<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Forvirringen fortsetter her. Trooor kanskje jeg hadde EL på CD15 (utifra testene på cd14) men i går cd20 fikk jeg masse blodig slim på papiret etter dobesøk, har fortsatt som rosa utflod i dag som har gått over til brunt i fargen. Hmmm... Mye murringer i går også så dette skjønner jeg lite av :(

Hva tenker dere?

Vis vedlegget 198584
Kan være egget ikke klarte å slippe på cd 14, likevel :-) dette skjedde med meg når jeg ble gravid med første mann. Fikk plutselig positiv eller test 1 uke etter forventet el og positiv test

3 dpo i dag. Forrige graviditet testet jeg fra 7 dpo, fikk da svaaak strek. Tror jeg venter til 8 eller 9 dpo denne gang. Mest pga eksamen, som skal inn 8 dpo. Klarer ikke fokusere på den uansett om testen er negativ eller positiv :-D Sååå må nesten vente til etter levering, selv om jeg synes det er så spennende å fyre løs med tester. Når planlegger dere å begynne testinga?

3 dpo. Ingen spesiell følelse foreløpig. Som er like greit :'p spent på testing neste uke :-)

3 dpo i dag. Forrige graviditet testet jeg fra 7 dpo, fikk da svaaak strek. Tror jeg venter til 8 eller 9 dpo denne gang. Mest pga eksamen, som skal inn 8 dpo. Klarer ikke fokusere på den uansett om testen er negativ eller positiv :-D Sååå må nesten vente til etter levering, selv om jeg synes det er så spennende å fyre løs med tester. Når planlegger dere å begynne testinga?
Skal i hvertfall teste på fredag. Da har mannen bursdag så hadde vert en fin gave;-) er også 3 dpo og tenker en test 8 dpo er innafor :-)

Juhuu!! Endelig positiv eggløsningstest!! Streken kom nesten opp før kontrollstreken! Forrige måned fikk jeg ikke helt positiv før den ble svakere igjen, men nå! Jippi! Da blir det inseminering i morgen tidlig!

Jippi. Lykke til :):)

Tror jeg skal vente til 10 DPO, men hva jeg klarer er jo en annen sak :p
Er 1 DPO idag :happy:

Hatt to dager med maks på monitoren, og høy idag. Men så streken på stiksene var blitt veldig mye svakere. :p

Tror jeg er 3 dpo idag (om jeg har hatt EL..) :) Tiden går saaaakte. Blodprøve mandag og første test neste lørdag om den er positiv ;)

Jeg kan nok flyttes til søndag 9. istede for 6 :)
sein eggløsning denne perioden altså, men får håpe det er gullegget!

3 dpo. Ingen spesiell følelse foreløpig. Som er like greit :'p spent på testing neste uke :-)

2 dpo her. I går og før i dag var jeg sikker på murringer. (Allerede). Nå har vi heldigvis besøk, så har ikke så god tid til å tenke over eventuelle symptomer. Heldigvis :p

Skal i hvertfall teste på fredag. Da har mannen bursdag så hadde vert en fin gave;-) er også 3 dpo og tenker en test 8 dpo er innafor :-)

Så koselig! Blir ikke fredag 9 dpo? Det er absolutt innafor :)

Jeg skulle kanskje sjekket hvor mange tester jeg har.. Forrige gang vi prøvde testet jeg maaaasse :-D Kommer sikkert til å gjøre det nå også.

Så koselig! Blir ikke fredag 9 dpo? Det er absolutt innafor :)

Jeg skulle kanskje sjekket hvor mange tester jeg har.. Forrige gang vi prøvde testet jeg maaaasse :-D Kommer sikkert til å gjøre det nå også.
Min verste smell var når jeg testa 3 dpo x-D men. Skal klare å vente til 8-9 dpo. Er i hvertfall planen. Bruker for mye penger på tester x-D

Kjenner jeg er igjen veldig usikker på om jeg har hatt EL. Har tynnflytende utflod (veldig vannete) og eggløsningsslim som legger seg på papiret om hverandre. Hadde masse slim mandag - onsdag (positiv test tirsdag), så roet det seg ned litt før det nå er masse igjen.... Noen med erfaring?

Kjenner jeg er igjen veldig usikker på om jeg har hatt EL. Har tynnflytende utflod (veldig vannete) og eggløsningsslim som legger seg på papiret om hverandre. Hadde masse slim mandag - onsdag (positiv test tirsdag), så roet det seg ned litt før det nå er masse igjen.... Noen med erfaring?
Jeg pleier ha litt tynnere utflod dagene etter el. Slimet kan visst komme litt her og der, det er derfor man ikke kan fastslå el utifra det.

Back
Topp