<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

IKM tirdag 4/10, pp3 :) i følge ff er jeg idag 3 dpo :O litt skummelt, men mest spennende!!

El i dag. Joiner dere i dpo i morgen :)

Fikk tak i nye A1 tester så jeg fortsetter testingen noen dager til ;) håper sååå på positiv el test :)

Hadde planlagt å bruke hostesaft, men ble bare en par dager før det gikk i glemmeboka.

Var bare blitt 14mm, så eltesten i morges stemte. Så nå er det bare å teste og håpe på eggløsning i løpet av helga!

Sikkert jeg som er helt fjern, men hvorfor har du da hatt ultralyd av folliklen om du ikke har brukt andre medisiner? :)

Sikkert jeg som er helt fjern, men hvorfor har du da hatt ultralyd av folliklen om du ikke har brukt andre medisiner? :)

For å vite når jeg skal ta eggløsningssprøyte :) håpe til gyn var at den skulle være stor nok til å sette sprøyte i dag og så inseminering i morgen.. Men ble ikke sånn da, så nå
må jeg teste i helga.. Den opprinnelige planen var å ikke teste denne pp fordi jeg skulle slippe den ekstra stressfaktoren, men nå når det blir helg må jeg jo teste..

Ikm 8 okt. Pp 4

For å vite når jeg skal ta eggløsningssprøyte :) håpe til gyn var at den skulle være stor nok til å sette sprøyte i dag og så inseminering i morgen.. Men ble ikke sånn da, så nå
må jeg teste i helga.. Den opprinnelige planen var å ikke teste denne pp fordi jeg skulle slippe den ekstra stressfaktoren, men nå når det blir helg må jeg jo teste..

Jeg har blandet deg helt med annen. Dere skal vel ha donor, om jeg husker riktig?

ImageUploadedByBV Forum1474578217.109650.jpg

Skjer det noe forandring her??

Skjønner lite jeg nå. Hadde el slim starten av uken. Bruker cbfm og den er fortsatt lav. Cd13 nå. Hadde el cd17 siste 2 pp'er. Og da hadde monitoren vist høy siden cd12-13. Blir gal av all denne ventingen :p enten det er venting på el eller i dpo land :p

Bare "elsker" når denne mld kommer på appen :(
ImageUploadedByBV Forum1474625469.664934.jpg

Fikk tak i nye A1 tester så jeg fortsetter testingen noen dager til ;) håper sååå på positiv el test :)
Ja det er jo gøy å vite når man faktisk har EL. Selv så gikk jeg tom i går, var nok litt sterkere enn CD 14, men ikke positiv. Hadde masse EL-slim på onsdag, men ikke på torsdag. I dag tidlig hadde jeg plutselig EL-slim igjen, så er frustrerende, men trur EL- har vært, så får bare følge appen og si at jeg er 2 dpo i dag. Har lagt inn aksjer lør-man-ons-fredag, så det burde dekke hele det fertile vinduet:p Har hatt sykluser på 25 dager etter SA, har tidl. Hatt sykluser på 27 dager.

Last edited:
Back
Topp