<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Louboutin

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Sommerfuglene 2017
Ny pp og nye muligheter :)
Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️

Mandag 3. oktober
Glad sau, pp 7

Tirsdag 4. oktober
om0516
BiensBlomst
VildeL, pp 3
Jente88, pp 1

Onsdag 5. oktober
Frøken-Fryd, pp 4
Vause, pp 3
Martjee, pp 1

Torsdag 6. oktober
Onskebarn, pp 9
Huldermamma, pp 6
CeciliaC, pp 1
Louboutin

Fredag 7. oktober
marley, pp 3
Sparkly
Lillegull1517, pp 2
Stinemoren 89, pp3
Baby2017, pp 6

Lørdag 8. oktober
MCathrine <3 prøver på nr 2 <3, pp 4
Nøttelita, pp 14
Appelsin12, pp 4
Contesta, pp 4
lærern, pp 7

Søndag 9. oktober
Rosie
Lillevesen246, pp 1
Mamma-15,håper-17, pp2
CCmil

:p Gravid :p

om0516
Frøken-Fryd
Baby2017
Louboutin
Lillegull1517
Onskebarn
Martjee
Lillevesen246

:oops:TR :oops:

CeciliaC
Glad sau
BiensBlomst
VildeL
Rosie
marley
Vause
Appelsin12
Contesta
MCathrine <3 prøver på nr 2 <3
CCmil
Stinemoren89
Huldermamma
Nøttelita

:confused: IKM :confused:

Last edited:
Ikm 6.sept, blir 7 runde med inseminasjon siden vi startet å prøve i mai 2015.

Melder meg inn her og, står på ikm lørdag 1 eller søndag 2 okt på uke 39 men kan være at jeg har ikm mandag 3 også :p har en syklus som tuller mellom 28-34 dager :(

Melder meg inn her og, står på ikm lørdag 1 eller søndag 2 okt på uke 39 men kan være at jeg har ikm mandag 3 også :p har en syklus som tuller mellom 28-34 dager :(

Vet alt om tullete syklus :( Setter deg opp på mandagen, jeg, så får vi se :) Lykke til!

Jeg trenger litt hjelp. Sluttet på p-piller før forrige syklus. Forrige syklus var mye lenger enn forventa. 40 dager. Tror kanskje EL ble utsatt på grunn av sykdom.

Så denne ppen har jeg kjøpt EL-tester. Har ti strimler og ti digitale. Er det noen som kan hjelpe meg med når jeg bør begynne å teste? :) Og ikke minst, kan jeg bruke strimler og digitale om hverandre?

Jeg trenger litt hjelp. Sluttet på p-piller før forrige syklus. Forrige syklus var mye lenger enn forventa. 40 dager. Tror kanskje EL ble utsatt på grunn av sykdom.

Så denne ppen har jeg kjøpt EL-tester. Har ti strimler og ti digitale. Er det noen som kan hjelpe meg med når jeg bør begynne å teste? :) Og ikke minst, kan jeg bruke strimler og digitale om hverandre?
Siden du nettopp har slutta på pillene kan det være grunnen til at syklusen er lang. Kan ta tid før den blir normal. Her tok det 4 mnd før den kom til 27 dager. Før det varierte jeg mellom 23 og 29. :-)

Jeg ville startet testing på cd 11 eller 12. Selv bruker jeg både digital og strimler. + jeg temper.
Pleier ikke begynne å teste før jeg merker på kroppen at det nærmer seg (slim og smerter). Og det er rundt cd 11. :-)
Lykke til! :-)

Siden du nettopp har slutta på pillene kan det være grunnen til at syklusen er lang. Kan ta tid før den blir normal. Her tok det 4 mnd før den kom til 27 dager. Før det varierte jeg mellom 23 og 29. :-)

Jeg ville startet testing på cd 11 eller 12. Selv bruker jeg både digital og strimler. + jeg temper.
Pleier ikke begynne å teste før jeg merker på kroppen at det nærmer seg (slim og smerter). Og det er rundt cd 11. :-)
Lykke til! :-)

Takk for svar. Da satser jeg på å starte da. Ja, vet det kan være pillene som gjør det også. Bare håper på at det var sykdom. Sist jeg slutta på pilla etter ti år kom jeg rett inn i vanlig syklus, mens denne gangen har jeg bare brukt de et år. Er jo også en fødsel innimellom der, vet ikke om det kan forandre syklusen noe?

Får prøve å være mer oppmerksom på kroppens signaler denne ppen :)

Takk for svar. Da satser jeg på å starte da. Ja, vet det kan være pillene som gjør det også. Bare håper på at det var sykdom. Sist jeg slutta på pilla etter ti år kom jeg rett inn i vanlig syklus, mens denne gangen har jeg bare brukt de et år. Er jo også en fødsel innimellom der, vet ikke om det kan forandre syklusen noe?

Får prøve å være mer oppmerksom på kroppens signaler denne ppen :)
Jeg har hatt mer tull med syklusen etter vi fikk første mann. Gikk fort når jeg kasta pillene før vi prøvde da. Hadde også gått på dem i 10 år. Men denne gang har det bare vert masse tull:-/ håper du slipper like mye tull som det jeg har hatt :-)

Back
Topp