<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

IKM Torsdag 6. oktober
pp-6

Håper virkelig det blir en spire denne gangen, skal prøve conceive plus og teste for EL.
Spise sundt, ikke drikke kaffe.. osv
Kanskje det hjelper, vi får se :)

IKM Torsdag 6. oktober
pp-6

Håper virkelig det blir en spire denne gangen, skal prøve conceive plus og teste for EL.
Spise sundt, ikke drikke kaffe.. osv
Kanskje det hjelper, vi får se :)

Hmmm.... Kutter du kaffe? Hvorfor? Jeg drikker en del :( kanskje jeg også burde kutta om det har noe å si for prøvinga...

Hmmm.... Kutter du kaffe? Hvorfor? Jeg drikker en del :( kanskje jeg også burde kutta om det har noe å si for prøvinga...
Skader jo ikke å la vær, men trur ikke det har så mye å si. Sist jeg ble gravid med dattera mi, så drakk jeg salvie te, helt tilfeldig. Var forkjølet i Hellas. Fant ut i etterkant at salvie kunne fremme fertilitet☺️ Kanskje drikke det i stedet for kaffe:p er visst ikke så bra etter man har blitt gravid da.

Skader jo ikke å la vær, men trur ikke det har så mye å si. Sist jeg ble gravid med dattera mi, så drakk jeg salvie te, helt tilfeldig. Var forkjølet i Hellas. Fant ut i etterkant at salvie kunne fremme fertilitet☺️ Kanskje drikke det i stedet for kaffe:p er visst ikke så bra etter man har blitt gravid da.

Kanskje jeg skal prøve det :p

Ikm 7/10 pp2 etter SA

Hvor bestiller dere tester fra, og hvilken har minst skyggestreker?

Jeg har monitoren men det er kjedelig å bruke opp disse med å starte testingen for tidelig feks:happy:

Hvor bestiller dere tester fra, og hvilken har minst skyggestreker?

Jeg har monitoren men det er kjedelig å bruke opp disse med å starte testingen for tidelig feks:happy:
Har bestilt masse fra billige-tester.no. Prøvde også de fra wish men liker bt best :)

Ikm 8.okt.
Pp 14.

Har akkurat kjøpt inn grapefruktjuice og gulrot (leste en plass at det skulle visst være bra). Nå prøves alt! Begynner å bli dyrt dette babyprosjektet!

Back
Topp