NeiSpennende! Fått noen symptomer på EL enda?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiSpennende! Fått noen symptomer på EL enda?![]()
Jeg vil anbefale å prøve noe nytt. Kanskje noen leketøy dere ikke har prøvd før? Det hjelper ofte herjeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til dahar dere noen tips?
jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det påhar dere gått igjennom sånne perioder?
![]()
jeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til dahar dere noen tips?
jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det påhar dere gått igjennom sånne perioder?
![]()
Vi prøver å se litt humoristisk på det hele når det blir sånn
Nærmer seg nå da. El i kveld eller i morgen?Noen kloke hoder som vil tolke disse? Forventer EL i helgen men de har jo vært sterke siden dagem etter mensslutt![]()
Vis vedlegget 197267
Nærmer seg nå da. El i kveld eller i morgen?
Noen kloke hoder som vil tolke disse? Forventer EL i helgen men de har jo vært sterke siden dagem etter mensslutt![]()
Vis vedlegget 197267
Neida. Ser mye sterkere ut i dagTror du? Syns alle ser helt like ut og alt for sterke![]()
Neida. Ser mye sterkere ut i dagkjør på du!
![]()
Gravide skal helst ikke drikke så mye kaffe, så jeg tenkte det var verdt forsøket å kutte det ut denne månedenHmmm.... Kutter du kaffe? Hvorfor? Jeg drikker en delkanskje jeg også burde kutta om det har noe å si for prøvinga...
Se der ja. Nærmer seg veldig nåSå morro. Tok en til kl 17.00 den ble slik (nederste)
Vis vedlegget 197315
Se der ja. Nærmer seg veldig nå![]()
Heldig! Tom sirkel her..Blinkende smilefjes idag![]()
Ja synes det er spennendeHeldig! Tom sirkel her..
Hadde forventet smil i dag siden jeg fikk en del slim i går kveld. Men får vell smøre meg med tålmodighet![]()
Mannen sitt sitat idag morges "hæ? Du kan jo ikke ha det nå, du skal jo ikke ha det før i neste uke"Blinkende smilefjes idag![]()
Men det er vell bare hyggelig for han å få det nå i helgen? Betyr jo kjærestetid detMannen sitt sitat idag morges "hæ? Du kan jo ikke ha det nå, du skal jo ikke ha det før i neste uke"![]()