge eltestene var eggløsning i går. Var da de ble ømme. Men fortsatt ømme i dag. Hvordan er det for dere andre? Har dere ømme pupper etter eggløsning også?
Ømt her også, men vet ikke om EL har vært eller kommer (eller uteblir) Men husker ikke hvordan de pleier å være. Bare at de er ømne før TR og ved evt graviditet.

Forvirringen fortsetter her. Trooor kanskje jeg hadde EL på CD15 (utifra testene på cd14) men i går cd20 fikk jeg masse blodig slim på papiret etter dobesøk, har fortsatt som rosa utflod i dag som har gått over til brunt i fargen. Hmmm... Mye murringer i går også så dette skjønner jeg lite av :(

Hva tenker dere?

ImageUploadedByBV Forum1474653547.275005.jpg

Om jeg har hatt EL tenker jeg teste lørdag morgen. Da er jeg 10 dpo. Mulig første ryker allerede fredagen da. Men lørdagen skal vi i bryllup, så hadde vært koselig med positiv test. Brudeparet (kompis av mannen) er den eneste i gjengen hans som vet vi prøver :)

Back
Topp