<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Er hos legen nå og skal be om progesteronprøve så da får jeg i hvert fall sett om jeg har hatt eggløsning :)

Sliter en del med kroniske mageplager (i flertall), så stoler ikke helt på magefølelsen angående hva som er på grunn av reproduksjon og hva som er de plagene.
Lykke til hos legen! Håper du har hatt el :)

Etter å ha svidd av halve lageret med graviditetstester, fått skyggestreker og klødd meg i hue, så tok jeg nå en EL test ettersom jeg har mye blodblandet slim, her er resultatet :p tar da med meg testene mine over i *Ikm uke41* masse lykke til alle sammen :)

Vis vedlegget 198996
fikk ikke eggløsning forrige uke :s så havner i ikm 41 jeg å:p stigning på eggløsningtest idag så håper på positiv test om noen dager! :)

Masse lykke til, jenter! Da tar jeg dere av lista, men håper dere vil oppdatere oss allikevel :)

5 dpo. Stikker i både pupper og livmor. Hater dpo.... får så masse teite symptomer og mye falskt håp.

6 dpo, hatt gjentagende stikkinger de siste to dagene... klarer ikke helt å plassere hvor, for er liksom mest på venstresiden, men ikke så langt til venstre som eggstokken igjen.... merkelig! Er vel bare dpo-land som gjør meg ekstra oppmerksom på det, I guess :p

6 dpo, hatt gjentagende stikkinger de siste to dagene... klarer ikke helt å plassere hvor, for er liksom mest på venstresiden, men ikke så langt til venstre som eggstokken igjen.... merkelig! Er vel bare dpo-land som gjør meg ekstra oppmerksom på det, I guess :p

Dpo er skikkelig slitsomt... :-p stikker her også. På venstre side og så på høgre... blæhr..

5 dpo. Stikker i både pupper og livmor. Hater dpo.... får så masse teite symptomer og mye falskt håp.

Sist jeg var gravid så var faktisk stikking overalt i nedre del av magen et av mine første symptomer, så jeg krysser fingrene for dere :)

EL tester fra cd 15- cd 19.
Når tror dere EL var? på cd 17??

Vedlegg

• el-tester.jpg
    el-tester.jpg
    19,7 KB · Visninger: 81
Noen må holde meg fast!! Er ikke langt unna en testesmell!!

Ikke gjør det!!! :Heartred Du blir bare skuffet! Aldri hørt om noen som har fått positiv test 5 dpo!!
Er så fullt klar over det. Er bare tull av meg å ha så lyst. Får puste med magen og vente til fredag tenker jeg :-/ uæææ!!

Sist jeg var gravid så var faktisk stikking overalt i nedre del av magen et av mine første symptomer, så jeg krysser fingrene for dere :)

Hm.. Jeg har også dette. 5 dpo tror jeg idag. Og plutselig skikkelig vondt i ryggen.

Back
Topp