Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig negativ ELtest i dag, masse elslim, spent på ul i ettermiddag!
Hadde planlagt å bruke hostesaft, men ble bare en par dager før det gikk i glemmeboka.Hva har du gått på denne måneden?
IKM tirdag 4/10, pp3i følge ff er jeg idag 3 dpo :O litt skummelt, men mest spennende!!
El i dag. Joiner dere i dpo i morgen![]()
Hadde planlagt å bruke hostesaft, men ble bare en par dager før det gikk i glemmeboka.
Var bare blitt 14mm, så eltesten i morges stemte. Så nå er det bare å teste og håpe på eggløsning i løpet av helga!
Sikkert jeg som er helt fjern, men hvorfor har du da hatt ultralyd av folliklen om du ikke har brukt andre medisiner?![]()
For å vite når jeg skal ta eggløsningssprøytehåpe til gyn var at den skulle være stor nok til å sette sprøyte i dag og så inseminering i morgen.. Men ble ikke sånn da, så nå
må jeg teste i helga.. Den opprinnelige planen var å ikke teste denne pp fordi jeg skulle slippe den ekstra stressfaktoren, men nå når det blir helg må jeg jo teste..
JeppJeg har blandet deg helt med annen. Dere skal vel ha donor, om jeg husker riktig?
Jeg tror kanskje jeg har EL idag, IKM onsdag 5.10, men får ikke bekreftet det før om en uke![]()
Hmm.. så kjedelig:-/
Ja det er jo gøy å vite når man faktisk har EL. Selv så gikk jeg tom i går, var nok litt sterkere enn CD 14, men ikke positiv. Hadde masse EL-slim på onsdag, men ikke på torsdag. I dag tidlig hadde jeg plutselig EL-slim igjen, så er frustrerende, men trur EL- har vært, så får bare følge appen og si at jeg er 2 dpo i dag. Har lagt inn aksjer lør-man-ons-fredag, så det burde dekke hele det fertile vinduetFikk tak i nye A1 tester så jeg fortsetter testingen noen dager tilhåper sååå på positiv el test
![]()
Det klarer jeg ikke å si før evt CD16 testen kommerVis vedlegget 198446
Skjer det noe forandring her??