<3<3 IKM uke 10 <3<3

Var litt knaisent å se nicket mitt under "gravid" der oppe hihihihi!!!

Jeg sku hatt mensen idag,tok en test men den var negativ. Så jeg krysser finga for at det vil dukke opp en strek om noen dager!

Jepp, har fått tantebesøk 

Krysser fingrene for deg Lussan :)
Og lykke til med IVF stinefine :)

Håperpå2 skrev:
Jeg er gravid :)

JIPPI!!!!!!  Nå er terminen din da?

Håperpå2 skrev:

Gratulerer så mye! :D

Stinefine: Få ut fingeren og stapp inn noe annet og bli gravid!!!

Håperpå2 skrev:

Gratulerer så mye :D

Ingen tante her, men testen var blenda hvit

Muligens skrev:
Stinefine: Få ut fingeren og stapp inn noe annet og bli gravid!!!

Du er sånn akkurat passe ekkel 
Det skal jeg forøvrig si til de på ivfseksjonen, da blir de nok glade 

Ha ha ha ha ha, and you løv me, hihi!!!

*riste på huet og titte på*
Hu e´kke god assa, virkelig ikke!  Buuuut you gotta love her! 

Jeg hadde noen symptomer før jeg testet positivt, men jeg prøvde å tenkte at det var pga andre "normale" grunner, he he he!!!!

Men de siste dagene nå har jeg skikkelig prikkinger i ammekanonene og masse murringer i magen. Det som er litt morsomt er at plutselig blir magen kynner-hard. He he he!! Det vil si, når man kjenner på magen så er den ikke hard, men dere som har hatt kynnere før vet hvordan den følelsen er, he he he!!!

Muligens skrev:
Jeg hadde noen symptomer før jeg testet positivt, men jeg prøvde å tenkte at det var pga andre "normale" grunner, he he he!!!!

Men de siste dagene nå har jeg skikkelig prikkinger i ammekanonene og masse murringer i magen. Det som er litt morsomt er at plutselig blir magen kynner-hard. He he he!! Det vil si, når man kjenner på magen så er den ikke hard, men dere som har hatt kynnere før vet hvordan den følelsen er, he he he!!!

*poke lilleball*

Muligens: har du sniki litt på novemberforumet da?
Er jo lov det nå ;)

Ja, er helt sprøtt å kjenne i magen altså! He he he!!!

Og ja, har snoket litt og skrevet litt. Men ikke tatt noe intro enda ;)

Glemte å si at bekkenet og korsryggen begynte ¨å krangle som /¤&)"#/#()¤ i går.... Og jeg kjenner det i dag også.. Men kvalmen er ikke kommet og takk og lov for det!!!!! :D

bekkenplager er noe driiiiitt! ALL min sympati!

Venter på at de skal åpne terminforumene for 2013 jeg da, sånn at jeg kan begynne å skravle og planlegge litt. 99 % sikker på at termin blir i januar om forsøket klaffer!

Back
Topp