<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Kjenner at etter alle symptomene jeg fikk forrige måned, så kan alt være inbildning ass. Klarer ikke å glede meg eller å være spendt, går litt over til likegyldighet, og jeg er bare på pp 3.. (Gjemme seg) men man takler vel dette forskjellig.

Kjenner at etter alle symptomene jeg fikk forrige måned, så kan alt være inbildning ass. Klarer ikke å glede meg eller å være spendt, går litt over til likegyldighet, og jeg er bare på pp 3.. (Gjemme seg) men man takler vel dette forskjellig.
Er i pp7 og har nettopp hatt 2 pp der jeg var slik. Likegyldig og uten håp. Brydde meg ikke om å teste.
Men nå er jammen teste galskapen og håpet tilbake:-p må si det var mindre slitsomt å ha det slik du har det :-p

Skjønner deg godt jeg! Har det sånn selv også! Har liksom begynt å planlegge neste forsøk oppi hode allerede.. Vanskelig å holde motet oppe når det ikke funker! Og så alle de folka som blir gravide rundt om kring da!! Blir gal!

Fryktelige smerter/stikking i området ved venstre eggstokk igår formiddag, og superømme bryster nå.. :o

Aaaaah, hvor er den linken til testing og dpo og symptomer og sånn? Må holde meg fra å teste. Vet jo at jeg blir så skuffa. Men den lille stemmen i hodet bare "en liten titt skader ikke" og "tenk om El egentlig var tidligere" og "joda, det er så absolutt egget som festes i livmora du kjenner nå", "aiaiai, litt antydning til murring i korsrygg/eggstokkene" :-D Hufffffffff. Og jeg bare, nei. Nei. Nei. Du kjenner ingenting. Ingenting. Ikke tenk på det, bare vent.

Men det er vanskelig!

Aaaaah, hvor er den linken til testing og dpo og symptomer og sånn? Må holde meg fra å teste. Vet jo at jeg blir så skuffa. Men den lille stemmen i hodet bare "en liten titt skader ikke" og "tenk om El egentlig var tidligere" og "joda, det er så absolutt egget som festes i livmora du kjenner nå", "aiaiai, litt antydning til murring i korsrygg/eggstokkene" :-D Hufffffffff. Og jeg bare, nei. Nei. Nei. Du kjenner ingenting. Ingenting. Ikke tenk på det, bare vent.

Men det er vanskelig!

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Denne sida hjelper meg :)

Ingen eggløsning :( Kan taes av listen

Back
Topp