<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Blinkende smilefjes idag :)
Du har el så tidlig ja:/ jeg har hatt litt slim i to dager nå og ikke i dag, men ikke positive tester. Sambo har vært bortreist, så har ikke blitt noe. Håper ikke EL har vært for tidlig:/ skal egentlig ikke ha EL før man-ons

Du har el så tidlig ja:/ jeg har hatt litt slim i to dager nå og ikke i dag, men ikke positive tester. Sambo har vært bortreist, så har ikke blitt noe. Håper ikke EL har vært for tidlig:/ skal egentlig ikke ha EL før man-ons
Har ikke el før jeg får fast smilefjes :) men nå har jeg høy fertilitet :) venter heller ikke el før tirsdag isj tror jeg :p

Blinkefjes hos meg i dag :'D da nærmer det seg el :-)

ImageUploadedByBV Forum1474187312.604515.jpg

Dagens ELtest. Hadde egentlig ikke tenkt å begynne å teste før i morgen, for vanligvis har jeg bare veldig svake tester på dag ti og elleve. Dag elleve i dag, og ble overrasket over hvor sterk den var. Blir spennende å se hva de sier på ultralyd i morgen nå! Forventer el onsdag eller torsdag, så kan de ut som det går i orden!! Hadde vært krise om det ikke ble før fredag for da er jeg borte på jobbtur!

Vis vedlegget 197592
Dagens ELtest. Hadde egentlig ikke tenkt å begynne å teste før i morgen, for vanligvis har jeg bare veldig svake tester på dag ti og elleve. Dag elleve i dag, og ble overrasket over hvor sterk den var. Blir spennende å se hva de sier på ultralyd i morgen nå! Forventer el onsdag eller torsdag, så kan de ut som det går i orden!! Hadde vært krise om det ikke ble før fredag for da er jeg borte på jobbtur!
Har samme el testene. Og her har de også vert overraskende sterke i 4 dager. Men den digitale blinker ikke før i dag. Så usikker på hvor mye jeg skal stole på BT sine. :-/

Har samme el testene. Og her har de også vert overraskende sterke i 4 dager. Men den digitale blinker ikke før i dag. Så usikker på hvor mye jeg skal stole på BT sine. :-/
Klinikken vil ikke at jeg skal bruke de digitale som blinker ol for de mente de er litt misvisende, så jeg får bare bruke disse med streker..

Sniker litt her inne da syklusene har vært lange de siste Mndene. 35 og 39 dager. Hadde tr 26. Aug... Har hatt noe økt sexlyst så spørs om ikke el er rundt hjørnet, evt her Føler meg støl i livmoren så håper det skjer noe der nede!

La inn aksjer i formiddag. Jeg skal reise bort tidlig tirsdag til onsdag. Og el er en av de dagene. Så legge inn aksjer i morgen kveld og onsdag kveld. :-)

Skuff, bare 10mm på ul! Hadde håpet jeg skulle ha kommet lengre! Blæ! Nedtur! Ny ul på torsdag dag! Kan det se ut som det ikke blir el før på lørdag! Håper fortsatt at det ikke blir fredag når hele jobben skal reise bort sammen, men jobb for være jobb, jeg blir hjemme hvis det blir på fredag altså! *dagens lille utblåsning*

Skuff, bare 10mm på ul! Hadde håpet jeg skulle ha kommet lengre! Blæ! Nedtur! Ny ul på torsdag dag! Kan det se ut som det ikke blir el før på lørdag! Håper fortsatt at det ikke blir fredag når hele jobben skal reise bort sammen, men jobb for være jobb, jeg blir hjemme hvis det blir på fredag altså! *dagens lille utblåsning*
Kan du legge inn aksjer på kvelden og på fredagsmorgen? Håper med deg ☆

Fortsatt på jakt etter EL :( ingen i sikte enda men håper den kommer snart, *wet down under* men ingen slim :( blir ikke helt klok på dette.

ImageUploadedByBV Forum1474273487.225974.jpg

Da har jeg vært på gyn og der så alt bra ut og klart til å klaffe. Så da krysser vi for denne pp og hode kan slappe av litt. El slim i går så satser på el til helgen ;) aksjer hver dag uansett :p solvipect hver dag og startet med consive + i går :D

Slik å forstå ja. Men om EL kommer på lørdag gjør de da også? Håper du har en flott egg på torsdag
Håper på det :) ja, de gjør faktisk d! Forrige måned trodde vi kanskje at d ble på søndag, så jeg var litt lei meg når vi var inne på kontroll før helga, men hun bare "hvis du skal insemineres på søndag, så åpner vi på søndag!" Helt fantastisk service på klinikken altså!!

Håper på det :) ja, de gjør faktisk d! Forrige måned trodde vi kanskje at d ble på søndag, så jeg var litt lei meg når vi var inne på kontroll før helga, men hun bare "hvis du skal insemineres på søndag, så åpner vi på søndag!" Helt fantastisk service på klinikken altså!!
Woow!! Så fantastisk at de gjør det da :-D

Wow det skal man jammen meg si! Så flott! Har dere prøvd lenge? (Om jeg kan spør om det?)

Back
Topp