<3<3 IKM uke 10 <3<3

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
IKM uke 10

Mandag 05.03

Tirsdag 06.03

Kommodeskuff
Samuels hjertemamma

Onsdag 07.03

Lussan

Torsdag 08.03

super-prøver
stinefine

Fredag 09.03

Muligens
PrøverPåNeste
Håperpå2
Forglemmegei

Lørdag 10.03

Hanne26
sprattus
Tofus

Søndag 11.03

emoticon  Gravid  emoticon
<3 Muligens <3
<3 Håperpå2 <3
<3 Moia <3
<3 Hanne26 <3 

emoticon  TR  emoticon

Samuels hjertemamma
stinefine

Lussan 
sprattus
PrøverPåNeste
Forglemmegei

emoticon  Passert IKM/venter enda  emoticon

Tofus

Ingen flere som vil henge med meg? :P

IKM uke 10

Mandag 05.03

Tirsdag 06.03
Kommodeskuff
Onsdag 07.03

Torsdag 08.03

Fredag 09.03
PrøverPåNeste

Lørdag 10.03

Søndag 11.03

emoticon  Gravid  emoticon

emoticon  TR  emoticon

emoticon  Passert IKM/venter enda  emoticon

09. mars

dytter litt =)

Jeg er usikker på om når min IKM egentlig er. Skulle egentlig hatt EL rundt disse dagene, men fikk blødninger for noen dager siden, på CD13, og er nå på CD15 og jeg blør enda. Er ikke mye, men mer enn spotting og mindre enn ved mensen. 

Hmm.. kan jo være en helt tilfeldig blødning.. de kommer som regel når man ikke vil ha de ;)
Har du testet etter el da?

stinefine skrev:
Hmm.. kan jo være en helt tilfeldig blødning.. de kommer som regel når man ikke vil ha de ;)
Har du testet etter el da?

Nei, tester ikke etter el. Har en hormonsykdom, så testene stemmer ikke med virkeligheten. 
Mensen min var kortere enn vanlig sist, så kan være resten som kommer nå. Ellers så er det kroppen som har flyttet inn i prøvermodus. Hehe

super-prøver skrev:
Syklus er litt ustabil for øyeblikket :-S
Men satser på IKM torsdag 8mars :)

Har skrevet opp deg :) 

11 mars her :) Forhåpentligvis.. Syklusen er litt ute å kjøre, så det blir med forbehold;D 

tyren88 skrev:
11 mars her :) Forhåpentligvis.. Syklusen er litt ute å kjøre, så det blir med forbehold;D 

Oppdatert. Så krysser jeg fingrene for at det syklusen er stabil og kommer når den skal, OM du ikke er gravid da :D

Tusen takk!!:) Krysser fingrene for at din syklus holder seg der du vil også :) Jeg er nok ikke gravid ihvertfall!:) 

Er det bare meg eller er det veldig lenge til neste IKM?:P Dagene går jo sååå sakte.. Tar dere andre her EL tester eller? :) Jeg vil teste litt for å holde litt styr på det :) Vil SÅÅ gjerne ha barn i 2012.. Tror jeg har en tvang for partall.. Hehe.. Liker det best:) 

Hehe. Jeg synes IKM kommer alt for fort jeg. Hehe. Synes ikke jeg gjør annet enn å ha mensen jeg :/ 
Tester ikke etter EL, men hadde gjort det om testene hadde virket på meg. 

Har vært litt fraværende her inne jeg. Prøver å ikke tenke så mye på baby og slike ting nå før jeg skal på utredningen. Eller samtalen. Eller henvisningen. 
Hadde jeg bare visst hva hun skal gjøre så hadde det jo vært litt enklere..!!!! 

Muligens skrev:
Har vært litt fraværende her inne jeg. Prøver å ikke tenke så mye på baby og slike ting nå før jeg skal på utredningen. Eller samtalen. Eller henvisningen. 

Skal du til gynekolog eller? 
I så fall er det som regel innvendig UL, celleprøve, undersøkelse og blodprøver til å begynne med. Noen får også eventuelt pergotime ved første gynekolog time. 
Hos lege er det ofte blodprøver og henvisning til gynekolog. 
Masse lykke til :-)

Muligens skrev:

Jeg fostår at du synes det er vanskelig med denne timen, og jeg skjønner veldig godt at du gruer deg.

Masse klemmer og kosemos herifra, samt en hel haug med regnbuebæsj <23 ^^

Back
Topp