S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM 5. Oktober, pp 4 etter SA![]()
IKM 5 oktober pp 3 etter SA
IKM Torsdag 6. oktober
pp-6
Håper virkelig det blir en spire denne gangen, skal prøve conceive plus og teste for EL.
Spise sundt, ikke drikke kaffe.. osv
Kanskje det hjelper, vi får se![]()
IKM Torsdag 6. oktober
pp-6
Håper virkelig det blir en spire denne gangen, skal prøve conceive plus og teste for EL.
Spise sundt, ikke drikke kaffe.. osv
Kanskje det hjelper, vi får se![]()
Skader jo ikke å la vær, men trur ikke det har så mye å si. Sist jeg ble gravid med dattera mi, så drakk jeg salvie te, helt tilfeldig. Var forkjølet i Hellas. Fant ut i etterkant at salvie kunne fremme fertilitetHmmm.... Kutter du kaffe? Hvorfor? Jeg drikker en delkanskje jeg også burde kutta om det har noe å si for prøvinga...
Skader jo ikke å la vær, men trur ikke det har så mye å si. Sist jeg ble gravid med dattera mi, så drakk jeg salvie te, helt tilfeldig. Var forkjølet i Hellas. Fant ut i etterkant at salvie kunne fremme fertilitetKanskje drikke det i stedet for kaffe
er visst ikke så bra etter man har blitt gravid da.
Ikm 7/10 pp2 etter SA
8.okt pp4satser mye på denne pp etter pos test i går og uønsket tr idag.

Har bestilt masse fra billige-tester.no. Prøvde også de fra wish men liker bt bestHvor bestiller dere tester fra, og hvilken har minst skyggestreker?
Jeg har monitoren men det er kjedelig å bruke opp disse med å starte testingen for tidelig feks![]()
Samme ikm dag denne gang viikm 8 oktoberpp3 denne gangen skal grapefrukt prøves ut
noen som har prøvd hostesaft?![]()
Ikm 8.okt.
Pp 14.
ikm 8 oktoberpp3 denne gangen skal grapefrukt prøves ut
noen som har prøvd hostesaft?![]()