<3<3 IKM uke 10 <3<3

Jeg er også sikker påat første forsøk klaffer for dere!!! <23 <23
Har hatt kraftig bekkenløsning med begge ungene så hadde vært greit å sluppet denne gangen...

Men nå bekkenet og ryggen er snille mot meg så er det tider hvor jeg ikke føler noen ting. Er veldig rart for da føler jeg meg ikke gravid :(

Huff, den bekkenløsninga! Kjenner den jo 2 ganger i løpet av en syklus, så gruer meg definitivt til akkurat det neste gang. Fikk bekkeløsning m gangvansker allerede i uke 20 med lillemor.

Vi får se da vettu! Krysser det vi har, gjør vi ikke?

<23

Bekkenløsningen kom i uke 16 med førstemann og uke 12 med yngstemann. Så. du skjønner hvorfor jeg gruer meg til tiden fremover? He he he!
Og skjønner hvorfor du gruer deg også!! Er ikke bra i det hele tatt det der :(

Selvfølgelig krysser vi det vi har!!! Nå kan jeg jo krysse beina mine også, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det kan ikke du :-p

HAha! Nei, det kan ikke jeg gitt :p

Men det er GREIT det! Er bare glad vi får hjelp jeg =)

Skal heie deg frem hele veien jeg! :)

Utenom når selve innstappingen skjer, for det klarer dere uten meg der føler jeg, ha ha ha!!!

Muligens skrev:
Skal heie deg frem hele veien jeg! :)

Utenom når selve innstappingen skjer, for det klarer dere uten meg der føler jeg, ha ha ha!!!

Hehe, ja, i og med at "innstappingen" foregår i en petriskål, så klarer vi nok det "selv" :p

*le litt med*

Negativ test idag, men fortsatt ingen mens! :)

Siden de to andre som hadde IKM i dag er gravid, så er sikkert vi også det Forglemmegei. Det må være dagen å ha IKM på. Hehe

Ja håper virkelig det! :)

Krysser fingrene for oss! :)

Min forrige syklus var på 26 dager (aldri hatt så kort syklus før, verken med eller uten p-piller)
med 26 ukers syklus, så var IKM onsdag som var, men har regnet på 28 dagers syklus, og det er idag. Så da håper jeg at denne syklusen var på 30 dager kanskje?  :)

Klart dere er gravide hele gjengen? Jeg støver dere jo alt jeg kan og så lenge gubbene deres har bestøvet dere, så er det jo ikke noe problem, he he!

Noen som har hatt en lik følelse når mensen er på tur? 
Kjennes ut som nedpress på en måte. Som om livmoren har tenkt og stikke av

Ifølge kalenderen min her på bv skulle jeg fått besøk av tante rød den 6. og ifølge meg selv skulle den kommet den 8. Den er ennå ikke kommet, så jeg testen i morges. Er denne positiv?? streken er så svak...

Den er positiv vettu, gratulerer! 

I dag var den store testdagen, men her ble det blendahvit test, ingen tr enda heller. Skraper sammen det lille som er igjen av håp, så får man se hva som skjer.

moia skrev:
Ifølge kalenderen min her på bv skulle jeg fått besøk av tante rød den 6. og ifølge meg selv skulle den kommet den 8. Den er ennå ikke kommet, så jeg testen i morges. Er denne positiv?? streken er så svak...

Gratulerer så masse :D

Back
Topp