<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Så irriterende! Vurderer å droppe el-tester neste måned, men klarer liksom ik å la være.
Samma her :p det er bare til full forvirring egentlig, men så er det veldig interessant ;)

Da er det bare å vente her også!! Inseminering i ettermiddag, og gyn mente at det så helt perfekt ut! Så nå et det bare å krysse fingrene og håpe! (Og så håpe at disse fryktelig trege 14dagene går rimelig fort!)

Da er det bare å vente her også!! Inseminering i ettermiddag, og gyn mente at det så helt perfekt ut! Så nå et det bare å krysse fingrene og håpe! (Og så håpe at disse fryktelig trege 14dagene går rimelig fort!)
Håper for deg <3

Hvor mange AID har dere* gjennomført? :)

Last edited:
4 dpo. Sannsynligvis ikke et symptom men har følelsen av brystspreng innimellom i dag. Men alt for tidlig å få symptomer... altså.. unødvendige smerter..

Da var siste aksje lagt inn (for sikkerhetens skyld) for denne gang, men vil tippe at jeg er 2-3 dpo :) siste el slim var torsdagsmorgen :)

1 dpo :)

Smerter/stikking i venstre eggstokk idag :o hva kan det være?

Smerter/stikking i venstre eggstokk idag :o hva kan det være?

Jeg har også hatt det i hele natt, men klarer ikke kjenne akkurat hvor det kom fra der nede da det var såpass ubehagelig. Håper det er et godt tegn, tror jeg var 4 dpo igår kveld.

Jeg har også hatt det i hele natt, men klarer ikke kjenne akkurat hvor det kom fra der nede da det var såpass ubehagelig. Håper det er et godt tegn, tror jeg var 4 dpo igår kveld.
Håper også at det er et godt tegn :) jeg tror jeg er 3-4 dpo :) får vente å se, men det er fryktelig ubehagelig ;)

Håper også at det er et godt tegn :) jeg tror jeg er 3-4 dpo :) får vente å se, men det er fryktelig ubehagelig ;)

Er hos legen nå og skal be om progesteronprøve så da får jeg i hvert fall sett om jeg har hatt eggløsning :)

Sliter en del med kroniske mageplager (i flertall), så stoler ikke helt på magefølelsen angående hva som er på grunn av reproduksjon og hva som er de plagene.

Er hos legen nå og skal be om progesteronprøve så da får jeg i hvert fall sett om jeg har hatt eggløsning :)

Sliter en del med kroniske mageplager (i flertall), så stoler ikke helt på magefølelsen angående hva som er på grunn av reproduksjon og hva som er de plagene.
Lykke til i hvert fall :) håper progesteronprøven er høy slik at du har hatt el :) og håper du får noen svar ang plagene :)

Etter å ha svidd av halve lageret med graviditetstester, fått skyggestreker og klødd meg i hue, så tok jeg nå en EL test ettersom jeg har mye blodblandet slim, her er resultatet :p tar da med meg testene mine over i *Ikm uke41* masse lykke til alle sammen :)

ImageUploadedByBV Forum1474883197.744239.jpg

4 dpo, og tiden går veeeldig sakte..

Back
Topp