Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er i pp7 og har nettopp hatt 2 pp der jeg var slik. Likegyldig og uten håp. Brydde meg ikke om å teste.Kjenner at etter alle symptomene jeg fikk forrige måned, så kan alt være inbildning ass. Klarer ikke å glede meg eller å være spendt, går litt over til likegyldighet, og jeg er bare på pp 3.. (Gjemme seg) men man takler vel dette forskjellig.
Skjønner deg godt jeg! Har det sånn selv også! Har liksom begynt å planlegge neste forsøk oppi hode allerede.. Vanskelig å holde motet oppe når det ikke funker! Og så alle de folka som blir gravide rundt om kring da!! Blir gal!Kjenner at etter alle symptomene jeg fikk forrige måned, så kan alt være inbildning ass. Klarer ikke å glede meg eller å være spendt, går litt over til likegyldighet, og jeg er bare på pp 3.. (Gjemme seg) men man takler vel dette forskjellig.
Hm.. Jeg har også dette. 5 dpo tror jeg idag. Og plutselig skikkelig vondt i ryggen.
Det har jeg ogNÅ har jeg lyst til å teste!
Det har jeg ogmen alt for tidlig for min del da
Hvor mange dpo?![]()
Er veldig usikker men 4-5 dpoAltfor tidlig her også. 5 dpo bare. Har planer om å drøye det en uke til.
Hvor langt har du kommet?![]()
Aaaaah, hvor er den linken til testing og dpo og symptomer og sånn? Må holde meg fra å teste. Vet jo at jeg blir så skuffa. Men den lille stemmen i hodet bare "en liten titt skader ikke" og "tenk om El egentlig var tidligere" og "joda, det er så absolutt egget som festes i livmora du kjenner nå", "aiaiai, litt antydning til murring i korsrygg/eggstokkene" :-D Hufffffffff. Og jeg bare, nei. Nei. Nei. Du kjenner ingenting. Ingenting. Ikke tenk på det, bare vent.
Men det er vanskelig!
Er veldig usikker men 4-5 dpo![]()
Haha, det skal jeg gjør, og samme med degDu får si fra når du starter testinga, så blir jeg med!![]()
Haha, det skal jeg gjør, og samme med deg
Per idag er tanken mandag, men........![]()
Konkurranse, hvem holder seg lengst? *foråikkegåpåtestesmell*Min tanke er tirsdag, så da får vi se hvem som klarer seg lengst![]()
Denne var jo helt topp!
ÅneeeiIngen eggløsningKan taes av listen