<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

når i syklusen begynner dere å teste etter eggløsning? Og hvor mange ganger daglig?
Jeg har som regel begynt å teste på dag 10, men har aldri eggløsning før dag 14/15. Denne gangen skal jeg begynne dag 12, for da skal jeg uansett på ultralyd for å se hvordan modningsforholdene er. Tester på morgenen, da klinikken ønsker det. Men når det nærmer seg tester jeg ettermiddag også, for ikke å gå glipp av toppen.

Da skal jeg på gyn på mandag. Satser på at kroppen er klar etter p-stav uttak i juli :) og at dette er pp'n d smeller :p

Tanta har reist her og. Tok GU hos fastlegen i dag pga. Smerter i eggstokk. Cysten jeg hadde var borte, så den hadde nok sprukket. Alt så veldig bra ut, så klar for å prøve igjen☺️ Salvie-te er innkjøpt og skal prøves denne måneden.

Første slurk solvipec tatt, en ny nå før leggetid. Satser fullt på nå pp ;) temping og cbfm er også klar for ny pp. Tanta har begynt å roe seg så ble litt action idag når guttungen var i bhg :p sambo jobber natt for tiden og jeg ble plutselig arbeidsledig så mye tid på dagtid :p

Denne gangen har jeg hatt nå kort lufefase. Siste 2 pp har drn vært på 8 dager. Føler det er litt kort så nå er vitex bestilt :p

hva er vitex? :p
Kosttilskudd. Ser flere her inne har skrevet at det har hjulpet på lutefasen. Er vel i hovedsak mot pms :p
ImageUploadedByBV Forum1473853086.348481.jpg

Ikm fredag 07.10.
Pp6

jeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til da:p har dere noen tips? :)

jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det på :p har dere gått igjennom sånne perioder?:)

jeg sliter sånn med sexlysten for tia:s og den er jo ganske nødvendig hvis vi skal prøve på en til da:p har dere noen tips? :)

jeg bare orker ikke tanken på sex, føler meg så "blææh" når han prøver seg.
Tidenes forklaring på en følelse xD men det er en eneste måten å forklare det på :p har dere gått igjennom sånne perioder?:)
Uff ja. Har hatt noen slike perioder. Prøv å finne på noe nytt og spennende? Gå ut på date sammen og få i gang fantasien litt. Kanskje kjøpe noen "leketøy".

Siste dag på Letrozol igår og jeg venter spent på el!! :D

Back
Topp