<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Oh yes! Sist var jeg så oppblåst at jeg såg kjempe gravid ut i uke 8 x-D
Ja, det var jeg og! Jeg gikk med mammabukser fra uke 10 sist fordi jeg var så oppblåst :D Men har aldri hatt symtomer så tidig. Kan hende det er tilfeldig..

5 DPO, ingen symptomer som jeg tror har sammenheng. Kjente litt ubehag under sengekos, men det var nok veldig tilfeldig :happy:

Tenker første test ryker på mandag (10DPO), håper bare jeg klarer å holde meg til da:p

Ingen utflod i dag:/ er ikke det et tegn på at mensen skal komme? Jeg har litt murring i livmor, ømme bryster og hyppig vannlating, men har hatt dette tidligere uten å være gravid også. Trur jeg er 7 dpo i dag, men veldig usikker, kan være alt fra 5-9 dpo.

Ingen utflod i dag:/ er ikke det et tegn på at mensen skal komme? Jeg har litt murring i livmor, ømme bryster og hyppig vannlating, men har hatt dette tidligere uten å være gravid også. Trur jeg er 7 dpo i dag, men veldig usikker, kan være alt fra 5-9 dpo.
Jeg pleier å ha utflod helt til den dagen tr kommer

I morgen ryker det en test. 8 dpo. Flere som skal teste i morgen? Glad sau? Føles litt som menstruasjonen er på vei, så jeg tror ikke det går veien denne gangen. Men ingen sorger på forskudd, testing er altfor gøy til det :-)

Oh my så sakte tida går!!! Bare 3dpo!! Hjelpes, hvordan skal dette gå!?!
3dpo og symptomjakta er allerede i gang!!

I morgen ryker det en test. 8 dpo. Flere som skal teste i morgen? Glad sau? Føles litt som menstruasjonen er på vei, så jeg tror ikke det går veien denne gangen. Men ingen sorger på forskudd, testing er altfor gøy til det :-)
Jeg kjører test:-p begynner å miste trua, men teste galskapen slipper ikke taket likevel x-D

IKM 05/10

8 DPO i dag pp1.. fikk vite vondt i puppene når jeg løp ned trappa i sted.. mest sannsynlig placebo siden storesøster ikke satt før pp25.. er vell bare og smøre seg med tålmodighet ;-)

Åhr. Blir jo sittende og stirre på testen fra i dag da, og har jo fått en teit skyggestrek.... skulle helst vært ikm nå altså.. :-p

Åhr. Blir jo sittende og stirre på testen fra i dag da, og har jo fått en teit skyggestrek.... skulle helst vært ikm nå altså.. :-p
Du kan da ikke nevne ordet "skyggestrek" uten å gi oss muligheten til å stirre testen i senk også!!! :P

Last edited:
7fe408041ce45afddb2584d67503abe8
mister håpet... hadde positiv test 8dpo, da jeg var gravid med første..

7fe408041ce45afddb2584d67503abe8
mister håpet... hadde positiv test 8dpo, da jeg var gravid med første..

Jeg ser noe på den nederste. Det var kanskje den første? Mulig det er den skyggen du sier noe om. Hvordan vet man om det er skyggestrek og ikke strek?

Jeg så svak strek på dag 7/8 sist jeg var gravid jeg også. Tydelig til 9 dpo. Men alle kom etter tiden fram til 11 dpo ellerno. Sist fikk jeg sterkere tester på kveldstid, av en eller annen grunn.

Testet i dag, 8 dpo, og null. I noen vinkler og i veldig godt lys, så kan det kanskje med veldig mye godvilje skimtes en mørkere del. Men det tror jeg enten er innbilning, rusk, skygge eller strimmelen som er sånn.

Får jo vondt i øynene av å stirre sånn på den testen.

Såååå nå tror jeg at jeg får menstruasjon. Blæææ! Kom litt brunlig utflod på papiret. God forklaring på den lave tempen de siste dagene.

Back
Topp