<3<3 IKM uke 10 <3<3

Fortsettelse:..for å heller bli sjekket av noen som virkelig kan det. Ikke bare en vanlig allmennelege. Hin respekterte det forrige gang, men tviler på jeg slipper unna neste gang, selv om jeg har krav på å si nei... (skriver på en teit mob som bv ikke liker tydeligvis)

Nei, jeg sier ikke at du må liker det. Tror det er fåtallet som liker gu. Hehe. 
At man har lov til å si nei, er nytt for meg, men greit å vite :) Håper du slipper å ta gu før du kommer til gyn :)

Det håper jeg også jeg slipper!!! ;) 

Eller er det intet nytt å rapportere her i fra. Ingen symptomer som jeg er sikker på er med svangerskapet. Så kan vel si denne gangen også at jeg ikke har trua.

Intet nytt under solen. Standard dpoland. :p
Venter på tanta, så skal jeg ringe inn mens og få datoer på forsøkstart av Riksen. 

Litt vel tidig å satser på tanta nå, ha ha ha!!!!

hehe, neeeida, er bare 2-3 dager til for min del ;)

Neida. Er mer en et døgn til :p :p

Men nå logger jeg av for å ha kosekveld mens det enda er noe igjen av kvelden ;) Kos dere :) 

Noen symptomer i dag da, jenter?

Bekkenløsningen kom hit idag. Det kan jo være...et symptom 
Symptom for mensen ja :p
*vente*

Der da?

*liker det liker det!!!! *

Neida, du vet.. Fremdeles null nix som kan sies er KUN pga svangerskap. Så.. Jeg heier videre på dere andre jeg ;)

Muligens skrev:
*liker det liker det!!!! *

Neida, du vet.. Fremdeles null nix som kan sies er KUN pga svangerskap. Så.. Jeg heier videre på dere andre jeg ;)

Da heier vi sammen! Verdens beste heiagjeng vettz 

Vi ja!! Vi er den aller aller besteste heiagjengen EVVA azz!!! 

wollaschpaaalitekuleazz!

Da kom mensen kun 1 uke etter eggløsninga..hipp hurra, defekt lutealfase :-( får bare håpe det ikke går altfor mange sykluser før den blir stabil...snufs..
Lykke til dere andre!

Får jeg kommepå listen i siste liten? iKM 10. Mars

sprattus skrev:
Får jeg kommepå listen i siste liten? iKM 10. Mars

Klart du kan! :D

Muligens, kan du flytte meg en dag frem, til 08.03 ? det blir nok mer riktig tror jeg.

stinefine skrev:
Muligens, kan du flytte meg en dag frem, til 08.03 ? det blir nok mer riktig tror jeg.

Ikke lenge til testdag :) heier på to streker!!!! :)

stinefine skrev:

Ikke lenge til testdag nå! Heier på to streker :)

Hehehe, her håper jeg på 2 streker, eller bare mens sånn at jeg kan ringe Riksen og sette igang med prøverør =)

Back
Topp