Ja, det var jeg og! Jeg gikk med mammabukser fra uke 10 sist fordi jeg var så oppblåstOh yes! Sist var jeg så oppblåst at jeg såg kjempe gravid ut i uke 8 x-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var jeg og! Jeg gikk med mammabukser fra uke 10 sist fordi jeg var så oppblåstOh yes! Sist var jeg så oppblåst at jeg såg kjempe gravid ut i uke 8 x-D

Jeg pleier å ha utflod helt til den dagen tr kommerIngen utflod i dag:/ er ikke det et tegn på at mensen skal komme? Jeg har litt murring i livmor, ømme bryster og hyppig vannlating, men har hatt dette tidligere uten å være gravid også. Trur jeg er 7 dpo i dag, men veldig usikker, kan være alt fra 5-9 dpo.
Jeg kjører testI morgen ryker det en test. 8 dpo. Flere som skal teste i morgen? Glad sau? Føles litt som menstruasjonen er på vei, så jeg tror ikke det går veien denne gangen. Men ingen sorger på forskudd, testing er altfor gøy til det![]()
Jeg kjører testbegynner å miste trua, men teste galskapen slipper ikke taket likevel x-D
Åhr. Blir jo sittende og stirre på testen fra i dag da, og har jo fått en teit skyggestrek.... skulle helst vært ikm nå altså..![]()
Du kan da ikke nevne ordet "skyggestrek" uten å gi oss muligheten til å stirre testen i senk også!!!Åhr. Blir jo sittende og stirre på testen fra i dag da, og har jo fått en teit skyggestrek.... skulle helst vært ikm nå altså..![]()
Bilde!!
Du kan da ikke nevne ordet "skyggestrek" uten å gi oss muligheten til å stirre testen i senk også!!!![]()
Tror ikke jeg kan se noe enda, men ikke mist håpet! Alle svangerskap er forskjelligemister håpet... hadde positiv test 8dpo, da jeg var gravid med første..![]()
mister håpet... hadde positiv test 8dpo, da jeg var gravid med første..![]()
Såå kjipt da!!Såååå nå tror jeg at jeg får menstruasjon. Blæææ! Kom litt brunlig utflod på papiret. God forklaring på den lave tempen de siste dagene.