21 mars

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Følger opp den fra i går :) hva skal dere i dag?

Er på vei inn til jobb selv, med legetime inn der ett sted. Spent på den :)

Ellers ønsker jeg dere alle en fin tirsdag :)

Idag reiser mannen på jobb så kjenner jeg meg selv riktig så blir jeg vell å sitte litt i sofaen med hjertesorg og synes synd på meg selv.

Og så må jeg prøve å få jobba litt da. Nå som han reiser blir det litt mer jobb på meg. Da han er helt suveren på å hjelpe meg når han er hjemme [emoji173]

Venter på tekstmelding fra legen. Jobber 50 % om dagen, men må kaste inn håndkle denne uka pga feber, virus og sånn. Så da må jeg til legen for og få ny sykemelding for denne uka visstnok! :(

I dag skal jeg jobbe 12-16. Håper dagen går fort. Også reiser jeg rett opp på bilbutikken for å hente den nye bilen min [emoji1][emoji1][emoji1][emoji173] gleder meg som en liten unge!

Her blir det nok sofaen i dag, formen er laber. Eneste plan er å prøve å få vasket litt klær:)

Sitter nå og spiser frokost. Håper jeg klarer å beholde den. Ellers skal jeg på jobb, så blir det litt shopping av klær i ettermiddag [emoji85] Nå klarer jeg ikke de vanlige buksene lengre [emoji23]

Ellers skal vi ha allmøte på jobben i dag kl 15, så jeg måtte få samboer til å hente i bhg i dag. Til vanlig leverer han og jeg henter. Blir mye å gjøre på jobb, men så var det denna konsentrasjonen da...

I dag skal jeg pakke kofferten til i morgen! Samt rydde og ordne hus [emoji4]

Skal på jobb fra 12-15.30, jobber 50% pga kvalme!
Så er det å hente Kids på bhg og skole og en skolekompis til eldstemann.. :p
Bruker tiden godt nå før jobb, for fra og med kl 12 blir det ingen tid å slappa av på før kl 20!

Her blir det løping, løping og atter løping. Startet dagen med massiv oppkast og bufféfrokost var ingen suksess. Hvorfor lukter mat så vondt :sorry:

Her blir det først malekurs, før senvakt på jobb! Jobber "heldigvis" kun 70% for tiden pga en kneskade! Med tanke på slitenhet pga graviditet er det helt nydelig, men utrolig lite passende eller beleilig med et vondt kne som gravid:confused:

Her blir det først malekurs, før senvakt på jobb! Jobber "heldigvis" kun 70% for tiden pga en kneskade! Med tanke på slitenhet pga graviditet er det helt nydelig, men utrolig lite passende eller beleilig med et vondt kne som gravid:confused:
Det skjønnet jeg! Jeg brakk 2 ben i ankelen og brøyt leddbåndet som holder de fast til kula for to år siden. Ble operert og fikk inn en plate og mange skruer. Den plager meg litt innimellom, mest på vinteren. Og er en del støvler eyc jeg ikke kan bruke lenger for da kommer en skrue i klem. Så jeg lurer skikkelig på hvordan det blir når jeg blir større og hvis jeg får vann i kroppen etterhvert! (Jeg skriver hvis, men jeg burde vel skrevet når siden jeg fikk det sist).

Eldstemann kommer hjem rett fra skolen kl 13, så tiden før det skal brukes til å slappe av, gå tur med hunden, spise litt og prøve å holde på det :bored:

Vært på UL! Fremdeles et flott barn hvor alt ser veldig bra ut, han målte fosteret til 12+3, så nå har jeg korrigert dato til det som passer til unnfangelse så da er termin 4.oktober [emoji173] Var godt å se at fosteret nå var i forventet størrelse og ikke hadde 'vokst i alien fart igjen' [emoji23][emoji23]

Vært på UL! Fremdeles et flott barn hvor alt ser veldig bra ut, han målte fosteret til 12+3, så nå har jeg korrigert dato til det som passer til unnfangelse så da er termin 4.oktober [emoji173] Var godt å se at fosteret nå var i forventet størrelse og ikke hadde 'vokst i alien fart igjen' [emoji23][emoji23]
Så godt å høre [emoji1]

Sykemeldt denne ut denne uka og formen kommer seg! Litt husarbeid på planen før vi drar inn til byen for og kjøpe 3 bursdagsgaver! Sønnen skal i bareburadag i morgen og torsdag og hele familien på Fredag!

I dag tenkte eg og informere mine sjefer om at eg er gravid. Lurer veldig på hvordan di vil reagere! Håper det blir positivt, men tror nok de kanskje blir litt dårlig stemning..

Så bra med normal utvikling [emoji16]

I dag tenkte eg og informere mine sjefer om at eg er gravid. Lurer veldig på hvordan di vil reagere! Håper det blir positivt, men tror nok de kanskje blir litt dårlig stemning..
Det er egentlig min plan i dag også. Hvis sjefen har tid...

Back
Topp