Du får fortsette med aksjene da?Æsj får ikke lastet opp bildetmen testen var mye sterker ikveld igjen :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får fortsette med aksjene da?Æsj får ikke lastet opp bildetmen testen var mye sterker ikveld igjen :s
Ja det ser slik utDu får fortsette med aksjene da?![]()
Så irriterende! Vurderer å droppe el-tester neste måned, men klarer liksom ik å la være.Nå gir jeg helt opp alså..![]()
Samma herSå irriterende! Vurderer å droppe el-tester neste måned, men klarer liksom ik å la være.
Håper for deg <3Da er det bare å vente her også!! Inseminering i ettermiddag, og gyn mente at det så helt perfekt ut! Så nå et det bare å krysse fingrene og håpe! (Og så håpe at disse fryktelig trege 14dagene går rimelig fort!)
Da er det bare å vente her også!! Inseminering i ettermiddag, og gyn mente at det så helt perfekt ut! Så nå et det bare å krysse fingrene og håpe! (Og så håpe at disse fryktelig trege 14dagene går rimelig fort!)
Dette er 6 runde.. BO på første (oppdaget i uke 10) og kjemisk på 4.runde..Hvor mange AID har jeg gjennomført?![]()
Smerter/stikking i venstre eggstokk idaghva kan det være?
Håper også at det er et godt tegnJeg har også hatt det i hele natt, men klarer ikke kjenne akkurat hvor det kom fra der nede da det var såpass ubehagelig. Håper det er et godt tegn, tror jeg var 4 dpo igår kveld.
Håper også at det er et godt tegnjeg tror jeg er 3-4 dpo
får vente å se, men det er fryktelig ubehagelig
![]()
Lykke til i hvert fallEr hos legen nå og skal be om progesteronprøve så da får jeg i hvert fall sett om jeg har hatt eggløsning
Sliter en del med kroniske mageplager (i flertall), så stoler ikke helt på magefølelsen angående hva som er på grunn av reproduksjon og hva som er de plagene.