<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

jeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til da:p har dere noen tips? :)

jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det på :p har dere gått igjennom sånne perioder?:)
Jeg vil anbefale å prøve noe nytt. Kanskje noen leketøy dere ikke har prøvd før? Det hjelper ofte her ;) Hvis ikke, så øker jo lysten fram mot el. Så da er den kanskje tilbake når du trenger den mest :)

jeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til da:p har dere noen tips? :)

jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det på :p har dere gått igjennom sånne perioder?:)

Jeg kjenner meg igjen. Har nok litt av den følelsen nå også, men jeg syns det kommer seg. Men jeg (vi) vil veldig, veldig gjerne bli gravid, så et par ganger har vi "hatt sex for å ha sex". Veeeldig lite romantisk, men nødvendig:hungover: Vi prøver å se litt humoristisk på det hele når det blir sånn:hilarious:
For meg så hjelper det at det blir mørkt, og jeg kan tenne lys og slappe av. Er dere glad i massasje, kanskje dere kan begynne der?

Noen kloke hoder som vil tolke disse? Forventer EL i helgen men de har jo vært sterke siden dagem etter mensslutt :(

ImageUploadedByBV Forum1474027081.364161.jpg

Hmmm.... Kutter du kaffe? Hvorfor? Jeg drikker en del :( kanskje jeg også burde kutta om det har noe å si for prøvinga...
Gravide skal helst ikke drikke så mye kaffe, så jeg tenkte det var verdt forsøket å kutte det ut denne måneden :)

Hmm.. tempen har gått opp men får negativ cbd både i går og i dag, så er nok ikke i nærheten av el enda. Hmm...

Heldig! Tom sirkel her..
Hadde forventet smil i dag siden jeg fikk en del slim i går kveld. Men får vell smøre meg med tålmodighet:-)
Ja synes det er spennende :) testet ikke igår morges, men tom sirkel på torsdags kveld ;)
Ny test imorgen tidlig:)

Mannen sitt sitat idag morges "hæ? Du kan jo ikke ha det nå, du skal jo ikke ha det før i neste uke" :p
Men det er vell bare hyggelig for han å få det nå i helgen? Betyr jo kjærestetid det

Back
Topp