Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønnet jeg! Jeg brakk 2 ben i ankelen og brøyt leddbåndet som holder de fast til kula for to år siden. Ble operert og fikk inn en plate og mange skruer. Den plager meg litt innimellom, mest på vinteren. Og er en del støvler eyc jeg ikke kan bruke lenger for da kommer en skrue i klem. Så jeg lurer skikkelig på hvordan det blir når jeg blir større og hvis jeg får vann i kroppen etterhvert! (Jeg skriver hvis, men jeg burde vel skrevet når siden jeg fikk det sist).Her blir det først malekurs, før senvakt på jobb! Jobber "heldigvis" kun 70% for tiden pga en kneskade! Med tanke på slitenhet pga graviditet er det helt nydelig, men utrolig lite passende eller beleilig med et vondt kne som gravid![]()

Så godt å høre [emoji1]Vært på UL! Fremdeles et flott barn hvor alt ser veldig bra ut, han målte fosteret til 12+3, så nå har jeg korrigert dato til det som passer til unnfangelse så da er termin 4.oktober [emoji173] Var godt å se at fosteret nå var i forventet størrelse og ikke hadde 'vokst i alien fart igjen' [emoji23][emoji23]
Så bra med normal utvikling [emoji16]Vært på UL! Fremdeles et flott barn hvor alt ser veldig bra ut, han målte fosteret til 12+3, så nå har jeg korrigert dato til det som passer til unnfangelse så da er termin 4.oktober [emoji173] Var godt å se at fosteret nå var i forventet størrelse og ikke hadde 'vokst i alien fart igjen' [emoji23][emoji23]
Det er egentlig min plan i dag også. Hvis sjefen har tid...I dag tenkte eg og informere mine sjefer om at eg er gravid. Lurer veldig på hvordan di vil reagere! Håper det blir positivt, men tror nok de kanskje blir litt dårlig stemning..