Det er egentlig min plan i dag også. Hvis sjefen har tid...
Hvordan gikk de for deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er egentlig min plan i dag også. Hvis sjefen har tid...
HeheHahahaha. Nattaaa![]()
Jeg beskrev det som verre enn å føde...Uff, det hørtes ikke mye behagelig utfår håpe det ikke blir for mye vann i kroppen da...
![]()
Forumfolka sjekker. De hadde regler på det.Det må da vel være juks på noe vis? Er det noen som sjekker innholdet i innleggene eller er det bare å poste en og en bokstav? Blir jo helt meningsløst!
Veldig greit [emoji4] Jeg skrev det et sted her litt mer utfyllende, men husker ikke i hvilken tråd [emoji23]Hvordan gikk de for deg?![]()
Er sånn at de sjekker, ja. Kanskje ikke enkelt å sjekke alt hele tiden, men tas stikkprøverDet må da vel være juks på noe vis? Er det noen som sjekker innholdet i innleggene eller er det bare å poste en og en bokstav? Blir jo helt meningsløst!
SåpassJeg beskrev det som verre enn å føde...

Jeg likte å føde! Selv om det var vondt og slitsomt. Gleder meg til å føde igjen [emoji1]Såpasshar til gode å oppleve en fødsel enda, men får en viss peiling på at det ikke er noe å trakte etter å oppleve!
![]()
Hadde jeg kunne valgt hadde jeg lett valgt å føde fremfor det å gå gravid..Jeg likte å føde! Selv om det var vondt og slitsomt. Gleder meg til å føde igjen [emoji1]
HeheJeg likte å føde! Selv om det var vondt og slitsomt. Gleder meg til å føde igjen [emoji1]
Haha, ja, det er ikke noe trakte etter, det har du rett i [emoji23][emoji23] Håper jeg slipper å oppleve det igjen!Hehedet var egentlig benskaden, operasjonen og ettervirkningen av det jeg siktet til, i og med det ble klassifisert som verre enn å føde!
Men kan skjønne at det ble forstått som at det var fødsel i seg selv jeg ikke traktet etter
Nå er jeg jo i den situasjonen at jeg må gjennom det på et vis
jeg vil vel ikke si jeg gleder meg, men gruer meg ikke alt for mye heller!
Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan min opplevelse av det kommer til å være! Men godt å høre historier fra de som har hatt gode opplevelser
![]()
Samme her.. føles altfor lenge til oktober!Hadde jeg kunne valgt hadde jeg lett valgt å føde fremfor det å gå gravid..
Så gruer meg absolutt ikke til fødselen [emoji4]
Ja, akkurat føles der uoppnåelig. Og det er også en av grunnene til at jeg liker nedtellingstråder. Da føler jeg ihvertfall at det går fremover.Samme her.. føles altfor lenge til oktober!