<3<3 IKM uke 10 <3<3

IKM i dag, ingen mens og negativ test. Kjenner masse mensmurringer og megavonde pupper så tanta er nok like rundt hjørnet :(

Jeg skulle hatt mensen i går, men jeg tørr ikke teste... Jeg er så redd for å bli skuffaemoticon
Har mensenmurringer hele tiden, så TR er vel rett rundt hjørnet....Gratulerer til dere som har fått positivetester :)

Vent et par dager og se om TR kommer :) 

Vent et par dager og se om TR kommer :) 

Hanne26 skrev:
Jeg skulle hatt mensen i går, men jeg tørr ikke teste... Jeg er så redd for å bli skuffaemoticon
Har mensenmurringer hele tiden, så TR er vel rett rundt hjørnet....Gratulerer til dere som har fått positivetester :)

Tusen takk! :) 

Ta en test du! Murringer kan også være gode murringer vet du :) 

Jeg har nå tatt tre tester...... Det er to streker der, MEN de er ikke like sterke som test streken... Det er sånn strips fra billigtester.... Blir rar jeg.. Jeg skal på apoteket etter jobb å kjøpe en CB test..

Hanne26 skrev:
Jeg har nå tatt tre tester...... Det er to streker der, MEN de er ikke like sterke som test streken... Det er sånn strips fra billigtester.... Blir rar jeg.. Jeg skal på apoteket etter jobb å kjøpe en CB test..

Gratulerer, du er gravid kjære du :D 
En strek er en strek når det kommer til g-tester, er kun på el-tester at streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Hi hi, jeg har kjøpt CB test til i morgen... Tror ikke helt på det her :P Blir oppdatering i morgen tidlig:)

Her er mensen på plass...

frk.vims skrev:
Hi hi, jeg har kjøpt CB test til i morgen... Tror ikke helt på det her :P Blir oppdatering i morgen tidlig:)

Og der stod det :GRAVID!! Hi hi :)

frk.vims skrev:

frk.vims skrev:

Og der stod det :GRAVID!! Hi hi :)

Gratulerer så mye :-)

Da var mensen kommet!

Vi får bare tenke sånn at det er bedre å få mensen, når man ikke er gravid. Så man kan komme i gang med neste pp

Helt klart! :)
Kan bli julebaby på oss nå da! :)

Ja, kanskje vi er så heldige å få verdens beste julegave i år :D

Mange som ble gravide i mars altså!!! 

Back
Topp