21 mars

Ååååhhh, jeg klarer ikke vente mer til ul'en på mandag!! Er sååå spent!! :excited001

Det må da vel være juks på noe vis? Er det noen som sjekker innholdet i innleggene eller er det bare å poste en og en bokstav? Blir jo helt meningsløst!
Er sånn at de sjekker, ja. Kanskje ikke enkelt å sjekke alt hele tiden, men tas stikkprøver

Jeg likte å føde! Selv om det var vondt og slitsomt. Gleder meg til å føde igjen [emoji1]
Hadde jeg kunne valgt hadde jeg lett valgt å føde fremfor det å gå gravid..
Så gruer meg absolutt ikke til fødselen [emoji4]

Tror det er på tide å legge seg, har gjort så mye rart ikveld.
Først når jeg skulle dusje så tok jeg balsam i håret før jeg vasket det, så ente opp med å ha balsam i to ganger.
Så snakket jeg med samboeren i tlf, og kunne nok ikke vært mer fraværende enn jeg var
Og nå når jeg skulle gå opp å legge meg glemte jeg først tlf så måtte gå ned igjen. Når jeg kom opp kjente jeg at jeg måtte på do, så da var det å gå ned igjen da.

Så satser nå på at jeg har husket alt og kan skru av hjernen å sove litt..

Åh, jeg er så sliten.. Jenta mi har 2års bursdag i morgen og vi skal holde fest på lørdag så blir helt gærn.. SÅ masse å bake...

Jeg likte å føde! Selv om det var vondt og slitsomt. Gleder meg til å føde igjen [emoji1]
Hehe:p det var egentlig benskaden, operasjonen og ettervirkningen av det jeg siktet til, i og med det ble klassifisert som verre enn å føde!:D Men kan skjønne at det ble forstått som at det var fødsel i seg selv jeg ikke traktet etter:D Nå er jeg jo i den situasjonen at jeg må gjennom det på et vis:rolleyes: jeg vil vel ikke si jeg gleder meg, men gruer meg ikke alt for mye heller!:p Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan min opplevelse av det kommer til å være! Men godt å høre historier fra de som har hatt gode opplevelser:)

Hehe:p det var egentlig benskaden, operasjonen og ettervirkningen av det jeg siktet til, i og med det ble klassifisert som verre enn å føde!:D Men kan skjønne at det ble forstått som at det var fødsel i seg selv jeg ikke traktet etter:D Nå er jeg jo i den situasjonen at jeg må gjennom det på et vis:rolleyes: jeg vil vel ikke si jeg gleder meg, men gruer meg ikke alt for mye heller!:p Aner jo ikke hva jeg går til, eller hvordan min opplevelse av det kommer til å være! Men godt å høre historier fra de som har hatt gode opplevelser:)
Haha, ja, det er ikke noe trakte etter, det har du rett i [emoji23][emoji23] Håper jeg slipper å oppleve det igjen!

Samme her.. føles altfor lenge til oktober!
Ja, akkurat føles der uoppnåelig. Og det er også en av grunnene til at jeg liker nedtellingstråder. Da føler jeg ihvertfall at det går fremover.

Back
Topp